Hoeveel punten extra krijg je daar voorquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier tijd een reminder-PM de deur uit te doen naar alle deelnemers, in het geval dat XL pas later op de avond hier komt?
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blijquote:Op zondag 20 april 2008 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 1: Moya
Voor iedereen die Ljubicic kiest:!
Hetzelfde voor mijquote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met pijn in het hart, maar gezien mijn geluk in dit spelletje is het ook een soort van taktiek. Wint ie niet, dan ben ik nog steeds blij
Guga
Als hij niet eens van Querrey kan winnen mag hij rechtstreeks door naar een tehuis.quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Moya is vrij oud ja, maar heb nog steeds vertrouwen in hem.
Inderdaad, ik wil mezelf prominent in de OP aanwezig zien.quote:Op maandag 21 april 2008 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een lijstje in de OP lijkt me leuker (en minder werk) dan bij iedere tussenstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |