SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
K ook niet maar dat sprankje hoop hou ik toch nog ff vastquote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, idd, woensdag zou ook zomaar een enorme deceptie kunnen worden. En zelfs al winnen we, ik zie PSV niet verliezen van Vitesse helaas. Maar goed...
Precies.. Ze spelen sowieso minstens gelijk, wat heeft dit Vitesse nou in te brengen?quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, idd, woensdag zou ook zomaar een enorme deceptie kunnen worden. En zelfs al winnen we, ik zie PSV niet verliezen van Vitesse helaas. Maar goed...
Volgens mij hebben ze als ze winnen nog een kans op het een of ander. Voor de intertoto ofzo.quote:
doelsaldo (-8)quote:Op maandag 14 april 2008 12:13 schreef Nashje het volgende:
Kan Vitesse de PO's nog halen?
Aah oke. Vitesse moet dus 5 doelpunten goed zien te maken tov NEC. NEC moet uit naar NAC, die goed presteren. Zou in principe voor Vitesse dus wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 12:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
doelsaldo (-8)
ze moeten dik winnen van PSV om bij verlies van NEC (doelsaldo -3) naar plek 9 te gaan. Dan moet Utrecht in principe ook verliezen of gelijkspelen (doelsaldo +3).
Indien Roda de beker wint, doet plek 10 ook mee voor de PO's. Dit is ook als Feyenoord 6e zou eindigen.
Ben ik ook bang voor. Salonremise.quote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef StarGazer het volgende:
Vitesse - Psv 0-0
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat dit de uitslag gaat worden.
Nijland durfde vandaag in De Telegraaf of het AD te beweren dat Groningen niets wist dat die shirts (op grote schaal) in omloop waren.quote:Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Het is tenminste over met de anti-Ajax shirts in Groningen. Die komen het stadion niet meer in.
Idd, je kon aanvoelen dat het scenario van vorig seizoen best "haalbaar" was, maar dan moet je tegen PSV en helemaal tegen Twente tot het gaatje moeten gaan de afgelopen weken. Dan was het nu al in Ajax's voordeel beslist.quote:Op maandag 14 april 2008 12:32 schreef kevin6188 het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen. Klaar. Onze winst is al maximaal; namelijk iedereen in spanning laten zitten tot na de 33e speelronde. Meer zit er niet in. En dat hebben we compleet aan onszelf te danken.
Ook al weet ie het, wat zou hem het uitmaken?quote:Op maandag 14 april 2008 12:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nijland durfde vandaag in De Telegraaf of het AD te beweren dat Groningen niets wist dat die shirts (op grote schaal) in omloop waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |