Maar een heel kort item. Weinig verrassends.quote:Op maandag 14 april 2008 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu bij netwerk over de brand van gister.
Tenenkrommend dit. Gadverdamme. En het mooi vinden dat Noord en Oost (niet de hoofdtribune dus) steeds meer een hekel aan elkaar beginnen te krijgenquote:Op maandag 14 april 2008 15:20 schreef latin_LiZzY het volgende:
Haha, nee maar vind het altijd wel mooi die strijd tussen Z-side en hoofdtribune. De stemming was ook aardig anti-Noord om me heen (zoals wel vaker) omdat ze hun eigen vak in de fik staken. Was zelf ook aardig over de zeik omdat ik er drie uur voor in de auto zit en dan heb je dit weet je. Sterker nog, vriend van mij kwam speciaal over uit New York om deze wedstrijd te zien.
Hoezo? Provocaties komen van beide kanten. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd. Als jij het zo ergerlijk vindt waarom neem je dan niet het goede voorbeeld in plaats van nu weer een beetje te gaan lopen dreigen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef Grunner het volgende:
[..]
Tenenkrommend dit. Gadverdamme. En het mooi vinden dat Noord en Oost (niet de hoofdtribune dus) steeds meer een hekel aan elkaar beginnen te krijgenNog even en er vliegen mensen van Noord jullie kant op. Kijken of je het dan nog steeds zo mooi vind...
Lachen zeg. Daar zakt me de broek werkelijk waar van op de enkels.. de lui op de hoofdtribunes vinden het leuk om de clinch te liggen met de noordzijde. Echt tragisch.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Hoezo? Provocaties komen van beide kanten. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd. Als jij het zo ergerlijk vindt waarom neem je dan niet het goede voorbeeld in plaats van nu weer een beetje te gaan lopen dreigen.
Alsof het tussen Zuid en 410 altijd koek en ei is geweestquote:Op maandag 14 april 2008 22:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
haat tussen 2 tribunesnooit eerder meegemaakt dit
Diezelfde vraag hoor je te stellen bij het anti-Ajax shirt.quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef LennuxNL het volgende:
Wie gaat er allemaal een Fun Only shirtje dragen
Ik doe geen anti-ajax shirt aan, maar al helemaal geen fun only shirt.. het imago schijnt dan wel aangetast te zijn, maar als je een heel stadion in fun only shirt wil proppen kan je een überhaupt een imago hebben wel vergeten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Diezelfde vraag hoor je te stellen bij het anti-Ajax shirt.
Ja idd ik trek zo ook allebei niet aanquote:Op maandag 14 april 2008 22:39 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik doe geen anti-ajax shirt aan, maar al helemaal geen fun only shirt.. het imago schijnt dan wel aangetast te zijn, maar als je een heel stadion in fun only shirt wil proppen kan je een überhaupt een imago hebben wel vergeten.
Ja sjongejongejonge :pquote:Op maandag 14 april 2008 22:43 schreef venomsnake het volgende:
Die Fun-Only shirtjes die ze bij TV Noord lieten zien...!
zou ik ook wel weer een kutactie vinden tegenover de fc hoor...quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef venomsnake het volgende:
Zijn die shirtjes brandbaar? Want ik vrees dat er honderden van op het veld worden gesmeten..
Echt.. Hoe komen ze erop. ?![]()
Breng ze ff op een ideequote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef venomsnake het volgende:
Zijn die shirtjes brandbaar? Want ik vrees dat er honderden van op het veld worden gesmeten..
Echt.. Hoe komen ze erop. ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |