In dezelfde categorie:quote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef Koenholio het volgende:
Mensen die in het restaurant waar ik werk precies in het looppad gaan staan waar ik graag langs wil met een arm en een hand vol met borden.
Of mensen in het algemeen die gewoon niet bezig zijn met hun omgeving. In de stad of in een cafe, achter of naast je kijken en dan beginnen te lopen, tegen mensen op knallen. Zeer irritant die figuren. In dezelfde categorie mensen die overal 10km/u te langzaam rijden en dan ook nog kwaad zijn omdat ze 'niks verkeerd' doen. Nou jawel, je houdt geen rekening met andere weggebruikers die niet zoveel tijd hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
- Mensen die zonder te kijken hun stoel achteruit schuiven om op te staan, waardoor ik bijna een blad vol glazen in diegenes nek laat vallen. En dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet uitkeek ook!
- Mensen die vergeten wat ze hadden besteld, zodat de gloeiendhete borden 10 minuten in je armen/handen kunnen branden terwijl zij overleggen wie wat had.
- Mensen die altijd uren aan tafel willen kletsen, en boos worden als je daar geen tijd voor hebt.
Radioreclames met toeter- krijs- en sirenegeluiden. Vooral als je in de auto zit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:49 schreef Lexie het volgende:(Radio)reclames met wekkergeluiden
.
's Morgens!![]()
"tijd voor 'n sjekkie"quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:40 schreef Samcali het volgende:
Schoonouders die je uitnodigen voor een barbeque, en tijdens het eten op deze wijze tegenover je zitten:
[ afbeelding ]
'k snap ook niet dat dat gewoon is toegestaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Radioreclames met toeter- krijs- en sirenegeluiden. Vooral als je in de auto zit.
Jouw uitzicht zal dan wel de reden zijn dat je buren bordeaux/paarse gordijnen in hun witte uitbouw hebben...quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat de buren bordeaux/paarse gordijnen hebben in een witte uitbouw. M'n uitzicht, wat doe je!
En dan de mensen die scheldend naar buiten rennen, wanneer je je hond netjes in een afgelegen stukje gras (lees, 2 vierkante meter) laat schijten, maar het weliswaar niet opraapt. Ik raap geen schijt op, katten schijten ook buitenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mensen die hun hond op de stoep / straat laten schijtenAso's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |