Flikker op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duzz..![]()
Idd enkel jij weet wat een goede lemming isquote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Nou nou, wat een super mooie lemming hoorToon is gezet door de fipo, de rest volgt als een lemming
oh ja, en 'te min'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:57 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Idd enkel jij weet wat een goede lemming is![]()
Je spoiler snap ik niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, als de fipo had gezegd dat het een kutlemming was, dan had iedereen hem kut gevonden![]()
Eentje met een groot hangslot erop.quote:Op zondag 13 april 2008 20:57 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Idd enkel jij weet wat een goede lemming is![]()
![]()
Zie alizee topicquote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je spoiler snap ik niet helemaal![]()
Maar ja, als de fipo had gezegd dat het een kutlemming was, dan had iedereen hem kut gevonden
quote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je spoiler snap ik niet helemaal![]()
Maar ja, als de fipo had gezegd dat het een kutlemming was, dan had iedereen hem kut gevonden
quote:Op zondag 13 april 2008 21:05 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Zie alizee topic
Of wou je soms eenreeks starten in dat geval heb ik in dit topic nooit een spoiler geplant
![]()
yups, en allemaal om een, <insert *tromgeroffel>....... jawel, 1 friggin' pakje groene thee, for fucks sakequote:
Kutkloon, zeker speciaal aangemaakt om dit te vragen zeker? Lees hele topic es door, de rest wijst zich vanzelf...quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
misscihen offtopic, maar wat is een Lemming?
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemmingquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
misscihen offtopic, maar wat is een Lemming?
Voorspelbaarheid is juist 1 van de belangrijkste dingen van een lemmingquote:Op maandag 14 april 2008 17:19 schreef Lakitu het volgende:
DEZE LEMMING IS MATIG. Want voorspelbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |