abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58035417

LAVAZZA VIVA ITALIA!
PINKSTERMAANDAG 12 MEI 2008
TT CIRCUIT ASSEN

Mensen die van design en snelheid houden zullen op Pinkstermaandag 12 mei 2008 de mooiste dag van het jaar beleven. Op het TT Circuit Assen wordt voor de 4e keer LavAzza Viva Italia! georganiseerd. Tijdens dit sfeervolle en authentieke evenement zullen honderden klassieke en moderne Italiaanse modellen (zowel auto’s als motoren) te bewonderen zijn.

Het circuit wordt omgetoverd in een Paddock vol Italiaans design, en ook mag je behoorlijk wat spektakel verwachten. Diverse bijzondere Italiaanse merkenclubs geven demonstraties op de baan, en op de goedgevulde paddock kun je met de eigenaren van gedachten wisselen.

Verschillende merken zullen vertegenwoordigd zijn op 12 mei. Er kan genoten worden van prachtexemplaren uit de stallen van onder andere Lamborghini, Moto Guzzi, Ferrari, Fiat, Aprilia, Alfa Romeo, Maserati en Lancia. Naast deze pure passie op en rondom de baan, zal ook de paddock volstaan met clubs die de Italiaanse merken een warm hart toedragen.

Programma
Dit jaar zijn de vertrouwde onderdelen weer van de partij, sommigen in een nieuw jasje en andere als vanouds. Hieronder een overzicht.

Clubpresentatie
Op de paddock van het TT Circuit Assen vormen club- en bedrijvenstands het kloppende hart van LavAzza Viva Italia. Verschillende Italiaanse auto- en motorclubs presenteren de allermooiste exemplaren uit de club, en vertellen vol enthousiasme waar hun passie voor Italiaanse voertuigen vandaan komt. Iedereen die meer wil weten over de achtergrond kan hier meer te weten komen.

.

M.A.D. Shootout
De Italiaanse power kun je in levende lijve voelen tijdens de M.A.D. Shootout: spectaculaire sprintduels waarbij de échte Italiaanse racepaarden gaan strijden. Ook hier zijn diverse categorieën, zodat de spanning op de baan te voelen is!

.

Demoruns
Tevens kun je genieten van de diverse demoruns die de aanwezige clubs geven. Wat een spektakel om al deze wagens in actie te zien!

.

.

LavAzza Let Your Car Be A Star
Niet meer ergens op een bedrijventerrein even stiekem een paar foto’s maken van je auto! Op LavAzza Viva Italia is het mogelijk, wanneer je in bezit bent van een Italiaanse showwagen, om mee te doen aan de Lavazza Let Your Car Be A Star. Hierbij zal de fotograaf (geheel gratis!) zijn fotokunsten vertonen en foto’s van de bolide maken voor een prachtig LavAzza scherm. Na afloop van het evenement krijg je jouw fotoshoot in je mailbox… Interesse? Kom met je Italiaanse auto naar het evenement en doe mee!

Bedrijvenmarkt
Bij de Italiaanse bedrijvenmarkt kunnen allerlei artikelen op het gebied van Italiaanse voertuigen en lifestyle aangeschaft worden.

.

.

Circle Of Gold
De beste en mooiste Italiaanse auto’s mogen in de Circle of Gold staan. Deze auto’s worden door ons uitgenodigd. Natuurlijk mag ook een auto vanuit de club worden opgegeven. Dit kan door een mailtje te sturen naar diede@402events.com.

.

Meguiar's Show & Shine Contest
Het paddockprogramma biedt verder een spannende wedstrijd voor mensen die hun trots prachtig aankleden met diverse accessoires én deze schitterend poetsen: de Meguair’s Show & Shine Contest. In diverse categorieën zoals strijden de deelnemers om de ultieme eer.

.

Motoren
Liefhebbers van motoren komen ruimschoots aan hun trekken bij het aanschouwen van verschillende Italiaanse motormerken, zoals bijvoorbeeld MV Agusta.

.
.

Vrouwelijk Schoon
Ook dit jaar zijn er weer verschillende prachtige modellen aanwezig op de paddock. Wil jij met een model op de foto? Kom langs dit is je kans.

.

.

Exhaust Competition
Tijdens de Exhaust Competition gaat de strijd om de uitlaat: welke produceert de meeste decibellen? Laat die uitlaat brommen!

.

.

http://www.lavazzavivaitalia.nl/

vorige topics:
Italia dag TT assen
Viva Italia
Viva Italia, 5 juni te Assen
LavAzza Viva Italia, 28 mei te Assen

Nog een maandje nog Fokkers die er naar toe gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jimmie op 14-04-2008 01:17:54 ]
pi_58035634
Fotoverslag van vorig jaar door Lipje.
  maandag 14 april 2008 @ 07:30:26 #3
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58036459
Ik vermoed dat ik er ook wel weer heen ga
pi_58036731
Ik ook als het een beetje lukt met 2 x 75 TS en een 75 evo.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
pi_58037273
Ik zal ook aanwezig zijn met een 155

Hopelijk die dag lekker veel zon, dat maakt het af
pi_58037325
Ben zeker van plan met mijn 156 aanwezig te zijn
laatste bezochte editie was 2006 met een 145, was best gaaf!
Forza Alfa Romeo!
pi_58041032
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:14 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk die dag lekker veel zon, dat maakt het af
Jep, met de zon is er toch net dat extra beetje bij de sfeer en vorig jaar was jammer met al die bewolking en een groot deel die vroegtijdig weg ging door de regenbui in de middag.
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Yoda87 het volgende:
Ik ook als het een beetje lukt met 2 x 75 TS en een 75 evo.

Zo 1?
pi_58062951
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:40 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Jep, met de zon is er toch net dat extra beetje bij de sfeer en vorig jaar was jammer met al die bewolking en een groot deel die vroegtijdig weg ging door de regenbui in de middag.
[..]

[ afbeelding ]

Zo 1?
ja, zo 1.
Met een beetje geluk

Maar zo als het er nu uitziet komen we alleen met een 1.8 imola. (die met de rode grille van vorg jaar, heb op deze pc ff geen pic's)
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:45:59 #9
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_58063155
quote:
Op maandag 14 april 2008 01:31 schreef Jimmeh het volgende:
Fotoverslag van vorig jaar door Lipje.
Mooi verslag!

Ik kom niet, rijdt die dag de elfstedentocht.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_58064500
Zit er wel over te denken om te gaan, maar nog geen concrete plannen..Als ik kom dan met de 156 2.4 jtd sportwagon van men pa
pi_58065995
De supercars alleen al zijn de moeite waard om te horen in t echie

En je kan zelf een stukkie rijden natuurlijk, mits je paddock toegang hebt.

pi_58092615
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:46 schreef Jimmeh het volgende:

En je kan zelf een stukkie rijden natuurlijk, mits je paddock toegang hebt.

Dat ga ik zeker proberen te krijgen, ff kijken of de alfaclub 2 auto's op een lidmaatschap toestaat :p
pi_58093159
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef Yoda87 het volgende:

[..]

Dat ga ik zeker proberen te krijgen, ff kijken of de alfaclub 2 auto's op een lidmaatschap toestaat :p
Anders koop je nog een losse paddock kaart (5 euro), bij het rijblok van een betreffende club gaat de organisatie echt niet kijken of je auto wel geregisteerd staat bij die en die club.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimmie op 16-04-2008 23:47:08 (spelfoutje) ]
  woensdag 16 april 2008 @ 23:22:46 #14
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_58100880
t valt wel op een 145 tussen de 156ers
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_58165806
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:22 schreef lipje het volgende:
t valt wel op een 145 tussen de 156ers
Herinner van vorige jaren dat er ook een aantal 75's (en ook semi-race varianten) en wat oude Giulia'tjes tussen de 156's scheurden. Maar de Alfa clubs zijn met zoveel dat de 145's vast wel een eigen blok hebben.
pi_58177324
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:55 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Herinner van vorige jaren dat er ook een aantal 75's (en ook semi-race varianten) en wat oude Giulia'tjes tussen de 156's scheurden. Maar de Alfa clubs zijn met zoveel dat de 145's vast wel een eigen blok hebben.
Ik denk dat bijna elke alfa z'n eigen blokje heeft. De 75's hadden het ook (wel nodig) en nog stonden niet alle 75 daar.
  zondag 20 april 2008 @ 23:33:00 #17
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_58192390
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:07 schreef Yoda87 het volgende:

[..]

Ik denk dat bijna elke alfa z'n eigen blokje heeft. De 75's hadden het ook (wel nodig) en nog stonden niet alle 75 daar.
Vorig jaar reden we ( de 156-ers) als laatste samen met wat Giulla's en Alfetta's

en een gvd Posh GT3
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_58195769
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:33 schreef lipje het volgende:

[..]

Vorig jaar reden we ( de 156-ers) als laatste samen met wat Giulla's en Alfetta's

en een gvd Posh GT3
Laat die GT3 lekker naar de keverdag gaan.
pi_58201742
Ach ja in vorige jaren was er ook eens een Carrera GT, toch leuk om er tussendoor te zien, maar zo lang t bij een hoge uitzondering blijft...
De lui bijj Autogespot hadden in hun artikel zo wat de meeste aandacht voor de GT3.
Beetje jammer altijd dat alleen het duurste daar goed genoeg is, maar goed smaak ontwikkeld met de leeftijd

[ Bericht 17% gewijzigd door Jimmie op 21-04-2008 13:55:30 ]
pi_58206709
Wat een ballen verslag.
quote:
Aan het einde van zo'n dag weet je weer waarvoor je eigenlijk elke dag hard werkt. Natuurlijk om een goed leven te kunnen leiden, maar stiekem droom je er toch elke dag weer van om ooit zelf zo'n prachtige Italiaanse supercar te kunnen bezitten.
En na al dit moois te hebben gezien zijn eigenlijk twee woorden voldoende: VIVA ITALIA!!
Als ik mag kiezen. Liever m'n alfa roestvrijmaken dan voor het zelfde geld een ferrari kopen.

Smaak komt met de jaren? Als ik met 20 al van mooie auto's hou wat moet het dan over 20 jaar worden

[ Bericht 16% gewijzigd door Yoda87 op 22-04-2008 07:47:41 ]
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:55:54 #21
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58234198
Ik heb besloten toch maar niet te gaan.

Vorig jaar heb ik me uitstekend vermaakt op de baan (met mijn dieseltje heb ik echt iedereen eruit gereden en vooral de mensen op de tribune laten zien hoe laat je kan remmen ) Maar dit jaar vind ik het wel welletjes, circuitrijden doe ik niet meer met mijn auto aangezien er altijd wel wat kapot gaat en ik nu wel eens genoeg heb van de kosten. Puur voor het evenement erheen hoeft van mij niet, ieder jaar staan dezelfde auto's er en die heb ik na 4 jaar ook wel eens gezien. Voor de sfeer binnen de 156club hoef ik het ook niet te doen want mijn vrienden binnen die club zijn vrijwel allemaal weggejaagd door het bestuur

Misschien dat ik naar Spa Italia ga, hier ben ik vorig jaar ook geweest en dat is dus echt 10x leuker dan viva italia!!
pi_58234458
Spa Italia komen dan wel de meest prachtige auto's, maar met 80 km/u achter een safety car over het circuit is dan weer geen reet aan...
  woensdag 23 april 2008 @ 07:53:05 #23
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58244993
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef Jimmeh het volgende:
Spa Italia komen dan wel de meest prachtige auto's, maar met 80 km/u achter een safety car over het circuit is dan weer geen reet aan...
Of je gaat gewoon in de vrij rijden klasse rijden Dan mag je echt HELEMAAL los gaan. (kost alleen wel wat meer )
pi_58246284
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:55 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb besloten toch maar niet te gaan.

Vorig jaar heb ik me uitstekend vermaakt op de baan (met mijn dieseltje heb ik echt iedereen eruit gereden en vooral de mensen op de tribune laten zien hoe laat je kan remmen ) Maar dit jaar vind ik het wel welletjes, circuitrijden doe ik niet meer met mijn auto aangezien er altijd wel wat kapot gaat en ik nu wel eens genoeg heb van de kosten.
Je moet gewoon die grindbakken mijden en bochten fatsoenlijk nemen

Wat voor remmen heb je er eigenlijk tegenwoordig onder zitten, ik neem aan dat je geen Mov'it's hebt?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_58247625
quote:
Op woensdag 23 april 2008 07:53 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon in de vrij rijden klasse rijden Dan mag je echt HELEMAAL los gaan. (kost alleen wel wat meer )
Is dan een helm verplicht? Rolkooi? Lijkt me wel erg gaaf om eens over het magische Spa te rijden, maar dan gewoon op snelheid.
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:

Wat voor remmen heb je er eigenlijk tegenwoordig onder zitten, ik neem aan dat je geen Mov'it's hebt?
Is Mov'it nog wat? Zie het regelmatig langskomen, maar heb nog nooit ervaringen gelezen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Jimmie op 23-04-2008 10:35:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')