Ik begin een beetje genoeg te krijgen van mijn eigen geslijmquote:
Ik vind het wel lachen, ga vooral doorquote:Op maandag 14 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van mijn eigen geslijm
Dat hoeft toch ook niet ?quote:Op maandag 14 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien morgen weer. Nu ben ik moe. Maar eens even een cupasoep pakkenquote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, ga vooral door
Never thought I'd see the dayquote:Op maandag 14 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 14 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien morgen weer. Nu ben ik moe. Maar eens even een cupasoep pakken
Wacht maar tot we een paar topics verder zijnquote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, ga vooral door
quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef plukkert het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een paar topics verder zijn
Ik ben bijna 3000 delen pubers gewend, dus ik kan het wel aanquote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef plukkert het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een paar topics verder zijn
Ik ben geen puberquote:Op maandag 14 april 2008 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3000 delen pubers gewend, dus ik kan het wel aan
Daarom, dus dat kan alleen maar meevallenquote:
Ja zoiets, 3000 delen PUB SCquote:Op maandag 14 april 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
3000 delen??
Nu blijft de vraag: Wat doe jij in PUB SCquote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom, dus dat kan alleen maar meevallen
[..]
Ja zoiets, 3000 delen PUB SC
ah.. op die fietsquote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom, dus dat kan alleen maar meevallen
[..]
Ja zoiets, 3000 delen PUB SC
Ach ik word af en toe een beetje misselijk van dat geslijm, en dat gaat volgens mij maar één kant uitquote:
Ik verveelde me, een jaar of 2-2,5 geledenquote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu blijft de vraag: Wat doe jij in PUB SC
Nou nou nou. Je overdrijft een beetjequote:Op maandag 14 april 2008 16:35 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ach ik word af en toe een beetje misselijk van dat geslijm, en dat gaat volgens mij maar één kant uit
we leven met je meequote:Op maandag 14 april 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik verveelde me, een jaar of 2-2,5 geledenDus ben ik daar maar gaan posten
quote:
Huh, wat zeg je? Ik snap niet wat je zegtquote:Op maandag 14 april 2008 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ach opzich is het wel lachen hoor
Beetje lullen over vanalles en niks, niks mis mee
Alleen na een tijdje snapt de helft niet meer wat je zegt, dan wordt het tijd om weg te gaan
Ach als ik de pubers van tegenwoordig hoor praten snap IK juist de helft niet van wat ZIJ zeggen, dus prijs je gelukkig, swaquote:Op maandag 14 april 2008 16:43 schreef Bravebart het volgende:
Alleen na een tijdje snapt de helft niet meer wat je zegt, dan wordt het tijd om weg te gaan
Waarom probeer je het uit te leggen?quote:Op maandag 14 april 2008 16:43 schreef Bravebart het volgende:
je weet tochquote:Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ach als ik de pubers van tegenwoordig hoor praten snap IK juist de helft niet van wat ZIJ zeggen, dus prijs je gelukkig, swa
quote:Op maandag 14 april 2008 16:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Huh, wat zeg je? Ik snap niet wat je zegt![]()
nee heur, bart. Tis maar een geintje
Ach, meepraten met die koters houdt je jong hequote:Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ach als ik de pubers van tegenwoordig hoor praten snap IK juist de helft niet van wat ZIJ zeggen, dus prijs je gelukkig, swa
Hij voelt zich toch een beetje in verlegenheid gebracht denk ikquote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom probeer je het uit te leggen?Het is niet zo dat je iemand hebt vermoord ofzo
Nee, dat deel komt straksquote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom probeer je het uit te leggen?Het is niet zo dat je iemand hebt vermoord ofzo
Neuh, dat heb ik niet zo snelquote:Op maandag 14 april 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij voelt zich toch een beetje in verlegenheid gebracht denk ik
quote:
Hoezoquote:Op maandag 14 april 2008 17:02 schreef Piles het volgende:
Zo, weer thuis
Tentamen volledig verneukt, en nu ben ik de hele opleiding meer dan zat
Ik heb er ook weer even genoeg van nadat ik hoorde wat ze allemaal van plan zijn deze periode. Zo hoef ik niet zo nodig in discussie met mijn klasgenoten over de stof. Ook niet in samenwerking met mijn projectgroep. Dan moet ik namelijk dingen voorbereiden die ik op dat moment nog helemaal niet nodig heb, zonde van de tijd, dat komt ten tijde van het tentamen wel.quote:Op maandag 14 april 2008 17:02 schreef Piles het volgende:
Zo, weer thuis
Tentamen volledig verneukt, en nu ben ik de hele opleiding meer dan zat
Gewoon, heb er totaal geen zin meer in. Zeker als ik me bedenk dat ik nog bijna anderhalf jaar moetquote:
Als je het nou vol houdt heb je er straks profijt vanquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, heb er totaal geen zin meer in. Zeker als ik me bedenk dat ik nog bijna anderhalf jaar moet
Ik weet het, moet me er alleen ff toe zetten. En dat lukt me nietquote:Op maandag 14 april 2008 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je het nou vol houdt heb je er straks profijt van![]()
Je kan 't heus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |