meer info: viva italia
* kareltje_de_grote rijdt er in z'n corsatje heen
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 05-06-2003 15:36]
Wordt voor mij de 2e keer, vorig jaar was helemaal te gek...zeker het moment als je zelf het circuit op mag voor een paar rondjes....kickuh !!
Trouwens Kareltje_de_grote, als jij met een Sopel komt betekend het dus buiten de Paddock parkeren
quote:scheeld me weer 5 euro,
Op donderdag 5 juni 2003 15:50 schreef Smirnoff het volgende:
Ik ben er ook a.s. 9 juni, met mijn 33 als voormalig squadra 33 lid.
Op 14 Juni ga ik ook naar s. sportivo op Zandfoort.Trouwens Kareltje_de_grote, als jij met een Sopel komt betekend het dus buiten de Paddock parkeren
maar dat rammelbakje van mij durf ik er ook niet tussen al die geile en opgefokte italianen te zetten.
quote:hmmm, vorig jaar gingen die dure auto's niet sprinten hoor, vonden ze zonde van die dure banden. Stelletje kniepers.
Op donderdag 5 juni 2003 15:59 schreef logray het volgende:
Vooral de sprint tussen de Ferrari F40 en de Lambo Diablo zal eeeerrgggg intressant worden
Wel lachen was die zwarte alfa 147 diesel, die bijna de bocht uitvloog met slalommen.
Dan maar naar Viva Italia 2004...
Maar dit is ook wel errugh vet !
quote:is dat cool? (woon in de buurt, moet iets te doen hebben) das toch met grasmaaiers, die motorfiets motoren ed hebben?
Op donderdag 5 juni 2003 16:55 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik had al gedacht aan de grasbaanraces in stadskanaal ....Maar dit is ook wel errugh vet !
quote:Dat kun je wel vergeten.
Op donderdag 5 juni 2003 15:59 schreef logray het volgende:
Vooral de sprint tussen de Ferrari F40 en de Lambo Diablo zal eeeerrgggg intressant worden
See you all in Assen.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:57 schreef Ultimora het volgende:[..]
is dat cool? (woon in de buurt, moet iets te doen hebben) das toch met grasmaaiers, die motorfiets motoren ed hebben?
quote:Wat ik me afvraag bij zoiets.... komt er ook mooi Italiaans spul of is het een gigantische collectie geleasde 147 JTD's en 156 JTD's ?
Op donderdag 5 juni 2003 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
2e pinksterdag wordt er voor de 5e keer de viva italia dag gehouden in Assen op het TT cercuit. Ik ga er voor de derder keer heen.
Gaan er nog meer fokkers zich vergapen aan mooie maserati's, ferrari's, lambourgini's, lancia's (delta), alfa's en al het andere prachtige itilianse spul?
En als er dan iets leuks komt, staat dat spul er dan alleen voor de show of wordt er ook wat gesprint?
Als het in de buurt was geweest was ik wel gaan kijken maar ik ga niet weer (met Hemelvaart ook al) een kleine 500km rijden.
(Dan maar naar het C-Kadett treffen in Kronenberg/Sevenum, da's tenminste vlakbij )
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 19:19 schreef stefimke het volgende:[..]
(Dan maar naar het C-Kadett treffen in Kronenberg/Sevenum, da's tenminste vlakbij)
quote:laatste keer dat ik er was, waren er ongeveer 10 lambigini's, 20 ferrari's en 20 delta's integrale (mij favo). de lambo's en ferrari's gingen helaas niet echt racen. Ze reden wel rondjes op het circuit, maar niet met slippende banden enzo. De delta's daarintegen hielden wel van een sprintwedstrijdje onderling.
Op donderdag 5 juni 2003 19:19 schreef stefimke het volgende:[..]
Wat ik me afvraag bij zoiets.... komt er ook mooi Italiaans spul of is het een gigantische collectie geleasde 147 JTD's en 156 JTD's ?
En als er dan iets leuks komt, staat dat spul er dan alleen voor de show of wordt er ook wat gesprint?
Als het in de buurt was geweest was ik wel gaan kijken maar ik ga niet weer (met Hemelvaart ook al) een kleine 500km rijden.
(Dan maar naar het C-Kadett treffen in Kronenberg/Sevenum, da's tenminste vlakbij
)
quote:Daar kom ik echt niet mijn bed voor uit
Op donderdag 5 juni 2003 21:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
20 ferrari's
Dit is op het eind van de dag. Er waren er al veel naar huis.
Wie kan mij vertellen hoe ik daar kom?
quote:ABSOLUTE AFRADER om vanaf het station te doen.. er rijden tijdens dit soort "kleinere" evenementen geen bussen naar het cirquit, ik heb het ook een keer gelopen. tis iets van 7 a 8 km geloof ik, maar bij het cirquit zelf ben je ook alleen maar aan het lopen, en aan het eind van de middag moet je weer terug lopen....
Op maandag 9 juni 2003 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ligt tt assen, vlakbij het station??
Ik wil erg graag, maar kan alleen met het openbaar vervoer (woon omgeving Amsterdam)Wie kan mij vertellen hoe ik daar kom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |