Geen probleem.quote:Op maandag 14 april 2008 00:47 schreef -Maverick- het volgende:
[..]
Jah, hij's kewl!![]()
Alleen zo jammer dat ik er geen ruk van begrijp, maargoed.. das mijn tekortkoming
quote:
quote:Het liedje uit de commercial van Rexona Girl is speciaal gecomponeerd voor de reclame, maar Rexona is bezig het nummer uit te brengen als single. Mocht dit gebeuren, lees je hier alles over op de site van Rexona.
haha bedankt maar nee ik bedoel tog egt de intro, vind t jammer dat er niks over te vinden valtquote:Op maandag 14 april 2008 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je niet op het eind? Groove Armada ft. Richie Havens - Hands Of Time
(De muziek in het begin klinkt als opdrachtmuziek en er valt weinig over te vinden)
[..]
die grammaticale fouten.quote:Op maandag 14 april 2008 00:56 schreef x.Lacey het volgende:
[..]
haha bedankt maar nee ik bedoel tog egt de intro, vind t jammer dat er niks over te vinden valt
quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Geen probleem.het is geen poëzie. simpele tekst.
nog iemand die mijn rexonaliedje weet?
Damn, die stem. Ik moet aan Whoopi Goldberg denken.quote:Op maandag 14 april 2008 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook in een Rexona reclame gebruikt
Helena Paparizou - My Number Onequote:Op maandag 14 april 2008 01:05 schreef x.Lacey het volgende:
Weet iemand ook trouwens hoe dat liedje heet van Eurosongfestival??
iets met: You're my lover, undercover.. you're my secret passion & i have no other
als t goed is is dat zo'n stukje uit dat liedje, alleen weet het ff niet meer hoe die heet :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Wat heb jij ondertussen gevonden?quote:Op maandag 14 april 2008 02:10 schreef emokid het volgende:
Zoektocht naar Emily gestopt?
quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 02:17 schreef emokid het volgende:
Een emo liedje maar dat is hem niet.
quote:Op maandag 14 april 2008 01:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helena Paparizou - My Number OneJaaa da is em!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanxxx:D×××
http://www.muzieknu.nl/2007/10/29/alpro-soya/quote:Op maandag 14 april 2008 16:31 schreef static het volgende:
Hoe heet het origineel van het muziekje dat bij de Alpro Soya reclame wordt gebruikt?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:10 schreef mstx het volgende:
Ik zoek de titel van dit techno nummer: http://www.switch3.nl/tmp(...)tival_2008_Miami.mp3 (stukje uit de liveset geknipt)
Uit de tracklist word ik niet veel wijzer
[..]
Nee, die is van een andere datum. Deze post hoort bij de set waaruit ik het nummer zoek.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helpt deze tracklist je misschien wat meer?
Hans de Booij - Annabel?quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben op zoek naar de Zanger & Titel van een nummer die gaat over dat degene die zingt iemand naar het station brengt, trein mist, meisje blijft slapen o.i.d.
Maar ik kan er absoluut niet opkomen van wie deze is, of wat de titel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |