quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond makkelijk uitzending denk ik, kan me haast niks anders voorstellen dan dat Stavros doorgaat, of het moet heel erg tegenvallen en Shaheen.
Knappe vent hoor, en kan best een deuntje spelen, maar ik viel zowat in slaap.quote:
Dan kan ik waarschijnlijk niet kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En 21.00 of 21.30 NLe tijd, Paaskonijn.
Een stream zoeken! Ik had er tenminste één die het deed, maar het beeld kon wat beter, BS schijnt een goede te hebben, misschien hem even PM'en.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tries het volgende:
Weet iemand of je de show ook live op internet kan bekijken?
Downloadenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk niet kijken. Waar kan je de gehele uitzending terugkijken moet goed beeld/geluid?
ITVquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Op welke zender wordt dit programma uitgezonden?
Daarmee kan je toch niet live kijken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef jack4ya het volgende:
http://chris.orr.me.uk/caughtup/ voor itv...
(Ik heb het alleen nog niet werkend voor de live stream op mijn macje werkte het iig wel, maar op mijn netbook nog niet)
Ik download ze van newsgroepen en maak er een dvd van met Convert X 2 DVDquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef tries het volgende:
Weet iemand of je de show ook live op internet kan bekijken?
Eens, behalve over Julian dan. Die vind ik saai.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Stefan het volgende:
Hollie![]()
Gisteren lieten ze Mowgli niet door omdat ie nog jong was en die Opa niet en nu laten ze een jankkind door. Vond haar hysterisch en niet schattig. Die Soprano verklote het nummer maar is wel beter. Die dansjongen is 12 en kan de druk wel aan. Hollie niet.
Maar goed, mijn favoriet is de saxofoonman. Susan Boyle is mij te weird. Paull Potts is zij zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |