Eentje met een groot hangslot erop.quote:Op zondag 13 april 2008 20:57 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Idd enkel jij weet wat een goede lemming is![]()
![]()
Zie alizee topicquote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je spoiler snap ik niet helemaal![]()
Maar ja, als de fipo had gezegd dat het een kutlemming was, dan had iedereen hem kut gevonden
quote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je spoiler snap ik niet helemaal![]()
Maar ja, als de fipo had gezegd dat het een kutlemming was, dan had iedereen hem kut gevonden
quote:Op zondag 13 april 2008 21:05 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Zie alizee topic
Of wou je soms eenreeks starten in dat geval heb ik in dit topic nooit een spoiler geplant
![]()
yups, en allemaal om een, <insert *tromgeroffel>....... jawel, 1 friggin' pakje groene thee, for fucks sakequote:
Kutkloon, zeker speciaal aangemaakt om dit te vragen zeker? Lees hele topic es door, de rest wijst zich vanzelf...quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
misscihen offtopic, maar wat is een Lemming?
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemmingquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
misscihen offtopic, maar wat is een Lemming?
Voorspelbaarheid is juist 1 van de belangrijkste dingen van een lemmingquote:Op maandag 14 april 2008 17:19 schreef Lakitu het volgende:
DEZE LEMMING IS MATIG. Want voorspelbaar.
Nee ik weet het serieus niet.quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Resco het volgende:
[..]
Kutkloon, zeker speciaal aangemaakt om dit te vragen zeker? Lees hele topic es door, de rest wijst zich vanzelf...
De mods hebben gewoon een beter ontwikkeld gevoel voor kwaliteitslemmings dan jij.quote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef elfzesendertig het volgende:
De mods hebben niet door dat dit een lemming isnog niet eens zo'n bijzondere ook..
Lemmings op een topic van mij zijn per definitie geen kwaliteitslemmings.quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
De mods hebben gewoon een beter ontwikkeld gevoel voor kwaliteitslemmings dan jij.
Langer als dit? Zeker niet.quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Zijn er lemmings langer open geweest als dit?
de rest van fok is het niet met je eens.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lemmings op een topic van mij zijn per definitie geen kwaliteitslemmings.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |