Daar hoor ik met Simon ook nog tussen te zitten volgens mijquote:Op maandag 14 april 2008 07:47 schreef XL het volgende:
IN
intel - Gicquel
BliksemSchigt - Vassallo Arguello
Colplay - Vassallo Arguello
Brahimov - Vassallo Arguello
Chriz2k - Simon
Raymania - Gabashvili
Bos81 - Simon
Borisz - Simon
Nalbandian - Mahut
PietjePuk007 - Simon
Erkel - Vassallo Arguello
danusz1986 - Vassallo Arguello
TheVulture - Gicquel
Tim86 - Vassallo Arguello
Bruce117 - Simon
XL - Gabashvili
Ambrosius - Simon
Vaduz - Simon
APK - Simon
Komakie - Gicquel
TheGeneral - Simon
Dndiek - Gabashvili
Wimderon - Simon
VerdwaasdeVogel - Mahut
OUT
-
quote:Op maandag 14 april 2008 13:38 schreef Tim86 het volgende:
ik heb Simon gekozen hoor..volgens de lijst sta ik nu op Vassallo..
Fixer! 2 spelers kiezen he... Ik zeg diskwalificatie!quote:Op maandag 14 april 2008 13:38 schreef Tim86 het volgende:
Zo krijgen we je down.quote:Op maandag 14 april 2008 13:38 schreef Tim86 het volgende:
En outquote:Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ziet er zeer slecht uit voor de Vassallo Arguellotjes.
7-5 4-1 achter
Haha al die conspiracies hierquote:Op maandag 14 april 2008 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zie je wel. Deze schijtluis had gewoon wel Minar moeten kiezen.
En jammer Tim, uitgeschakeld.
Dat mannetje is toch iets van 17 jaar of zo ?quote:Op maandag 14 april 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
haha na Gil ook de tweede Portugese Davis Cup held zie ik: Elias
Ingemaakt door NL toen..stel je voor
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:19 schreef XL het volgende:
Dan hoop ik maar dat TheVulture zijn best doet voor je
Ik pas het vanavond aan
Ik heb nog nooit van 'm gehoord... van die Portugees trouwens ook nietquote:
Aha, ik ruik een kans om in te lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 3: kleinzusje
Totdat Ivo gaat kloten dan tenminstequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aha, ik ruik een kans om in te lopen.
En voor mij alweer ontspanning na twee dagen.quote:
WTA verbodquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 3: kleinzusje
Misluktquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aha, ik ruik een kans om in te lopen.
Verstandigquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 3: Gicquel
(toch maar geen kleinzusje)
quote:
*haakt inquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
Dag 4: Gil
Ik ga Federer echt niet meer kiezen of ik moet geen keuze meer hebben
Ik was 2 dagen weinig thuis. Vanavond ben ik weer beschikbaar om bij te werken, maar je bent altijd vrij om bij te springen. Dat neem ik je niet kwalijkt, daar ben ik je zelfs dankbaar voor.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
XL, mister organisator, moet ik dit toernooi verder regelen?
Is prima. Het was ook geen verwijt hoor, ik spring graag bij en vind het fijn dat je dat waardeert.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was 2 dagen weinig thuis. Vanavond ben ik weer beschikbaar om bij te werken, maar je bent altijd vrij om bij te springen. Dat neem ik je niet kwalijkt, daar ben ik je zelfs dankbaar voor.
Jij doet ook alles om eerste te worden hequote:Op donderdag 17 april 2008 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is prima. Het was ook geen verwijt hoor, ik spring graag bij en vind het fijn dat je dat waardeert.
Oepsquote:
vriendjes zonder internetquote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Miss_S het volgende:
Niet dat ik er vanuit ga dat ik nog moet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Als die selecte club maar niet te groot wordtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh, ik wil weer een toernooi uitspelen.
quote:
Maar je had toch al een keer Gil ? gekozen ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Je hebt gegokt en gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, dit is toch wel briljant fijn!
Dit was echt op gevoel en ik moest van mezelf. Heb wel 20.000 keer getwijfeld, dat wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gegokt en gewonnen, ik durfde niet
.
Ik durfde juist niet te gokken (op die wedstrijd van die 2 onbekenden, oa Gremelmayr).quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat had je gegokt Puk?
Toch goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fed wint, 120 puntjes in the pocket. Helaas wel uitgespeeld nu
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
Wel grappig toernooi trouwens meer als de helft van de spelers die ik gekozen heb ken ik helemaal niet
Met andere woorden zou ik op Ordina Open zo voorbij lopen
Zijn dat niet eerst kwalificaties?quote:Op zondag 20 april 2008 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer beginnen we met Monte Carlo te voorspellen, dat toernooi begint vandaag al?
Strak planquote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Tim86 het volgende:
vandaag 4 eerste ronde partijen en de rest kwalificatie..denk dat we morgen beginnen..dan duurt het maandag t/m zondag en klopt het met de puntentelling toch>?
Hoeveel punten extra krijg je daar voorquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier tijd een reminder-PM de deur uit te doen naar alle deelnemers, in het geval dat XL pas later op de avond hier komt?
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blijquote:Op zondag 20 april 2008 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Moya
Voor iedereen die Ljubicic kiest:!
Hetzelfde voor mijquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blij
Guga
Als hij niet eens van Querrey kan winnen mag hij rechtstreeks door naar een tehuis.quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Moya is vrij oud ja, maar heb nog steeds vertrouwen in hem.
Inderdaad, ik wil mezelf prominent in de OP aanwezig zien.quote:Op maandag 21 april 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een lijstje in de OP lijkt me leuker (en minder werk) dan bij iedere tussenstand.
Zo houd ik het ongeveer bij. Als ik vanavond op tijd thuis ben zal ik het eens uploaden.quote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
Zoiets, XL?
[ afbeelding ]
Kun je precies de scores zien bij elke deelnemer, per toernooi. En volgend jaar kun je dan weer de nieuwe scores invullen en de oude weghalen. Kun je dan in Excel invullen, sorteren op Puntentotaal (is som van alle toernooipunten), cellen kopiëren naar Paint en plaatje maken.
Plaatje is nog wat groot, maar het zou op maat gemaakt kunnen worden.
Wedstrijd is nu 5 minuten bezig, dus denk dat je net goed zit.quote:Op maandag 21 april 2008 13:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 1: Moya (als dat nog kan)
Ja ik weet dat ie wisselvallig is maar van een Querry had ie toch wel mogen winnenquote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar had ik dus geen zin in, mafketel dat het is.
het stond volgens mij 1-0 voor kohlschreiber ( ze eigen service game gewonnen )quote:Op maandag 21 april 2008 15:26 schreef XL het volgende:
Er was nog geen game gespeeld bij Kohlschreiber om 15:09 toch? Dan vind ik het prima hoor.
Dat is een dubbelwedstrijd.quote:Op maandag 21 april 2008 18:18 schreef dekouwe het volgende:
DAG 2 : Tommy Robredo
zekerheidje :-)
Moet onderstaande er nog niet bij ?
[3] D Nestor (CAN) / N Zimonjic (SRB) - To be arranged
quote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef kleineschwester het volgende:
Dag 2: MonacoTuurlijk mag dat, kom maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeps, had hem net ge-editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |