Ik geloofde je ook wel...quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=16985&start=630
Omdat ie een Feyenoordshirt draagt zeker? Qua inzicht, techniek, voetballend vermogen en trap is ie een wereldtalent. Hij heeft zijn fysiek alleen zwaar tegen. Niet explosief, niet snel, geen kracht en niet veel uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geloofde je ook wel...
Vond het alleen grappig om te lezen dat Arsenal naar het schijnt interesse had in zo'n vreselijk gehypte speler. Heeft een puike traptechniek maar voor de rest is het ho-pe-loos.
OMFGquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat ie een Feyenoordshirt draagt zeker? Qua inzicht, techniek, voetballend vermogen en trap is ie een wereldtalent.
Flaminiquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG![]()
Vandaar ook dat ie ook maar een aantal wedstrijden wist te imponeren zeker? Zijn begin was veelbelovend maar uiteindelijk zakte hij met de week steeds verder weg.
Je maakt je hier wel erg ongeloofwaardig door te roepen dat Sahin een wereldtalent is. Benzema, Ben Arfa, Messi, Flamini, Bojan zijn wereldtalenten en van een dusdanig ander kaliber.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Flaminidies pas 24 en kan nog niet veel bijzonders.
Vrij vreemd eigenlijk, als een gerenomeerde spits als RVN die zich al diverse mondiale competities heeft bewezen maar twee keer zoveel waard zou zijn als een spitske dat het (met name de tweede seizoenshelft) goed doet bij Sparta. Maar verder nog geen kut bewezen heeft. ( respectievelijk 7 en 3.5 miljoen.)quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef Rejected het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de hoge prijzen die de transfermarkt momenteel hanteert?
Ja, goed hè.quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
Cavenaghi van Bordeaux staat in de belangstelling van Napoli.
Hij had nooit naar Rusland toe moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Ja, goed hè.
Dat lijkt me trouwens ook wel terecht gezien z'n huidige prestaties.
Nu maar hopen dat hij alsnog z'n belofte in kan lossen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een geruchtentopic betekent niet dat er gewoon wat uit de duim gezogen mag worden natuurlijk. Ook al zijn het stiekeme tvps.
Voor Ruud krijg je natuurlijk (vrijwel) geen geld meer terug gezien zijn leeftijd. Dan vind ik het nog wel laag, maar meer dan 10 miljoen lijkt me niet logisch. Voor zo'n jonge speler kan het zo zijn dat je er het 3-4 voudige voor terugkrijgt van wat je betaald hebt. Hij kan ook floppen natuurlijk, maar als je er zo 3 haalt zal er wel 1 minimaal doorbreken en heb je je geld weer zo terug.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrij vreemd eigenlijk, als een gerenomeerde spits als RVN die zich al diverse mondiale competities heeft bewezen maar twee keer zoveel waard zou zijn als een spitske dat het (met name de tweede seizoenshelft) goed doet bij Sparta. Maar verder nog geen kut bewezen heeft. ( respectievelijk 7 en 3.5 miljoen.)
quote:Chelsea hoopt Frank Lampard te behouden, maar heeft al een mogelijke vervanger op het oog. De Londenaren zullen, mits nodig, komende zomer voor de derde keer een poging doen om Liverpool-icoon Steven Gerrard naar Stamford Bridge te halen. (Diverse Britse tabloids)
Dat vind ik een leuke.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reuser naar Volendam.
[AZ #45] Mooie boys en luie negers.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
German Denis naar AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |