Oh die heb ik ook eens gezien jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef Agla het volgende:
Die man die tegenwoordig geen zwerver meer is (beweert hij) en daarom altijd tussen Amsterdam Amstel en CS in de intercity gaat vertellen wat voor goeds er allemaal voor zwervers gedaan wordt en dan om een bijdrage vraagt. Goed initiatief hoor, maar moet dat nou echt elke dag en blijkbaar altijd op het tijdstip dat ik in de trein en coupé zit?
Nog ziets ongeveer: Mensen die je op de stoep (en dan vaak ook nog 'aan de verkeerde kant', ik probeer altijd rechts te houden, dus ook rechter stoep), tegemoet komen lopen met 2/3 naast elkaar. Je van 10 meter afstand al aankijken, maar toch stug naast elkaar blijven lopen en vinden dat jij maar over ze heen moet springen ofzo. Krijgen ook standaard een knal van me schouder, aso'squote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef Stoeprand het volgende:
Van die ouwe wijven die naast elkaar fietsen op een fietspad van een meter breed met een gangetje van 7 km per uur en geen idee hebben dat je er eventueel langs wilt...en als je dan geen bel hebt is ook vrij irritant.
Maar dat laatste ligt dan aan mij...
Hehe en als er dan een conducteur aan komt lopen peert 'ie mquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook eens gezien jaDie loopt echt net zo onophoudelijk te ratelen als die ene bouwmarktreclame. Afschuwelijk
Eens!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef cinnamongirl het volgende:
1/ Met stip: eetgeluiden. En dan vooral het natte smakken, de cementmolen en de 'chomp'-geluiden. Rillingen van afschuw bezorgt het me. Bovendien maakt het me agressief, terwijl ik doorgaans heel vredelievend en rustig ben.
En ook het geluid nadat men een slok koffie heeft genomen: 'aaaaaaaaaaaaaaah' met erachteraan: 'lekker bakkie'.
2/ verkleinwoordjes: 'Vandaag brak Christiaan Bauer zijn armpje, voor het eerst in zijn leventje en toen ging hij naar het ziekenhuisje en toen deed een doktertje een gipsje om zijn armpje en toen waren de traantjes weer snel droog'.
3/ de opmerking 'Ik zie dubbel'. Ik heb namelijk een tweelingzus.
Nee, je bent niet origineel. Dit is nog maar 376.987 keer eerder tegen ons gezegd, mét bijgaande schaapachtige grijns.
3 Groooote ergenissen. Ook idd mensen die zeggen dat je chagarijnig kijkt. Ik doe dat ja maar zo is mijn gezicht. Altijd die vragen van hey ben je chagarijnig.. je mag wel lachen.quote:Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die bovenop je lip gaan zitten in een lege bus of trein![]()
Mannen met strakke of 'gewone' (dus strakke) broeken
Fluitende mensen
De deur open houden voor iemand, en dat diegene er dan doorheenloopt zonder ook maar een beleefd knikje oid![]()
En mensen die de deur niet voor je openhouden![]()
"Oh maar ik ken zelf ook een homo/Marokkaan/Turk, en dat is gewoon echt een hele goede hardwerkende jongen"![]()
Mensen die op straat tegen je zeggen "Je mag wel lachen hoor!/waarom kijk je zo boos"
Wat nou goed initiatief, die man is gewoon een drugsverslaafde oplichterquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef Agla het volgende:
Die man die tegenwoordig geen zwerver meer is (beweert hij) en daarom altijd tussen Amsterdam Amstel en CS in de intercity gaat vertellen wat voor goeds er allemaal voor zwervers gedaan wordt en dan om een bijdrage vraagt. Goed initiatief hoor, maar moet dat nou echt elke dag en blijkbaar altijd op het tijdstip dat ik in de trein en coupé zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |