Doe je mee aan de Soundmixshow?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef -Dries- het volgende:
. En ik ga ze allebei zijn, en wel in september en november.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Soundmixshow?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Soundmixshow?
Nieuwe Shearwater is wat mij betreft net zo goed of misschien wel beter dan de laatste Okkervil trouwens.
Atak wordt het voor mij. Meteen even kijken hoe dat nieuwe Muziekkwartier in Enschede er uit ziet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:44 schreef jakkop het volgende:
Woven Hand naar Tivoli en Atak.Aangezien ik toch niet van plan ben Sinterklaas te vieren ben ik waarschijnlijk in Tivoli er bij.
Ook in Doornroosje, Nijmegen dat is fijn om de hoek, ideaal!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:44 schreef jakkop het volgende:
Woven Hand naar Tivoli en Atak.Aangezien ik toch niet van plan ben Sinterklaas te vieren ben ik waarschijnlijk in Tivoli er bij.
Ik quote mezelf even om te zeggen dat dit na nog eens 3x luisteren zeker een toppertje blijkt!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef Moody het volgende:
Even 2 'ontdekkingen' uit 2008 en eentje uit 2002:
The Features - Some Kind of Salvation
[ afbeelding ]
Kruising tussen The Zutons en The Killers (het kan echt). Trompetten, vrij bombastisch met een rauw kantje en een stem die veel weg heeft van Brandon Flowers van The Killers. Een cd die van begin tot eind boeit. Toppertje!
Cliché hoeft niet verkeerd te zijn als over de gehele cd maar onderhoudend is. Cliché en kwaliteit gaan prima samen. Ik ken ook voldoende cd's die leuk klinken, maar na 3x luisteren al vervelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:54 schreef GeorgKacher het volgende:
@ Moody ik vind het allemaal maar cliche brakend klinken als ik zo vrij zijn, een dertien in één dozijn bandje als je het mij vraagt,smaken verschillen....
Ik heb 'm al een tijdje op de pc staan, erg fraaie plaat ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:55 schreef GeorgKacher het volgende:
Our Brother The Native heeft met Make Amends For We Are Merely Vessels een goede postrock? plaat gemaakt die liefhebbers van GSYBE/A Silver Mt. Zion wel eens konden waarderen. Plaat is moeilijk te omschrijven, ik ken geen band die zo klinkt als dat zij klinken.
www.myspace.com/ourbrotherthenative
Het glazuur sprong me wel bijna van m'n tanden bij beluistering, maar klonk wel goed, inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:54 schreef bigshadow het volgende:
Nieuwe stereolab is best wel de moeite waard! Nu op 3voor12 luisterpaal
Zoet is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het glazuur sprong me wel bijna van m'n tanden bij beluistering, maar klonk wel goed, inderdaad.
Stonden zowel op de Affaire als op Lowlands. Alleen bij de Affaire gezien, maar best fraai inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
Get Well Soon is vast al bekend hier? Zo niet, dan gauw gaan beluisteren!
www.get-well-soon.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |