abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 april 2008 @ 19:43:22 #76
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58119262
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:42 schreef Roemertje het volgende:
Vraag: hoe seks te hebben als je nog bij je ouders woont
antwoord: zelften manier als dat je niet bij je ouders woont, gewoon negeren die mensen
nou moet je het natuurlijk niet in de woonkamer doen, maar dat wist je wel denk ik
Sex in woonkamer
Toeval is toeval
pi_58134149
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:43 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Sex in woonkamer
Lekker hoor, op dezelfde tafel waar je vrienden hun kopje koffie neerzet de volgende dag. Op dezelfde bank lig jij je vriendin te nilfiksen, waar je bezoek wellicht de volgende dag gewoon weer ga zitten.

Sex in de keuken, nog zoiets. jij drukt je vriendin ff aan op het aanrecht waar je de volgende dag je broodjes op smeert.

Nee, lekker is dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:25:27 #78
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58135098
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:42 schreef Kinz het volgende:

[..]

Lekker hoor, op dezelfde tafel waar je vrienden hun kopje koffie neerzet de volgende dag. Op dezelfde bank lig jij je vriendin te nilfiksen, waar je bezoek wellicht de volgende dag gewoon weer ga zitten.

Sex in de keuken, nog zoiets. jij drukt je vriendin ff aan op het aanrecht waar je de volgende dag je broodjes op smeert.

Nee, lekker is dat

Wat niet weet wat niet deert en ik ben niet vies van mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toeval is toeval
pi_58154409
Gewoon schijt aan hebben... je ouders weten het toch wel. Beter horen ze gewoon dat hun zoon of dochter een gezond libido heeft.
Jouw ouders... hoe lastig soms voor te stellen, zijn ook jong geweest.
  maandag 21 april 2008 @ 01:25:31 #80
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_58194625
hard en diep op de keukentafel tijdens het toetje
batsen?
pi_58196404
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Wat niet weet wat niet deert en ik ben niet vies van mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:14:09 #82
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58237944
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Kinz het volgende:

[..]

...
Toeval is toeval
pi_58238836
quote:
Op maandag 21 april 2008 01:25 schreef Dhr.P het volgende:
hard en diep op de keukentafel tijdens het toetje
Of onder de tafel voor het toetje
pi_58243004
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:14 schreef Pyjama het volgende:

[..]


Ik blijf erbij, sex in de keuken heeft zo z'n nadelen
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Of onder de tafel voor het toetje
Je eet ook van de vloer?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_58243132
"Mam, ik laat [naam] even mn gitaren zien"

Duidelijk zat. Je bent echt wel een loser als je in een auto gaat neuken omdat je het niet durft in je eigen kamer als je ouders thuis zijn.

En wat als ze binnenkomen? Nou, dan zien ze iets en dan gaan ze snel weer weg. Nog altijd beter dan dat ze je zien rukken ofzo
  donderdag 24 april 2008 @ 11:22:51 #86
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_58274384
is rustiger aan doen
pi_58286826
nou, kamertje naast mijn ouders kamer.
dus allemaal goed hoorbaar en een bed dat kraakt als mijn oma zeg maar ,
na het stappen dus gewoon beide geil als boter en gewoon lekker tekeer gaan.
nadat pa 2 keer had geschreeuwd van konijnen kan het wat zachter!! , zijn we naar beneden verhuis en hebben we het fijn afgemaakt op de grond op pa's mooie vloerkleedje
pi_58314698
Mijn ouders waren enorm streng; ik mocht zelfs geen jongen op mijn kamer hebben. Als ze 's ochtends en 's middags werkten maakte ik daar gebruik van en verder deden we het gewoon overal. Zijn ouders waren namelijk ook streng. De plekken waarop ik het gewoon in bed deed (hetgeen ik toch het liefste heb uiteindelijk) waren gering, 70% speelde zich af op andere plekken dus ik beat iedereen qua 'gekke plekken' .

Ik heb het hier trouwens over het vaste vriendje van toen waarmee ik drie jaar was, tot mijn achttiende.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:42:44 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58314874
Hoe?

Nou.. gewoon

als ik (we) 't niet al te bont maken qua geluid enzo zie ik geen probleem
Huilen dan.
pi_58323356
toen ik nog thuis woonde kon ik het broertje van HamsterSlayer zijn..
had toen nooit een vriendin...

en eenmaal op kamers...boeiend, mn vriendinnen schreeuwden alles maar lekker bij elkaar....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58352168
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:06 schreef GiantWorm het volgende:
Gewoon, net als altijd denk? Gewoon d'r indouwen die handel!
met de deur op slot, +1
graag verwijderen
pi_58352197
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
  • Ik heb gewoon seks, mijn ouders horen ons luid en duidelijk maar doen er helemaal niet moeilijk over. Gelukkig heel ruimdenkend en is bespreekbaar.
  • Ja, soms een beetje te ruimdenkend.

    Een paar jaar geleden zei m'n moeder:"Mag het de volgende keer wat zachter?"

    Het zolderbed piepte nogal.
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    pi_58352204
    Gewoon neuken voor je leven .
      maandag 28 april 2008 @ 13:05:49 #95
    153954 NZYM
    Genosha Records
    pi_58357814
    Wees creatief. Er zijn zat mogelijkheden.
    Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
    pi_58362244
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

    [..]

    Ja, soms een beetje te ruimdenkend.

    Een paar jaar geleden zei m'n moeder:"Mag het de volgende keer wat zachter?"

    Het zolderbed piepte nogal.
    Heel herkenbaar inderdaad..
    Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
    pi_58459962
    quote:
    Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
    Je woont nog bij je ouders in, maar hebt al wel een vriend of vriendin. Natuurlijk wil je wel eens van bil gaan, maar hoe? Als jouw slaapkamer net als bij mij vroeger slechts door een smal kwart-steens muurtje gescheiden is waar je iedere kuch en zucht hoort, kan dat dus niet.
    Hoe doe jij dat? Hoe los jij dit op?
    Iets als:

  • na schooltijd, als er verder niemand thuis is doe ik het met hem/haar op mijn slaapkamer. Op andere momenten lukt het namelijk inderdaad niet.
  • Ik doe het bij haar/hem thuis, daar kan het makkelijker.
  • Ik zit op zolder met een deur die op slot kan, ze kunnen me niet horen.
  • Ik heb gewoon seks, mijn ouders horen ons luid en duidelijk maar doen er helemaal niet moeilijk over. Gelukkig heel ruimdenkend en is bespreekbaar.
  • Ik doe zo stil mogelijk.
  • Dat ik bij mijn ouders woon is helaas de reden dat ik 'het' nog niet heb kunnen/durven doen.

  • Gewoon in je slaapkamer je ouders zijn ook jong geweest dus ze moeten niet zeuren

    Mijn moeder gaat ook regelmatig naar beneden wanneer ze iets hoort als er in het weekend een griet blijft slapen

    Samengevat: Schijt aan hebben en neuken
    pi_58464449
    als je dronken hebt moet je niet in je liefjes kamer, met het bed tegen de muur, naast der ouders kamer gaan knallen om 5 uur snachts.

    je denkt dat dat gebonk zachtjes was, dat het bed niet zo beukte en kraakte maar sochtends aan het ontbijt het verzoek krijgen het rustig aan te doen omdat de hele familie een uur wakker is geweest is niet leuk
      zondag 4 mei 2008 @ 15:03:24 #99
    125126 Mr-Coffee
    pissing people off since 1980
    pi_58472235
    Je kan natuurlijk ook gewoon je bekhouden en zachtjes doorneuken zo dat niemand last van je heeft.
    Set Sail, For Fail.
    JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
      zondag 4 mei 2008 @ 21:30:44 #100
    168739 Red_85
    'echt wel'
    pi_58479724
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 01:03 schreef tarrel2008 het volgende:
    als je dronken hebt moet je niet in je liefjes kamer, met het bed tegen de muur, naast der ouders kamer gaan knallen om 5 uur snachts.

    je denkt dat dat gebonk zachtjes was, dat het bed niet zo beukte en kraakte maar sochtends aan het ontbijt het verzoek krijgen het rustig aan te doen omdat de hele familie een uur wakker is geweest is niet leuk
    Samen met je vader in 1 bedrijf zitten en maandag horen in een volle kantine dat je het niet zo hard moet doen met haar... das dan weer wel leuk...
    'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')