Kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week blijf ik thuis
ik weiger naar dit feyenoord te gaan
Het is ook zo'n kneus he.quote:Op zondag 13 april 2008 16:57 schreef Eduard37 het volgende:
Als er 1 had om te winnen dan was het PSV aldus Vergoossen!
Wees dan sportief loser en zeg de waarheid en lul niet als brugman!
Ongelooflijk. Voor wedstrijd was die al arrogant dat ze zekers zouden winnen!
Het gaat meer om het feit dat er al vanuit werd gegaan dat dit wel zou gebeuren. Nou mooi niet dusquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je een kampioensfeest organiseert als je bij een overwinning kampioen bent?
Joh, ze worden gewoon volgende week kampioen. Een gelijkspelletje tegen Vitesse is niet zo lastig. Ik begrijp die lol echt niet, de enige die reden hebben om te lachen zijn de PSV supporters, zij worden immers kampioen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat er al vanuit werd gegaan dat dit wel zou gebeuren. Nou mooi niet dus.
O ja. Die was ik even vergeten, de vriendjes uit Arnhemquote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh, ze worden gewoon volgende week kampioen. Een gelijkspelletje tegen Vitesse is niet zo lastig. Ik begrijp die lol echt niet, de enige die reden hebben om te lachen zijn de PSV supporters, zij worden immers kampioen.
Nou nou ontzettend. Ajax kon niet voetballen en PSV is al een paar weken kampioen. Ik pis in m'n broek.quote:Op zondag 13 april 2008 17:03 schreef Adidah het volgende:
[..]
O ja. Die was ik even vergeten, de vriendjes uit Arnhem. Naja. Hebben we toch nog een weekend kunnen lachen
.
Blijf de 27e ook thuisquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week blijf ik thuis
ik weiger naar dit feyenoord te gaan
Ach ja. Zo kun je natuurlijk altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou nou ontzettend. Ajax kon niet voetballen en PSV is al een paar weken kampioen. Ik pis in m'n broek.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste,
Gefeliciteerd! Je kaartje is verkocht op Skelper. Je hebt het volgende kaartje verkocht:
Wedstrijd: Feyenoord - Roda JC
![]()
hoef ik die ellende niet meer te zien
quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
Machtig mooi
ik was niet iemand ophalen in eindhoven..
ter hoogte van het station ongeveer toen 't eindsignaal klonk bij de wedstrijd psv-twente
al die beteuterde psv-gezichtjes
en toen ik terug kwam (moest in woensel-noord zijn) nog meer beteurde psv-gezichtjes die van richting 't stadion kwamen
quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste,
Gefeliciteerd! Je kaartje is verkocht op Skelper. Je hebt het volgende kaartje verkocht:
Wedstrijd: Feyenoord - Roda JC
![]()
hoef ik die ellende niet meer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |