Gewoon definitief afgelastquote:Op zondag 13 april 2008 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
90% afgelast volgens Radio1
kan ik het van de week kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 15:34 schreef joey_81 het volgende:
Competitie afblazen.
De burgemeester heeft op dit moment niet zo heel veel te willen denk ikquote:Op zondag 13 april 2008 15:41 schreef numero_uno het volgende:
Burgemeester wil dus dat er doorgespeelt wordt
You gotta be kiddin mequote:Op zondag 13 april 2008 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
59' GOALSparta Rotterdam 1 - 2 Heerenveen
FORZA PSV PSV PSV
ooh eindhoven is wonderfull
Niemand neemt die gast serieus!quote:Op zondag 13 april 2008 15:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gast, neem jij jezelf nog wel serieus?
Radio Lingewaard?quote:Op zondag 13 april 2008 15:46 schreef numero_uno het volgende:
iemand toevallig een directe radioverbinding van NEC - Vitesse
http://www.nijmegen1.nu/quote:Op zondag 13 april 2008 15:46 schreef numero_uno het volgende:
iemand toevallig een directe radioverbinding van NEC - Vitesse
Thanks!quote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
http://www.nijmegen1.nu/
En dan op LUISTER.. ff downloaden en openen maar..
Ik hoop het. Dan staat er volgende week voor Vitesse niks meer op het spelquote:Op zondag 13 april 2008 15:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu ook op LDL, NEC - Vitesse.
NEC gaat gewoon winnen
Erg hequote:Op zondag 13 april 2008 15:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor die kansloze kutvragen van Barbara
dudequote:Op zondag 13 april 2008 15:58 schreef Eduard37 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Twente 0-1
quote:Op zondag 13 april 2008 15:58 schreef Eduard37 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Twente 0-1
Of toch niet?quote:Op zondag 13 april 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lazovic is ingevallen, dus Ajax zit goed
quote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN BOEREN
ZO NAAR EINDHOVUUUUUHHHH
quote:Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
klik hierquote:Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef Dos37 het volgende:
waar kan ik een virtuele stand vinden?
quote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef Eduard37 het volgende:
Ongelooflijk hoe de clubs PSV kampioen maken.
Niet te filmen!!!!
Dat meen je nietquote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN BOEREN
ZO NAAR EINDHOVUUUUUHHHH
lolquote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een kut PSV doelpunt..keeper omgekocht?
Ben je nu ook al supporter van PSV?quote:
Ga jij ook naar Kerkrade toe als Roda de beker heeft gewonnen?quote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN BOEREN
ZO NAAR EINDHOVUUUUUHHHH
quote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
BOEREN BOEREN
ZO NAAR EINDHOVUUUUUHHHH
Vol op de aanvalquote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef Dos37 het volgende:
Alleen dat schijt NAC moet nog even verliezen
Vraag alleen niet hoe.quote:Op zondag 13 april 2008 16:22 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Twente-NAC 0-0
NAC Twente 1-0
NAC 3e, Twente 4e
NAC > Twente![]()
We pakken jullie wel in de playoffsquote:Op zondag 13 april 2008 16:22 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Twente-NAC 0-0
NAC Twente 1-0
NAC 3e, Twente 4e
NAC > Twente![]()
Ja je wordt er schijtziek van, niet normaalquote:
Tis echt sneu hoe negatief jij altijd bent over Twentequote:Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef Eduard37 het volgende:
Bah, helaas pindakaas. Twente heeft het weer aan zichzelf te danken.
Als jij het negatief opvat, wie is er hier dan negatief?quote:Op zondag 13 april 2008 16:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tis echt sneu hoe negatief jij altijd bent over Twente
Weg met die zooi dan.quote:Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
schrik me de tyfus bij die piepjes van futbol24
Door wel te winnen steeds, ook al is het vaak met 1-0 of 0-1!quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef Dos37 het volgende:
NAC op 3 en dat blijven ze ook hoe is het mogelijk
... Voor twente is 1-1 bij psv uit toch goed dus zo gek vind ik het niet dat ze het niet doen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
WHAT THE FUCK was Twente aan het doen laatste minuut?
In de laatste minuut een corner krijgen en wat doen ze? Ze gaan even kontneuken bij de cornervlag en zetten NIEMAND voor de goal..
KANSLOOS
Als je niet wilt winnen tyf dan op uit de eredivisie
Ja ja, het ligt weer aan de scheids!quote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef waterreus23 het volgende:
en laten we niet vergeten dat de scheidsrechter PSV twee strafschoppen heeft ontnomen
Zullen we het op een houden?quote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef waterreus23 het volgende:
en laten we niet vergeten dat de scheidsrechter PSV twee strafschoppen heeft ontnomen
Het is toch logisch dat je een kampioensfeest organiseert als je bij een overwinning kampioen bent?quote:Op zondag 13 april 2008 16:52 schreef Adidah het volgende:
Whehe, kut lampen. En dan jaren lang lopen janken dat wij arrogant zijn, en dan zelf al een kampioensfeest gaan plannen, terwijl je theoretisch alles nog kunt verspelen. Net goed
.
Kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week blijf ik thuis
ik weiger naar dit feyenoord te gaan
Het is ook zo'n kneus he.quote:Op zondag 13 april 2008 16:57 schreef Eduard37 het volgende:
Als er 1 had om te winnen dan was het PSV aldus Vergoossen!
Wees dan sportief loser en zeg de waarheid en lul niet als brugman!
Ongelooflijk. Voor wedstrijd was die al arrogant dat ze zekers zouden winnen!
Het gaat meer om het feit dat er al vanuit werd gegaan dat dit wel zou gebeuren. Nou mooi niet dusquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je een kampioensfeest organiseert als je bij een overwinning kampioen bent?
Joh, ze worden gewoon volgende week kampioen. Een gelijkspelletje tegen Vitesse is niet zo lastig. Ik begrijp die lol echt niet, de enige die reden hebben om te lachen zijn de PSV supporters, zij worden immers kampioen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat er al vanuit werd gegaan dat dit wel zou gebeuren. Nou mooi niet dus.
O ja. Die was ik even vergeten, de vriendjes uit Arnhemquote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh, ze worden gewoon volgende week kampioen. Een gelijkspelletje tegen Vitesse is niet zo lastig. Ik begrijp die lol echt niet, de enige die reden hebben om te lachen zijn de PSV supporters, zij worden immers kampioen.
Nou nou ontzettend. Ajax kon niet voetballen en PSV is al een paar weken kampioen. Ik pis in m'n broek.quote:Op zondag 13 april 2008 17:03 schreef Adidah het volgende:
[..]
O ja. Die was ik even vergeten, de vriendjes uit Arnhem. Naja. Hebben we toch nog een weekend kunnen lachen
.
Blijf de 27e ook thuisquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week blijf ik thuis
ik weiger naar dit feyenoord te gaan
Ach ja. Zo kun je natuurlijk altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou nou ontzettend. Ajax kon niet voetballen en PSV is al een paar weken kampioen. Ik pis in m'n broek.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste,
Gefeliciteerd! Je kaartje is verkocht op Skelper. Je hebt het volgende kaartje verkocht:
Wedstrijd: Feyenoord - Roda JC
![]()
hoef ik die ellende niet meer te zien
quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
Machtig mooi
ik was niet iemand ophalen in eindhoven..
ter hoogte van het station ongeveer toen 't eindsignaal klonk bij de wedstrijd psv-twente
al die beteuterde psv-gezichtjes
en toen ik terug kwam (moest in woensel-noord zijn) nog meer beteurde psv-gezichtjes die van richting 't stadion kwamen
Beste,
Gefeliciteerd! Je kaartje is verkocht op Skelper. Je hebt het volgende kaartje verkocht:
![]()
Je wilt niet dat je cluppie nog kans maakt op het kampioenschap?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Dos37 het volgende:
hueuuy Groningen.
of een gelijkspel in de 90ste minuut.:Y
En dan een prachtige 1-2 in 90+2quote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Dos37 het volgende:
hueuuy Groningen.
of een gelijkspel in de 90ste minuut.:Y
Beste,
![]()
Idd, vind dat ook zoooo zieligquote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
Wat een kneuzen in dat stadion. Gaan roepen dat PSV kampioen wordt, ben je dan met je eigen club bezig of wat?
Typerend voor de Groningen supporters...quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
Wat een kneuzen in dat stadion. Gaan roepen dat PSV kampioen wordt, ben je dan met je eigen club bezig of wat?
PSV heeft in Grunn verlorenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En dan altijd zeggen dat PSV laf speelt. Ajax is nog niet eens op de helft van Grunn geweest. PSV won gewoon met 3-0 (dacht ik).
Ach dat hoort er gewoon bij joh.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
Net 10 minuten onderwegquote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En dan altijd zeggen dat PSV laf speelt. Ajax is nog niet eens op de helft van Grunn geweest. PSV won gewoon met 3-0 (dacht ik).
Je moet toch wat als je geen fikkie meer mag stoken.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
Ik maak me er niet druk om, ik kan er alleen maar om lachen uit medelijden. Kijk dat 'Alle Joden zijn homo's' is een stuk leuker en heeft nog enigszins iets met de wedstrijd te maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach dat hoort er gewoon bij joh.Het is maar waar je je druk om maakt.
De grens.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is er beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |