Als je een link wil moet je even PM'en.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:11 schreef yyentle het volgende:
Misschien is hier wat te zien vanavond:
http://carriere.blog.nl/a(...)n-boyle-in-de-finale
Kan de link niet gewoon hier geplaatst worden dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je een link wil moet je even PM'en.
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, voor voetbalstreams mag het bijv niet wegens copyright etc, geen idee hoe het met dit soort links zit. Anyhow, het is wat meer dan alleen een link en ik wil het topic niet verzanden in een heel stream-uitleg-dig-topic.
Ik vraag het me toch werkelijk af of ze wel gaat winnen. Toen gisteren aan de judges werd gevraagd wie zij kanshebber vonden, en Piers de naam van Susan liet vallen was het boe-geroep niet van de lucht. Erg veelzeggend....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondanks zij sowieso al binnen is, een contract gaat krijgen en een totaal ander leven, denk ik dat ze toch wel gaat winnen. Stavros is net iets te talentloos en ik weet niet of het de 3e keer ook nog ZO grappig gaat zijn.
Het zou verboden moeten worden zulke jonge kinderen mee te laten doen. Sorry voor de late reactie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wat gebeurde er?? We waren net te laat thuis van de Volvo Ocean Race, ik zag alleen nog Hollie heel hard huilen???
Ik zat hetzelfde te denken. Zij hoort nog niet op het podium, veel te vroeg voor zo iemand.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden zulke jonge kinderen mee te laten doen. Sorry voor de late reactie.
Hollie.
http://www.livestation.com programma downloaden en ITV aanzetten. Veel plezier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, voor voetbalstreams mag het bijv niet wegens copyright etc, geen idee hoe het met dit soort links zit.
quote:
geluktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef jmac het volgende:
[..]
http://www.livestation.com programma downloaden en ITV aanzetten. Veel plezier.
DIe moeder van Hollie is ook
Via Astra2 is ie ook gratis te ontvangen. ITV1 london.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:26 schreef Lady-night het volgende:
Kun je alleen maar zien als je in de UK bent krijg ik als boodschap?
Dit is toch 100 keer leuker dan Susan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, is het de bedoeling dat ik dit lollig vind?
Weet ik niet, het ene is pseudo-grappig, het ander is overrated.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is toch 100 keer leuker dan Susan?.
Nah, ze zijn best grappig, maar winnaars vind ik wat overdone. Toch zie ik ze liever winnen dan Susan Boyle.quote:
Hell yeah!quote:
Ik zou nog bijna voor 2grand over Susan Boyle kiezenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, ze zijn best grappig, maar winnaars vind ik wat overdone. Toch zie ik ze liever winnen dan Susan Boyle.
Dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hell yeah!
Al was het maar vanwege de lol die die pa uitstraalt.
Niks geen ster-allures, gewoon dolle pret en nergens wat op uit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |