quote:Op zondag 13 april 2008 19:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
D'r zijn veel geen Ajacieden die dat ook niet erg zouden vinden
cynisch lezen is niet aan je besteed begrijp ik al.quote:Op zondag 13 april 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnbaar las je eroverheen dus post ik het nogmaals:).
prosac vuige hypocriet, eerst huil je om Ajacieden die dit brandje leuk vinden, om vervolgens de arena met iedereen erin hetzelfde toe te.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
ongeloofelijke tokkie dat je er ook rond looptje blaft als een klein hondje, net of er duizenden doden zijn gevallen, let op je hart joh
Dank je.quote:
doe maar alsof het niks voorstelde.quote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
schatjewil je een aai over je bolletje
Gast, tuurlijk vinden we het wel erg. Maar bij jou lijkt het wel op een wtc ramp er is niks ergs gebeurt en de schuld ligt gewoon grotendeels bij de supporters/fcg zelfquote:
Ik zie hier geen greintje cynisme. Iemand anders wel? Hypocriet!quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
goed, dan wens ik heel hypocriet iedereen die vindt dat ik niet zo moet janken, hetzelfde toe.quote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk vinden we het wel erg. Maar bij jou lijkt het wel op een wtc ramp er is niks ergs gebeurt en de schuld ligt gewoon grotendeels bij de supporters/fcg zelf
context pizza, context. Er wordt gedaan alsof het niks was, dan wens ik diegene een dergelijke brand in een volle Arena toe. Eens kijken hoe leuk ze het dan nog vinden. Ga ik hier ook roepen dat ze zich niet moeten aanstellen, er zijn immers geen doden gevallen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie hier geen greintje cynisme. Iemand anders wel? Hypocriet!
nu maak je jezelf een beetje belachelijk,quote:Op zondag 13 april 2008 20:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
context pizza, context. Er wordt gedaan alsof het niks was, dan wens ik diegene een dergelijke brand in een volle Arena toe. Eens kijken hoe leuk ze het dan nog vinden. Ga ik hier ook roepen dat ze zich niet moeten aanstellen, er zijn immers geen doden gevallen.
net als een aantal hier.quote:Op zondag 13 april 2008 20:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nu maak je jezelf een beetje belachelijk,
een beetje maar hoor
Inderdaad, vind hem sowieso wel goed keepen dit seizoen. Volgend seizoen verhuren aan een andere degradatiekandidaat (Feyenoord kon er zo te zien ook wel 1 gebruiken) en daarna Maarten opvolgenquote:Op zondag 13 april 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Vermeer stond ook aardig te keepen vandaag
Als hij door blijft leren in dat jaar en Maarten weg zou gaan kan je hem best een kans geven denk ik.quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef MaxC het volgende:
[..]
Inderdaad, vind hem sowieso wel goed keepen dit seizoen. Volgend seizoen verhuren aan een andere degradatiekandidaat (Feyenoord kon er zo te zien ook wel 1 gebruiken) en daarna Maarten opvolgen
bron: http://www.ajaxfans.net/?p=lees&id=4707 (quote:Ajax heeft zich voor volgend seizoen al zo goed als zeker verzekerd van de diensten van Yoann Gourcuff.
Volgens de Franse website Football365.fr zijn de Amsterdammers en Gourcuff al in een vergevorderd stadium. Zelfs met AC Milan zouden ze er al bijna uit zijn.
Ook Olympique Marseille, Villareal, AS Monaco, AS Roma en Arsenal hadden interesse in het Franse talent. Maar niets lijkt de huurperiode meer in de weg te staan, waardoor Gourcuff volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk te zien is in de ArenA.
De Fransman speelde al achttien wedstrijden voor de beloften van zijn nationale team. In Milaan heeft de speler nog een doorlopend contract tot 2011.
Op dit moment overstroomt het van geruchten over transfers naar de Amsterdanse club. Onder andere Demy de Zeeuw, Gaí Assulin en Marcelo Moreno zouden in nadrukkelijke belangstelling staan van de Amsterdammers.
hehe,quote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar de geruchten:
[..]
bron: http://www.ajaxfans.net/?p=lees&id=4707 ()
Onder voorbehoud, er loopt nog een onderzoek.quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Het duel tussen FC Groningen en Ajax wordt aanstaande woensdagavond 16 april om 19.30 uur in Euroborg ingehaald. Bij het duel is publiek van beide clubs welkom.
Heb hem te weinig in actie gezien maar zou het een aanwinst (quote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar de geruchten:
[..]
bron: http://www.ajaxfans.net/?p=lees&id=4707 ()
Absoluut! Het is echt een heel goede voetballer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb hem te weinig in actie gezien maar zou het een aanwinst () zijn?
Wat zit je toch af te geven op de Z-side???quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar de wedstrijd wordt woensdag om 19.30 uur gespeeld. Met de Z-side
edit: nevermind
Natuurlijk, echt een geweldige voetballer. Al moet ik zeggen dat ik hem ook niet veel zie spelen, want Laffe Carlo zet hem er niet zo graag inquote:Op zondag 13 april 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb hem te weinig in actie gezien maar zou het een aanwinst () zijn?
En sinds wanneer bepaal jij wie er in het Ajax-topic mag reageren? Iedereen (mits natuurlijk normaal en niet trollend of sfeerverziekend) mag gewoon hier posten. Is al de zoveelste keer dat je zoiets post, dit was de laatste keer van je.quote:
Kom op zeg, lees de posts van die zeikerd Dirk Kuijt en Jorien eens in de laatste topicsquote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
En sinds wanneer bepaal jij wie er in het Ajax-topic mag reageren? Iedereen (mits natuurlijk normaal en niet trollend of sfeerverziekend) mag gewoon hier posten. Is al de zoveelste keer dat je zoiets post, dit was de laatste keer van je.
Dat probleem zie ik wel, want je claimt via je posts al meerdere keren dat het Ajax-topic alleen voor Ajacieden is. Is niet zo, dus kap daarmee. Nu weer ontopic.quote:Op zondag 13 april 2008 20:54 schreef _Mike_ het volgende:
En sowieso zie ik het probleem niet of ik vraag of zijn topic niet verderop is..
Waarom niet?quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gourcuff zou natuurlijk wel een aanwinst zijn. Voor dat hij naar Milan ging vond ik hem echt super spelen.
Maar ik geloof niet zo in de komst van Gourcuff.
_Mike_ lees eerst je eigen posts van de laatste tijd eens terug. Vind je die wel een toegevoegde waarde hebben in dit topic?quote:Op zondag 13 april 2008 20:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, lees de posts van die zeikerd Dirk Kuijt en Jorien eens in de laatste topics
En sowieso zie ik het probleem niet of ik vraag of zijn topic niet verderop is..
Marco van Basten is nog steeds vriendjes met meneer Berlusconi dus zo vreemd zou het opzich niet zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gourcuff zou natuurlijk wel een aanwinst zijn. Voor dat hij naar Milan ging vond ik hem echt super spelen.
Maar ik geloof niet zo in de komst van Gourcuff.
Mooiste vond ik nog dat ze eerst met emmertjes water en later met iets dat verdacht veel leek op een simpele tuinslang aan het blussen waren. Verder wel kut dat ik elf uur onderweg ben geweest en nog geen minuut voetbal heb gezien. En dat ik woensdag weer dat takke-eind moet reizen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
Duurde écht lang voordat de brandweer er was. Die zaten zeker ook allemaal te kijken naar de wedstrijd.
Dus omdat van Basten en Berlusconi vriendjes zijn heeft Gourcuff trek om uitgeleend te worden aan Ajax?quote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog steeds vriendjes met meneer Berlusconi dus zo vreemd zou het opzich niet zijn.
Van Basten is een grote speler geweest en dat kan ook de motivatie voor een speler zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus omdat van Basten en Berlusconi vriendjes zijn heeft Gourcuff trek om uitgeleend te worden aan Ajax?
Van Basten is nog steeds een volksheld bij AC Milan en dat zal Gourcuff vast ook weten, de reden zou dus kunnen zijn dat hij graag een jaar met de "grote" van Basten wil samenwerken.quote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus omdat van Basten en Berlusconi vriendjes zijn heeft Gourcuff trek om uitgeleend te worden aan Ajax?
Maar om nou AC Milan in te ruilen voor een club in een Mickey Mouse competitie?quote:Op zondag 13 april 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Basten is een grote speler geweest en dat kan ook de motivatie voor een speler zijn.
Die club uit de Mickey Mouse competitie doet wel elk seizoen mee om het kampioenschap en speelt altijd Europees (hoe daarin wordt gepresteerd is een ander verhaal). Verder wil hij natuurlijk aan spelen toekomen, en als dan ook nog eens Ronaldinho komt dan weet je het wel.quote:Op zondag 13 april 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar om nou AC Milan in te ruilen voor een club in een Mickey Mouse competitie?
Het gaat over huren voor een jaar niet kopenquote:Op zondag 13 april 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar om nou AC Milan in te ruilen voor een club in een Mickey Mouse competitie?
Dan zou ik toch eens wat meer de Italiaanse competitie gaan volgen, want hij pakt wel degelijk zijn minuten. Hij speelt zeker niet alles, maar toch zeker de helft.quote:Op zondag 13 april 2008 21:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gaat over huren voor een jaar niet kopenAls hij toch geen minuten krijgt in het eerste van Milan, waarom niet?
quote:Op zondag 13 april 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens wat meer de Italiaanse competitie gaan volgen, want hij pakt wel degelijk zijn minuten. Hij speelt zeker niet alles, maar toch zeker de helft.
Die volg ik niet en dat ben ik dan ook niet van plan. Ik had op diverse nieuws sites gelezen dat hij weinig minuten maakte, dus ik ging er van uit dat die gelijk hadden..niet dus.quote:Op zondag 13 april 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens wat meer de Italiaanse competitie gaan volgen, want hij pakt wel degelijk zijn minuten. Hij speelt zeker niet alles, maar toch zeker de helft.
Jawel hoor, Ancelotti speelt liever met 10 man dan dat hij Gourcuff erin zet. Maar wel blijven roepen dat hij fantastisch is voor de toekomst... Waar Dirk-Kuijt het nieuws vandaan haalt dat ie de helft van de wedstrijden wel speelt, is me een raadsel.quote:Op zondag 13 april 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die volg ik niet en dat ben ik dan ook niet van plan. Ik had op diverse nieuws sites gelezen dat hij weinig minuten maakte, dus ik ging er van uit dat die gelijk hadden..niet dus.
Ja, hij pakt wat minuten, maar hij speelt echt niet de helft hoor. Milan heeft 2970 minuten gevoetbald, daarin heeft Gourcuff zeker niet de helft van gespeeld. Denk ook niet dat hij nog een seizoen als bankzitter wil zijn, want hij heeft maar vier keer een basisplaats gehad.quote:Op zondag 13 april 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Godtering wat heb jij allemaal gedaan dan? ik was 18:55 thuisquote:Op zondag 13 april 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
IK BEN THUIS!!!
En net op tijd voor voetbalvrouwen, wat een geluk!
WC papier gekocht denk ik.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godtering wat heb jij allemaal gedaan dan? ik was 18:55 thuis
Ik kijk wel eens een wedstrijd van Milan. Dan zal het wel puur toeval zijn geweest dat als ik een wedstrijd kijk Gourcuff speeltquote:Op zondag 13 april 2008 21:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel hoor, Ancelotti speelt liever met 10 man dan dat hij Gourcuff erin zet. Maar wel blijven roepen dat hij fantastisch is voor de toekomst... Waar Dirk-Kuijt het nieuws vandaan haalt dat ie de helft van de wedstrijden wel speelt, is me een raadsel.
Ik 20:00 terwijl ik toch echt nergens ben blijven hangen. Dus kan best.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Waarvan vier als basisspeler en 10 als invaller. En kijk eens hoevaak hij ingebracht is in de laatste tien minuten. De helft spelen betekent niet de helft van het aantal wedstrijden spelen, maar de helft van het aantal minuten spelen. Vaak is het gewoon een tactische wissel om een voorsprong te verdedigen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats geven aan dat hij 14 van de 33 wedstrijden heeft gespeeld. Iets minder dan de helft dus.
Ik denk dat hij misschien een achtste of een tiende heeft gespeeld idd.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hij pakt wat minuten, maar hij speelt echt niet de helft hoor. Milan heeft 2970 minuten gevoetbald, daarin heeft Gourcuff zeker niet de helft van gespeeld. Denk ook niet dat hij nog een seizoen als bankzitter wil zijn, want hij heeft maar vier keer een basisplaats gehad.
Ik denk hetquote:Op zondag 13 april 2008 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens een wedstrijd van Milan. Dan zal het wel puur toeval zijn geweest dat als ik een wedstrijd kijk Gourcuff speelt
Precies toen kwamen de bussen bij de Arena aan. Toen moest ik nog twintig minuten wachten op de stopbus naar Utrecht.quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat zei ie dan?quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
Wie was er aan het wachten tot Derksen zou zeggen dat PSV het makkelijk ging redden?
Dat het vandaag slecht was van PSV maar dat ze volgende week makkelijk over Vitesse heen gingen.quote:
Zat ik er toch aardig bij met m'n achtstequote:Op zondag 13 april 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
Wel schokkend, 385 minuten gespeeld van de mogelijke 2970. Oftewel afgerond slechts 13% gespeeld van de speeltijd die hij kón spelen. Dat is niet de helft, D-K. Dus logisch dat-ie verhuurd wilt worden om te spelen?
Zou zeker wat zijnquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Chadi het volgende:
Maar toch hopen we op verlies van PSVen 2 keer winst van ajax..
het zou toch wat zijn...
En ik had heul gelijk dat hij nauwlijks speeldequote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zat ik er toch aardig bij met m'n achtste
Krijgen we nog geld terug eigenlijk? Net maar even een mail richting Ajax verzonden..quote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Jasza het volgende:
Ik ben net thuis, lekker 12 uur onderweg, smerige teringboeren.
Ik wil graag alle reiskosten vergoed hebben
Woensdag ga ik niet.
Dat lijkt me wel?quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Krijgen we nog geld terug eigenlijk? Net maar even een mail richting Ajax verzonden..
Ben benieuwd straksquote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef Wooldoor het volgende:
Damn mooi doelpunt van Sneijder.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder houdt Ajax op de hoogte van duel PSV
13 april 2008
Wesley Sneijder voetbalt al het hele seizoen bij Real Madrid, maar de middenvelder is Ajax nog lang niet vergeten. De betrokkenheid gaat zelfs zo ver dat Sneijder zondag vanuit Madrid zijn oud-ploeggenoten van de ontwikkelingen bij het duel tussen PSV en FC Twente op de hoogte hield.
Sneijder, die zondagavond met Real Madrid tegen Murcia moest spelen, zocht om tien over vier nog telefonisch contact met Alphons Groenendijk, de assistent-trainer van Ajax. Hij vroeg onder meer naar de veiligheid van zijn oud-ploeggenoten en praatte zijn voormalige coach bij over het verloop van het duel tussen PSV en FC Twente (1-1).
Sneijder volgde de wedstrijd van de koploper uit Eindhoven op de televisie. Hij constateerde vanuit Madrid dat Farfan in de slotfase een strafschop had moeten krijgen. "Dat is Wesley", zei Groenendijk. "Die blijft contact houden en volgt Ajax nog op de voet. Ik vind dat prachtig."
jij hebt toch een kaart via groningen, zou dan hun mailenquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Krijgen we nog geld terug eigenlijk? Net maar even een mail richting Ajax verzonden..
Ja alsof er iemand in VBL komt in de 1,5 maandenquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Als we nog kampioen worden neem ik een Aad de Mos avatar voor 1.5 maanden
Nee ik heb geen kaart via Groningen. Gewoon niet mee bemoeien als je er geen verstand van hebt..quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij hebt toch een kaart via groningen, zou dan hun mailen
quote:13/4/2008 - Davids: recht op reglementaire zege
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Van de spelers was Ajax-aanvoerder Edgar Davids het meest uitgesproken. De Ajax-bus was bij aankomst al omringd door agressieve Groningen-fans en daarna konden de Ajacieden aanvankelijk hun kleedkamer niet in omdat een tussendeur op slot zat. Daardoor moesten zij een eind omlopen. Davids in het Algemeen Dagblad: "Ik vind dat we als Ajax benadeeld zijn. We hebben recht op een reglementaire 3-0 zege. Ik vind het niet meer verantwoord hier te spelen."
Ajax heeft de reglementen inmiddels uitgeplozen, aldus het AD, omdat de club eigenlijk niet meer in Groningen wil spelen. Uit de reglementen blijkt dat ook als FC Groningen schuldig wordt bevonden, het bestuur Betaald Voetbal beslist over het doorgaan van de wedstrijd. dat bestuur zou er juist op aandringen dat het duel hoe dan ook gespeeld wordt.
Hij keept juist niet goed.quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef MaxC het volgende:
[..]
Inderdaad, vind hem sowieso wel goed keepen dit seizoen. Volgend seizoen verhuren aan een andere degradatiekandidaat (Feyenoord kon er zo te zien ook wel 1 gebruiken) en daarna Maarten opvolgen
Alle tweequote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ron Jans en Adri Koster komen vanavond bij Studio Voetbal
De wedstrijd is toch gestaakt door het slechte werk van Groningen(en de supporters?).quote:Op zondag 13 april 2008 22:45 schreef Silenus het volgende:
En terecht.
Idioot zeg. Dan maar 3-0 inderdaad.quote:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
op tv zei die dat die nergens last van had, maar ploeggenoten welquote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:
Edje had wel flink last van die rook zei die
Sammie ookquote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:
Edje had wel flink last van die rook zei die
Dan neem ik een sef avatar voor 3 maandenquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
zondequote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan neem ik een sef avatar voor 3 maanden
Hoe was 't?quote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
In het uitvak rook je het na een tijdje ook vrij fors.
Maar wat wil je anders dan.. reglementaire overwinning?quote:Op zondag 13 april 2008 23:38 schreef Riro het volgende:
Wat een kutzooi.
Kan ik woensdag weer vrij gaan nemen, vervoer gaan regelen en 6,5 uur in die kutbus gaan zitten voor een paar pleerollen. Dat overspelen gaat echt nergens over..
Blij toe zeg.. lamme takquote:Op zondag 13 april 2008 22:53 schreef pieterpost_afca het volgende:
Waarom was Leo trouwens niet de commentator vanmiddag bij Ajax?
Ja volgens de regeltjes zal dat allemaal wel niet kunnen maar feit blijft gewoon dat dit in on nadeel is terwijl wij helemaal níks verkeerd hebben gedaan. Kun je die wedstrijd op woensdagavond gaan spelen waar lang niet zo veel supporters heen gaan/kunnen terwijl we dat juist nodig hebben.. Groningen had dit gewoon veel beter moeten regelen dan was het nooit zo gegaan. En ons lekker vrolijk uit zwaaien, juist omdat ze het mooi vinden dat dit voor ons zo slecht uit komt. Dan kun je mij niet vertellen dat overspelen de eerlijkste oplossing is..quote:Op zondag 13 april 2008 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar wat wil je anders dan.. reglementaire overwinning?
Kan alleen bij bewijs schuld door gronings toedoen..
Ik vind hem altijd wel grappig. Ik snap het ook niet dat iedereen hier op Fok! zo negatief is over hem. Iedereen die ik ken vindt hem geweldig.quote:
Geen overspel voor jou?quote:Op zondag 13 april 2008 23:38 schreef Riro het volgende:
Wat een kutzooi.
Dat overspelen gaat echt nergens over..
Nja ik heb het ook niet over het feit dat dit de eerlijkste oplossing is of niet.. en die gasten die aan het zwaaien waren zijn niets meer dan sensatiezoekers en hadden eens op noord moeten zitten.. was het lachen ze wel vergaan..quote:Op maandag 14 april 2008 00:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja volgens de regeltjes zal dat allemaal wel niet kunnen maar feit blijft gewoon dat dit in on nadeel is terwijl wij helemaal níks verkeerd hebben gedaan. Kun je die wedstrijd op woensdagavond gaan spelen waar lang niet zo veel supporters heen gaan/kunnen terwijl we dat juist nodig hebben.. Groningen had dit gewoon veel beter moeten regelen dan was het nooit zo gegaan. En ons lekker vrolijk uit zwaaien, juist omdat ze het mooi vinden dat dit voor ons zo slecht uit komt. Dan kun je mij niet vertellen dat overspelen de eerlijkste oplossing is..
Als we woensdag winnen ben ik dat natuurlijk allemaal weer vergeten, maar toch.
Als we nog kampioen worden dan neem ik een Aad de Mos avatar voor de komende 15 jaarquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Is het gebeuren rondom groningen dan niet voor dit topic bestemd.. of moeten we dan allemaal verhuizen naar het andere topic?quote:Op maandag 14 april 2008 00:22 schreef RayMania het volgende:
Probeer het nou gewoon eens ontopic te houden, over Ajax dus. Nee, het hoeft niet continue serieus te zijn, grappen en grollen kunnen allemaal op z'n tijd, maar jullie verpesten deze reeks met jullie continue slowchat en offtopic voor veel andere users. Users die wel serieus over Ajax willen praten, over wedstrijden, over spelers, over transfers. Dan is het irritant om télkens weer door het offtopic heen te worstelen. Succes.
Lijkt mij duidelijk natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vinden jullie: Moet Edgar Davids blijven volgend seizoen ?
Alsjeblieft zeg.. wat een stronirritante gast is dat... Speelt een ploeg goed.. dan spelen ze meteen de sterren van de hemel.. en spelen ze wat minder.. dan is het voetbal niet meer om aan te zien zo slecht..quote:Op maandag 14 april 2008 00:13 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel grappig. Ik snap het ook niet dat iedereen hier op Fok! zo negatief is over hem. Iedereen die ik ken vindt hem geweldig.
Dit is hier om over Ajax te praten; over wedstrijden, over spelers, over transfersquote:Op maandag 14 april 2008 00:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is het gebeuren rondom groningen dan niet voor dit topic bestemd.. of moeten we dan allemaal verhuizen naar het andere topic?
Ik snap best dat het af en toe misschien uit de hand loopt maar je kan op een dag als vandaag toch niet verwachten dat we in het Ajaxtopic over de 4-1-2-1-2 opstellingen en transfers gaan hebben? Ik weet dat er een ander topic voor is maar kom op, dit heeft toch gewoon alles met Ajax te maken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:22 schreef RayMania het volgende:
Probeer het nou gewoon eens ontopic te houden, over Ajax dus. Nee, het hoeft niet continue serieus te zijn, grappen en grollen kunnen allemaal op z'n tijd, maar jullie verpesten deze reeks met jullie continue slowchat en offtopic voor vele andere users. Users die wél serieus over Ajax willen praten; over wedstrijden, over spelers, over transfers. Dan is het irritant om télkens weer door het offtopic heen te worstelen. Succes.
Ah, nee, dat hoeft niet per se, is natuurlijk wel het meest overzichtelijk, maar dat valt moeilijk te sturen. Plus dat dat gewoon ontopic is en hier ook prima past. Wat ik net heb verwijderd pastte hier niet (jorien-gezeik). En dat gebeurt de laatste topics weer extreem veel. Dat is jammer, want er is genoeg gesprekstof om over te praten.quote:Op maandag 14 april 2008 00:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is het gebeuren rondom groningen dan niet voor dit topic bestemd.. of moeten we dan allemaal verhuizen naar het andere topic?
Tuurlijk, geen probleem hoor. Wat ik hierboven al zei. Alleen het offtopic wat ik hier telkens verwijder heeft echt helemaal niks met Ajax te maken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik snap best dat het af en toe misschien uit de hand loopt maar je kan op een dag als vandaag toch niet verwachten dat we in het Ajaxtopic over de 4-1-2-1-2 opstellingen en transfers gaan hebben? Ik weet dat er een ander topic voor is maar kom op, dit heeft toch gewoon alles met Ajax te maken.
En dat kom JIJ of all people mij vertellen..quote:Op maandag 14 april 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit is hier om over Ajax te praten; over wedstrijden, over spelers, over transfers
Helemaal eensch.. maar dat laatste heb ik al vaker bij jullie aangegeven.. Hoef geen namen te noemen he Jorien en Joeyquote:Op maandag 14 april 2008 00:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, nee, dat hoeft niet per se, is natuurlijk wel het meest overzichtelijk, maar dat valt moeilijk te sturen. Plus dat dat gewoon ontopic is en hier ook prima past. Wat ik net heb verwijderd pastte hier niet (jorien-gezeik). En dat gebeurt de laatste topics weer extreem veel. Dat is jammer, want er is genoeg gesprekstof om over te praten.
Met 4-1-2-1-2 waren we kampioen geworden, dan deed deze wedstrijd er helemaal niet meer toe!quote:Op maandag 14 april 2008 00:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik snap best dat het af en toe misschien uit de hand loopt maar je kan op een dag als vandaag toch niet verwachten dat we in het Ajaxtopic over de 4-1-2-1-2 opstellingen en transfers gaan hebben? Ik weet dat er een ander topic voor is maar kom op, dit heeft toch gewoon alles met Ajax te maken.
"Hey jongens, tot zo op het Leidsche he!"quote:Op maandag 14 april 2008 00:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
OnTop: Ben benieuwd wat Sjonnie tijdens Heracles thuis te melden heeft
Het kon ook niet anders dan dat jij daarop zou reagerenquote:Op maandag 14 april 2008 00:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met 4-1-2-1-2 waren we kampioen geworden, dan deed deze wedstrijd er helemaal niet meer toe!
Dat zou toch freaking briljant zijn of niet!quote:Op maandag 14 april 2008 00:29 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
"Hey jongens, tot zo op het Leidsche he!"
Ik hoop echt dat het volgend jaar niet op de laatste speeldag aankomt, gewoon 4/5 wedstrijden van te voren kampioenquote:Op maandag 14 april 2008 00:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zou toch freaking briljant zijn of niet!![]()
Hoop eindelijk dat "Oh Johnny" zal klinken uit de speakers..
Zeiden we vorig jaar ook over Excelsior.. Maar ik denk dat de situatie nu anders ligt, AZ was een ploeg die nog nooit de druk op zich had gehad, PSV heeft dat natuurlijk al wel. En we hebben de pech dat 1 punt al voldoende is voor PSV. Maar laten we eerst woensdag eens de Euroborg stil krijgen met voetbal.quote:Op maandag 14 april 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
Het zou wel spannend kunnen worden, ware het niet dat Vitesse waardeloos speelt en Aad de Mos de laatste tijd met allerlei kermisopstellingen voor de dag komt..
Adrie Koster en Johnny Schijtingaquote:Op maandag 14 april 2008 09:26 schreef Houniet het volgende:
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=552&sid=2007
quote:FC Groningen - Ajax definitief op woensdag
Amsterdam, 14 apr 2008
De wedstrijd FC Groningen - Ajax wordt aanstaande woensdag om 19.30 uur gespeeld in stadion Euroborg. Dat heeft de KNVB maandagochtend officieel laten weten aan Ajax.
Het duel stond eigenlijk gepland voor zondag 14.30 uur, maar vanwege brand op de tribunes kon er niet gevoetbald worden. Woensdag staat de wedstrijd onder leiding van scheidsrechter Erik Braamhaar. Wijnand Rutgers en Berry Simons zijn zijn assistenten en Pol van Boekel is vierde official. Zij waren zondag ook ingedeeld voor de wedstrijd.
Ajax zal zo snel mogelijk met informatie komen over de toegangsbewijzen voor FC Groningen - Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |