Als die selecte club maar niet te groot wordtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh, ik wil weer een toernooi uitspelen.
quote:
Maar je had toch al een keer Gil ? gekozen ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Je hebt gegokt en gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, dit is toch wel briljant fijn!
Dit was echt op gevoel en ik moest van mezelf. Heb wel 20.000 keer getwijfeld, dat wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gegokt en gewonnen, ik durfde niet
.
Ik durfde juist niet te gokken (op die wedstrijd van die 2 onbekenden, oa Gremelmayr).quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat had je gegokt Puk?
Toch goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fed wint, 120 puntjes in the pocket. Helaas wel uitgespeeld nu
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
Wel grappig toernooi trouwens meer als de helft van de spelers die ik gekozen heb ken ik helemaal niet
Met andere woorden zou ik op Ordina Open zo voorbij lopen
Zijn dat niet eerst kwalificaties?quote:Op zondag 20 april 2008 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer beginnen we met Monte Carlo te voorspellen, dat toernooi begint vandaag al?
Strak planquote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Tim86 het volgende:
vandaag 4 eerste ronde partijen en de rest kwalificatie..denk dat we morgen beginnen..dan duurt het maandag t/m zondag en klopt het met de puntentelling toch>?
Hoeveel punten extra krijg je daar voorquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier tijd een reminder-PM de deur uit te doen naar alle deelnemers, in het geval dat XL pas later op de avond hier komt?
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blijquote:Op zondag 20 april 2008 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Moya
Voor iedereen die Ljubicic kiest:!
Hetzelfde voor mijquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blij
Guga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |