quote:Op maandag 14 april 2008 13:56 schreef plukkert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het er niet in hebt gezet.
quote:Op maandag 14 april 2008 13:56 schreef plukkert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het er niet in hebt gezet.
Heb je het er wel in gezet?quote:Op maandag 14 april 2008 13:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom staat mijn coach zijn dan niet in de openingspost?
Was ook in eerste instantie mijn gedachte; hij zou t er wel niet in hebben gezet!quote:
Ja.. Als je het er niet in zet, dan staat het er niet in, in de meeste gevallen.quote:Op maandag 14 april 2008 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was ook in eerste instantie mijn gedachte; hij zou t er wel niet in hebben gezet!
Goed adviesquote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef plukkert het volgende:
Zet 't er anders effe in.
Dictatioriaal? Ze hebben mij anders met open armen ontvangenquote:Op maandag 14 april 2008 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh moet je dat er zelf in zetten. Ik dacht dat ik geenszins aan de openingspost mocht komen met dat dictatoriale bewind dat hier (zelfs op hoogtijdagen) geldt!
Jah je kunt het er beter zelf even in zettenquote:Op maandag 14 april 2008 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh moet je dat er zelf in zetten. Ik dacht dat ik geenszins aan de openingspost mocht komen met dat dictatoriale bewind dat hier (zelfs op hoogtijdagen) geldt!
Wat hij zei.quote:Op maandag 14 april 2008 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah je kunt het er beter zelf even in zetten
Onnozele meelopers zijn altijd nodig in dictatoriale bewinden en ook kennis is altijd makkelijk. Zolang men maar als een mak lammetje de leider volgt.quote:Op maandag 14 april 2008 14:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dictatioriaal? Ze hebben mij anders met open armen ontvangen
quote:Jezus is de goede herder,
Jezus, Hij is overal.
Jezus is de goede herder,
brengt je veilig naar de stal.
Ik mak schaapje zegt iequote:Op maandag 14 april 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Onnozele meelopers zijn altijd nodig in dictatoriale bewinden en ook kennis is altijd makkelijk. Zolang men maar als een mak lammetje de leider volgt.
Zelfs in de tijd van Jezus was er al behoefte aan makke lammetjes. Kijk maar:
[..]
Mooi gesproken Kaheem, mooi gesproken!quote:Op maandag 14 april 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Onnozele meelopers zijn altijd nodig in dictatoriale bewinden en ook kennis is altijd makkelijk. Zolang men maar als een mak lammetje de leider volgt.
Zelfs in de tijd van Jezus was er al behoefte aan makke lammetjes. Kijk maar:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |