abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59642424
- Mensen die denken te kunnen 'zingen', want dat horen ze van een of ander medemens, en het vervolgens expres doen om een ander te irriteren. Uiteraard de irritantste rotnummers. Ook precies op de momenten dat je géén gezeur aan je kop nodig hebt.
- Mensen die smerig/luidruchtig eten (en vervolgens boos worden als ik er wat van zeg, onder het mom van: 'Moet je jezelf eens horen!' ... Heb je er last van ja of nee? Nee. Ok fijn, dan eet ik lekker.)
- Mensen die menen dat ze haast hebben maar vervolgens op hun gemakje een gesprek over ... niks gaan voeren met een of ander onbelangrijk persoon als de buurvrouw. En dan ook nog lekker in de weg he.
- Mensen die moeilijk doen om een minuutje langer wachten, daar de hele tijd over gaan zeuren. Ja het leven bestaat uit wachten, heb er vrede mee a.u.b. en doe niet zo pessimistisch erover.
- Mensen die niet eerst lezen maar meteen vragen.

En nog wel meer eigenlijk.
pi_59644975
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:18 schreef elfje. het volgende:
Mensen die je zin afmaken ....
Eetgeluiden van 'n ander ....
Stellen met unisexjassen op je brakke zondagochtend ....
Mensen die 'hun' i.p.v. 'zij' zeggen ....
Wachten op niks
Mensen die woorden gebruiken als: stylo en egt en zinnen als: je weet tog mang! ....
Mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden! ....
Mensen die liegen ....
Mensen die andermans onzin napraten ...
Alle talen om je heen horen behalve Nederlands ....
Mensen die altijd ergens een weerwoord/antwoord op hebben ...
Dikke vieze en stinkende mensen ...
Mensen die zeggen: wat kijk je boos, of hun handen voor je ogen gaan bewegen als je net ff lekker zit te staren ...
Pessimisten/zijkerds/klagers ....

nouja is wel weer genoeg dacht ik zo

owja:

Politieagenten die je rijbewijs vergeten terug te geven nadat ze deze ter identificatie gebruikt hebben er hier zelf veel te laat achterkomen
Volledig mee eens!
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_59648262
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:09 schreef _Nerva_ het volgende:
Mensen die niet normaal door hun neus kunnen ademen, maar zo ongeveer hijgen (zelfs in de winter )
VRESELIJK IDD!

vooral als ze aan het eten zijn, dan is t net alsof ze een persluchtinstallatie in hun kop hebben
pi_59648892
- vrouwen die shag roken
- mensen die stinken naar zware shag
- Citroëns en hun bestuurders
- frank snoeks
pi_59651145
"Jij bent toch Chinees?"

dinsdag 24 juni 2008 @ 15:00:38 #231
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_59652575
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef babsjuh het volgende:
Ik erger me aan bedrijven/instellingen/formulier-overtyp-mensen die steeds m'n meisjesnaam en de naam van m'n man omdraaien.... Sinds 1998 mag je kiezen hoe je na de bruiloft door het leven wil en is het niet meer standaard de achternaam van je man (al dan niet gevolgd door je meisjesnaam). Ik heb bewust gekozen voor éérst m'n meisjesnaam en dan de naam van m'n man. Ik was er eerst, hij kwam er later bij dus hij sluit maar lekker achteraan
Voor 1998 kon je je eigen naam ook gewoon houden hoor

Ik erger me dus aan vrouwen die de naam van hun man aannemen. Puhlease . Blijven zeker ook thuis om zijn boterhammetjes te maken..
My mama didn't raise no fool
pi_59652976
mensen die smakken tijdens het vreten in de trein, en dan het liefst voor of na een werkdag.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:24:18 #233
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_59653138
  • Mensen die zo dicht achter je fietsen dat je ze de hele tijd net in je ooghoek ziet bewegen.
    Een oplossing is natuurlijk zelf sneller gaan fietsen, maar daar heb ik niet altijd zin in. Dan ga ik liever op de rem en laat ze luid zuchtend voorbij gaan.

• Tetra-pakken die niet goed opengaan.
  • pi_59653316
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 15:24 schreef Frollo het volgende:

• Tetra-pakken die niet goed opengaan.
  • beter dat dan zo'n achterlijk gesealde plastic verpakking, die je alleen met schaar kan openmaken. Wie heeft dat ooit bedacht dan?
    pi_59653815
    Oh ja, verpakkingen die niet open willen
    En mensen die met volle mond praten
      dinsdag 24 juni 2008 @ 16:00:24 #236
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_59654039
    heerlijk, een zanik-topic Nou ik:

• Mensen die vast gaan instappen in bus of trein voordat de uitstappers klaar zijn
  • Mensen met vouwfietsen en sleepkoffers
  • Mensen die boven- of onderaan een roltrap stil gaan staan

En in de categorie spelling- en grammaticanazi:

• Mensen die vragen stellen zonder even de moeite nemen om af te sluiten met een vraagteken
  • Mensen die te belazerd zijn om een beetje aan spelling of interpunctie te denken ("ik heb gehoort dat guus meewes morrege kompt optrede wie weet er meer van")
  • Mensen die "is" schrijven waar ze "eens" bedoelen. En ook nog er van overtuigd zijn dat dat zo hoort
  • Mensen die denken dat er achter "hij wil" nog een T moet. Dat staat gewoon zo DOM.
  • AL die dingen ergeren me nog meer dan de meest onbegrijpelijke d/t fouten.

Ja ja, ik erger me bijna dood zie je wel
  • Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_59658138
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef babsjuh het volgende:
    Ik erger me aan bedrijven/instellingen/formulier-overtyp-mensen die steeds m'n meisjesnaam en de naam van m'n man omdraaien.... Sinds 1998 mag je kiezen hoe je na de bruiloft door het leven wil en is het niet meer standaard de achternaam van je man (al dan niet gevolgd door je meisjesnaam). Ik heb bewust gekozen voor éérst m'n meisjesnaam en dan de naam van m'n man. Ik was er eerst, hij kwam er later bij dus hij sluit maar lekker achteraan

En ook al denk ik daar bijna 9 jaar later nog steeds zo over, soms heb ik er toch wel spijt van... Vandaag weer een discussie gehad bij de administratie van de revalidatiekliniek. Wettelijk mag het, sterker nog: ik sta zo bekend bij de burgerlijke stand dus officieel is het mijn naam. Maar hoe vaak ik niet te horen krijg dat "de administratie dit niet toelaat" of "het computersysteem kan dat niet aan", "ik weet niet of dit wel mag zo", "dit moet onze afdeling juridische zaken uitzoeken hoor", "op deze manier kan ik u niet inschrijven mevrouw!"...

Maar het ergst was toch wel toen ik m'n naamswijziging na de bruiloft ging doorgeven bij de ABN AMRO en de Postbank... Zelfs met uitdraaien van wetsartikelen en verklaringen van de burgerlijke stand waren ze niet te overtuigen. Bij de Postbank hielden ze stug vol dat het niet in hun computersysteem door te voeren was, en ABN AMRO belde me op m'n werk (dochteronderneming van de ABN toen nog) om me door te geven dat ik vooral niet moeilijk moest gaan doen want dat zou m'n carriere schaden.... Voor mij reden genoeg om de redactie van "Ook dat nog" vooral wel het groene licht te geven door te gaan met hun onderzoekje naar dit gebeuren. Helaas gingen beide banken heel snel overstag toen ze gebeld werden door de KRO en was er geen leuk item meer van te maken voor ze.

En dan zal ik maar niet beginnen over het koppelstreepje tussen die twee namen dat er wettelijk niet tussen hoeft en ik er dus ook niet tussen wil hebben....
    En dat allemaal door een vrouw die zonodig moest emanciperen > boven/voor de man moet staan?
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_59658230
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Voor 1998 kon je je eigen naam ook gewoon houden hoor

Ik erger me dus aan vrouwen die de naam van hun man aannemen. Puhlease . Blijven zeker ook thuis om zijn boterhammetjes te maken..
    Mijn meisjesnaam is heel alledaags, mijn voornaam zo mogelijk nog alledaagser. Alleen al in het dorp waar ik vandaan kom heb ik drie naamgenoten. Ik wist niet hoe snel ik de naam van mijn man aan moest nemen.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 19:57:06 #239
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_59658753
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Mijn meisjesnaam is heel alledaags, mijn voornaam zo mogelijk nog alledaagser. Alleen al in het dorp waar ik vandaan kom heb ik drie naamgenoten. Ik wist niet hoe snel ik de naam van mijn man aan moest nemen.
    Hm kijk dan begrijp ik het best, of als je zelf bijvoorbeeld een afschuwelijke naam hebt
      dinsdag 24 juni 2008 @ 20:58:04 #240
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_59660283
    -Sheryl Crow
    -Bill O'Reilly/Sean Hannity
    -Helikopterouders
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 21:56:19 #241
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_59662088
    Tina Turner.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 22:00:37 #242
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_59662237
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef Duvel86 het volgende:
    Tina Turner.
    Van alles waar je je aan kan ergeren, Tina Turner?
      dinsdag 24 juni 2008 @ 22:17:38 #243
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_59662791
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Van alles waar je je aan kan ergeren, Tina Turner?
    ja en aan mensen uit apeldoorn + mn vriendin die mij weleens uitscheldt voor teringmongool zonder reden.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 22:19:35 #244
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_59662853
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:17 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

ja en mensen uit apeldoorn.
    Dat is gewoon afgunst
      woensdag 25 juni 2008 @ 11:26:38 #245
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_59671803
    quote:
    mn vriendin die mij weleens uitscheldt voor teringmongool zonder reden.

Lijkt me duidelijk toch?
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      woensdag 25 juni 2008 @ 11:41:00 #246
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_59672180
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
  • Mensen die bovenaan een roltrap stil gaan staan
  • Die verdienen inderdaad wel de stupiditeitsprijs, ja.
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_59672478
    quote:
    mn vriendin die mij weleens uitscheldt voor teringmongool zonder reden.
    wil je r over praten
    Never drive faster than your angels can fly * ...
    pi_59672549
    mensen die zich verplicht voelen ieder weekend te zuipen tot ze er als zombies bijlopen.. uberhaupt mensen die dronken zijn..
      woensdag 25 juni 2008 @ 12:30:23 #249
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_59673341
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 08:48 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
    Smakkende mensen

Mensen die menen dat ze elk pijntje dat ze hebben in de groep moeten gooien en hier over blijven klagen. En erin wentelen, waardoor het heus niet minder wordt. Bijvoorbeeld om de vijf minuten melden dat je zo ongelooflijk verkouden bent, snotterdesnotter, en het is zo erg etcetc.
    +1 Mensen die altijd klagen dat ze ziek zijn omdat ze anders niets hebben om over te praten
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      woensdag 25 juni 2008 @ 12:43:53 #250
    219600 Agla
    IJsprinses
    pi_59673693
    Die man die tegenwoordig geen zwerver meer is (beweert hij) en daarom altijd tussen Amsterdam Amstel en CS in de intercity gaat vertellen wat voor goeds er allemaal voor zwervers gedaan wordt en dan om een bijdrage vraagt. Goed initiatief hoor, maar moet dat nou echt elke dag en blijkbaar altijd op het tijdstip dat ik in de trein en coupé zit?
    Harteloos
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')