SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, any thoughts?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Kantar het volgende:
Speculatie, maar ik doe het maar even tussen spoilertags want ik denk dat ik aardig in de buurt zit...
Hm, lijkt me niet. Dan lijkt me het eerder Karen McCluskey, aangezien die nu een veel grotere rol heeft dan voorgaande seizoenen.. En de man van Edie zit haar ook enorm in de weg, terwijl hij juist heel aardig is tegen de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, any thoughts?
Het lijkt me overduidelijk dat het juist niet Karen McCluskey is, dat ligt er wel erg dik op nu. Zij wantrouwt hem gewoon heel erg, vandaar die vijandigheid. Ik denk dat hij het eigenlijk op iemand anders gemunt heeft, maar goed, we shall see. Ik vind dit seizoen iig nu al erg sterk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niet. Dan lijkt me het eerder Karen McCluskey, aangezien die nu een veel grotere rol heeft dan voorgaande seizoenen.. En de man van Edie zit haar ook enorm in de weg, terwijl hij juist heel aardig is tegen de rest.
En we zagen haar evenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
En heb het dochtertje van Lynette ook al een tijdje niet meer gezien... Penny!
Dave zoekt toenadering tot Tom. Ik denk dat hij daar iets wil aanrichten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef Kantar het volgende:
[..]
Het lijkt me overduidelijk dat het juist niet Karen McCluskey is, dat ligt er wel erg dik op nu. Zij wantrouwt hem gewoon heel erg, vandaar die vijandigheid. Ik denk dat hij het eigenlijk op iemand anders gemunt heeft, maar goed, we shall see. Ik vind dit seizoen iig nu al erg sterk!
Hmm, familielid van Nora?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dave zoekt toenadering tot Tom. Ik denk dat hij daar iets wil aanrichten...
quote:Queer As Folk alum Gale Harold, the guy who plays Teri Hatcher's boyfriend on Desperate Housewives, was seriously injured in a motorcycle accident on Tuesday, according to a new report.
It must be really bad.
He's apparently in the intensive care unit.
Die gast speelde toch ook Ethan in Lostquote:
Nope, alleen lijkt hij er inderdaad verdacht veel op in die foto.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Die gast speelde toch ook Ethan in Lost
Hij kan altijd een ongeluk krijgen in de serie, maar misschien wachten ze gewoon even hoe zijn herstel verloopt. Ze kunnen zijn scene's altijd later opnemen en dan in de aflevering monteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Nuna het volgende:
En het lijkt me dat ze ook al redelijk veel afleveringen hebben opgenomen. Het wordt alleen een probleem als hij een grote rol gaat spelen in 'the secret'.
Dat is ook een beetje afhankelijk van hoever ze voorlopen met de opnames op het uitzendschema.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kan altijd een ongeluk krijgen in de serie, maar misschien wachten ze gewoon even hoe zijn herstel verloopt. Ze kunnen zijn scene's altijd later opnemen en dan in de aflevering monteren.
Als dat zo is dan zou je weleens een last minute recast kunnen gaan zien...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Nuna het volgende:
Het wordt alleen een probleem als hij een grote rol gaat spelen in 'the secret'.
quote:De producenten van Desperate Housewives zijn in afwachting van meer nieuws over het herstel van Harold, maar zagen zich al gedwongen zeker één scène te herschrijven.
Dat stukje met die playdate was gewoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aflevering gezien, was weer leukben echt benieuwd waar Dave nou op uit is. De kinderen vond ik maar irritant
. En Mike en Jackson leken wel een stelletje, mijn god
. Erg trouwens van die acteur, hopelijk herstelt hij.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje saaiige aflevering. Maar de komende ziet er supervet uit, met de flashbacks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |