quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:Ondanks zij sowieso al binnen is, een contract gaat krijgen en een totaal ander leven, denk ik dat ze toch wel gaat winnen. Stavros is net iets te talentloos en ik weet niet of het de 3e keer ook nog ZO grappig gaat zijn.
Ik vraag het me toch werkelijk af of ze wel gaat winnen. Toen gisteren aan de judges werd gevraagd wie zij kanshebber vonden, en Piers de naam van Susan liet vallen was het boe-geroep niet van de lucht. Erg veelzeggend....
(hoop ik)
Verder zou ik erg graag zien dat Diversity wint. Flawless is technisch nog net iets beter als Diversity, maar die knul van Diversity is briljant als het op choreograferen aankomt. Hij weet precies welke bewegingen op wat voor manier impact zullen hebben op het publiek. In mijn ogen een meestertalent.
Dus van mijn kant: Diversity mag winnen, en Susan Boyle mag heel gauw terug naar Schotland en vergeten worden.
Dat laatste zal jammer genoeg niet gebeuren. Ik hoop alleen dat ze niet teveel op tv komt enzo. Dan kan ik het vermijden.
Wij moeten vroeg eten, het begint al om 18:45!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden