Ben ik met je eens, maar toch Juve bahquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag is het niet onverdiend vind ik.
Het blijft een kutclub.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag is het niet onverdiend vind ik.
Niet bepaald, behalve dat Milan er niet meer aan te pas kon komen. Maar het stond gewoon 2-2 toen, dus niks op slot.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:34 schreef Dos37 het volgende:
jammer van die rode kaart dat deed de wedstrijd op slot
Dat bedoelde ik eigenlijk, het wel een 4-4 wedstrijd kunnen worden. Olie dom en roekeloos van Boneraquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald, behalve dat Milan er niet meer aan te pas kon komen. Maar het stond gewoon 2-2 toen, dus niks op slot.
quote:
Zou fantastisch zijnquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef pfaf het volgende:
Ja. Nu moet ik al voor de derde keer in twee weken hopen op een overwinning van Viola.
Die scheids zou gewoon een boete moeten krijgen wegens het in de weg lopen van Totti, hoe durft hij.quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti 1.000 euro boete vanwege dit incident:
Die rug zal hem aan z'n reet roesten, die scheids stond daar gewoon debiel opgesteld, terecht dat ie 'm uitkafferde, moet je ook kunnen hebben als je op z'n moment zo hinderlijk een aanval afbreekt als scheids.quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti 1.000 euro boete vanwege dit incident:
Terwijl Fiorentina op dit moment niet meer weet wat punten pakken is in uitwedstrijden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef pfaf het volgende:
Ja. Nu moet ik al voor de derde keer in twee weken hopen op een overwinning van Viola.
Laat maar. Cúper wil Budan en Lucarelli sparen voor Napoli.quote:Op maandag 14 april 2008 21:34 schreef pfaf het volgende:
Overmorgen trouwens eerst Juventus verslaan.
Is dat nog wat dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij kun je beter naar Inter - Lazio zappen
Op zich een goeie actie, wel 4 wedstrijden schorsing.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Tweede helft is zowaar beter.
Couto stompt Chiellini tegen z'n kop. Die zal Napoli wel missen.!
quote:Zware blessure Totti
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - AS Roma moet het de laatste vier wedstrijden doen zonder aanvoerder Francesco Totti. De ster van AS Roma liep in de eerste helft een knieblessure op. Mogelijk moet Totti een operatie ondergaan, waardoor hij vijf maanden niet inzetbaar zou zijn.
Telegraaf
Toch nog niet gedegradeerd?quote:Op zondag 20 april 2008 16:48 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Met de groeten van de scheids.
En volgende week tegen Reginna, de direct concurrentquote:Op zondag 20 april 2008 16:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, alleen nog even met een half geschorst elftal winnen van oa Fiorentina en Inter.
Yup.quote:Op zondag 20 april 2008 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
En volgende week tegen Reginna, de direct concurrent
Met een beauty van een Free-kick.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef borisz het volgende:
Roma 1-1 Livorno. 1-0 Vucinic, Diamanti maakt in minuut 83 de 1-1
*kuch* Lucarelli trok Santacroce z'n shirt bijna uit en Santacroce krijgt pingel tegen ivm vasthouden (maar de ref deed wel meer gekkere dingen)quote:
Dat vrees ik ook, ook al hadden ze gisteren niet alles aan zichzelf te wijten (schandalige schop van Gasbarroni op Garics bv), maar toch.quote:Op zondag 20 april 2008 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup.
Het halve elftal is echter geschorst. Bovendien is er is dit seizoen nog geen uitwedstrijd gewonnen. Reggina zal thuis alles uit de kast halen om degradatie te voorkomen. Parma gaat eraan.
Ja, bij de tweede/derde herhaling kreeg ik al m'n twijfels. Aanvankelijk dacht ik dat het een penalty was, maar Lucarelli trok inderdaad Santacroce mee.quote:Op maandag 21 april 2008 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*kuch* Lucarelli trok Santacroce z'n shirt bijna uit en Santacroce krijgt pingel tegen ivm vasthouden (maar de ref deed wel meer gekkere dingen)
Lazio-uit zal er vast geen Napoli-aanhang welkom zijn, hoe jammer ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Torino uitvak weer gesloten voor de Napoli aanhang. En met als laatste match Lazio uit zal Parma uit wel de laatste wedstrijd geweest zijn waar Napoli fans normaal heen konden. Maar dan wel massaal, want Napoli heeft de grootste schare reizende fans.
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe pfaff die wedstrijden bespreekt in zijn eentje
Parma staat nu wel voorquote:Op zondag 27 april 2008 16:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IddVolgend jaar vult ie in z'n eentje alle Serie B-topics
![]()
En 2-1 voor Reggina nuquote:Op zondag 27 april 2008 16:15 schreef Afunados het volgende:
[..]
En inmiddels alweer rood te pakken. Zo gaan ze de punten niet pakken..
Viola moet scoren
Kijk anders even 4 posts boven jequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 17:00 schreef BigKahuna het volgende:
Dan zou ik je best met een baksteen willen bewerken![]()
Oh dan, kom maar opquote:
Ik keek Fox Soccer en daar werd de goal pas een paar minuten na jouw post gemaakt, dus waarom zou ik die vreugde niet mogen delen met je?quote:
En hoe onvoorstelbaar vrij mag je staan in de 94e minuut om nog ff een bal in te koppen, terwijl Fiorentina CL kwalificatie eigenlijk wel zo goed al binnen had.quote:Op zondag 27 april 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Sampdoria maakt nog 2-2, Gastaldello
Branden in de hel zal ze, die ouwe taart.quote:Op maandag 28 april 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Juve is toch stoer pfaf, mooie club!
Er gingen ook al weer geruchten over het ontslag van Cuper. Ghirardi is allesbehalve tevreden over hemquote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Is het nog verrassend dat Livorno trainer Camolese omntslagen heeft en als zijn opvolger zijn voorganger Orsi heeft aangesteld?
En Cruz z'n goal gisten tegen Cagliari was toch alweer zijn 100e Serie A goal....
Hij is dan nooit de vedette geweest bij Inter, scoren doet ie vaak zat.
Nou zeg!quote:Op maandag 28 april 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Juve is toch stoer pfaf, mooie club!
Ik ga de week ervoor in Napoli kijken hoe ze hopelijk dan al de mogelijkheid op CL voetbal verspelenquote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk dwingt Milan op de slotspeeldag CL af, als ik in San Siro zit tegen udinese
Waarom zou Zlatan weggaan bij Inter, hij is daar toch de grote man? Als het zo is hoop ik dat hij naar Spanje gaat, in Italië heeft hij geen grote clubs meer om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:58 schreef DIGGER het volgende:
En ik schat de kans dat Zlatan na dit seizoen weggaat bij Inter steeds groter
Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:16 schreef Jasza het volgende:
Officiele Montolivo shirt van donderdag binnenkort bij mij op de deurmat![]()
Niet voor betaald ofzo![]()
Kan zo een wedstrijdje meepikken van Fiorentina als ik wil, volgend seizoen maar is doen.
Nou enquote:
Inderdaad. Ik haat Inter net zo erg als Milan. Maar voor deze keer morgen ze winnenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:37 schreef Dos37 het volgende:
Hup Inter, volgend geen Champions league voor Milan zou geweldig zijn.
fix-model?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:42 schreef jmac het volgende:
Mooi ATALANTA houdt zich ook aan het italiaanse fix-model
neequote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
3-2 Atalanta, ze houden zich niet aan het fix-model!! toch?
Maffiaquote:
quote:
FORZA MILAN !quote:Op zondag 4 mei 2008 16:37 schreef Dos37 het volgende:
Hup Inter, volgend geen Champions league voor Milan zou geweldig zijn.
Niet echt hehequote:Op zondag 4 mei 2008 18:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij het gewoon geruild tegen een shirt van urzaiz
![]()
met een of andere florentijn
zalige kerel ! Staat intussen al enkele keren op you tube.quote:
Dat ze er nog een bijmaken.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
Siena maakt 2-2.
Afstraffen die hap.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Penalty Inter.
Penalty Materazzi gestopt.
Beste ploegen horen in de CL. Niet meer dan terecht.quote:
en Fiorentina hoort meer id CL dan Milan ofzo ?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Beste ploegen horen in de CL. Niet meer dan terecht.
als ik nu naar de stand kijk.. uh ja?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en Fiorentina hoort meer id CL dan Milan ofzo ?
we zullen zien volgende week héquote:Op maandag 12 mei 2008 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
als ik nu naar de stand kijk.. uh ja?
in de CL horen alleen kampioenenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Finale van de Coppa Italia is Internazionale - AS Roma, komt er nu een wedstrijd tussen de verliezend finalisten Lazio en Catania om een UEFA Cup-ticket (aangezien Internazionale en AS Roma zich beide hebben geplaatst voor de CL)?
Echt een droomscenario: Parma wint van Inter en Roma van Catania.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
Siena
Hopelijk weet Parma volgende week weer net zo te spelen als tijdens de laatste ontmoeting met Inter en krijgen ze dan wel waar ze recht op hebben. De Scudetto is nog steeds in zicht. Dat gaat een roerig weekje worden.
Neuh, gewoon Internazionale winnen. Kut-AS Roma!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Echt een droomscenario: Parma wint van Inter en Roma van Catania.
Zeker. Hebben veel beter voetbal gespeeld dan Milan dit seizoenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en wie denk je, heeft het meeste kans om id CL effectief ver te komen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zeker. Hebben veel beter voetbal gespeeld dan Milan dit seizoen
Jup, recht naar de topquote:Op maandag 12 mei 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:
Knap zeg, die 8ste plek van Napoli.
Hij post nog wel in het Napoli topic, onder wisselende SMOOK namen. De columns is hij mee gestopt. Volgens mij ook met het bezoeken van Napoli, al weet ik dat niet zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef pinow het volgende:
[..]
Jup, recht naar de top
Jammer dat die kerel zijn verhaaltjes niet meer publiceert op Fok!.
Hoe zit dat nu eigenlijk met hem?
Hij heeft toen een boek uitgebracht, maar sindsdien nx meer gehoord?
Milan waarschijnlijk. Maar Fiorentina zal volgend jaar absoluut kunnen verrassen in de CL. Ploeg blijft grotendeels bijeen, Jovetic is al aangetrokken, en er zal ongetwijfeld nog een grote naam bijkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en wie denk je, heeft het meeste kans om id CL effectief ver te komen?
Doet er niet toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en wie denk je, heeft het meeste kans om id CL effectief ver te komen?
Maandag bij Stricia la Notizia: Liplezen met Mancini en Moratti op dit moment (en het moment dat Materazzi die bal pakt terwijl Cruz de penal man is bij afwezigheid van Zlatan). Echt geweldig.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Penalty Inter.
Penalty Materazzi gestopt.
Zoals het nu staat gaat Fiorentina de CL in en Spelen Milan, Samp en Napoli UEFA cup omdat Udinese de zaken niet in orde heeft.quote:
Daar zou juist jij dolblij moeten zijn, want dankzij die goal speelt Parma zondag tegen Inter voor lijfsbehoud, anders was het al gedaan geweest voor Parmaquote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
En Del Piero maakt maar weer eens in de 90e minuut de gelijkmaker voor Juve.
Thuis gewonnen van de nr. 1, 3, 4, 5, 6 en 7. Voor het eerst sinds het laatste titel seizoen en de 5e keer in de historie dat Napoli in 1 seizoen wint thuis van zowel Juve als Milan als Inter. Dak ging eraf!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:55 schreef Radegast het volgende:
Knap zeg, die 8ste plek van Napoli.
Daar was ik dan ook wel blij om, maar het ging om het feit dat het alwéér in de 90e minuut was. Ongelofelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar zou juist jij dolblij moeten zijn, want dankzij die goal speelt Parma zondag tegen Inter voor lijfsbehoud, anders was het al gedaan geweest voor Parma
quote:Lazio beboet voor omkoping
ROME - Lazio Roma heeft een boete van 10.000 euro gekregen voor een poging tot omkoping. Trainer Delio Rossi, het brein achter de zaak, is voor drie duels geschorst. Dat maakte de Italiaanse voetbalbond vrijdag bekend.
Rossi werd betrapt toen hij in een telefoongesprek zijn voorzitter Claudio Lotito vroeg afspraken te maken met de directie van tegenstander Lecce over een duel in april 2006. Volgens de Italiaanse media gingen de onderhandelingen over het wel of niet meespelen van Cristian Ledesma bij Lecce. Ledesma speelt overigens nu bij Lazio.
telesport
Zwakke straf zegquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Juventus staat na 25minuten met 1-2 voor bij Sampdoria. Eerste goal was uiteraard van Del Piero.
Als je niks inhoudelijks kunt bijdragen hoepel je maar op hoor.quote:
Niet zo moeilijk doen, als ik iets inhoudelijks post krijg ik ook weleens zon smylie te verwerken en dan zeg je niks tegen diegene. Dan moet je nu ook niet tegen mij gaan zeiken. Gelijk behandelen heet dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Dan zeg je maar dat het 2-2 staat of zo, want dat haal ik niet uit je post.
Misschien omdat je bijna nooit inhoudelijk post in VBL? Ga maar naar FB als je iets te klagen hebt, niet hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, als ik iets inhoudelijks post krijg ik ook weleens zon smylie te verwerken en dan zeg je niks tegen diegene. Dan moet je nu ook niet tegen mij gaan zeiken. Gelijk behandelen heet dat.
Nee, Parma moet nog ff scorenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Zullen we de tweede helft maar gewoon laten voor wat het is.
Haha schitterend!!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Afunados gesignaleerd in z'n auto:
[ afbeelding ]
Dat wordt interessant ja. Budan naar Palermo had je al genoemd. Ik ben vooral benieuwd wat Cigarini gaat doen, hij heeft genoeg talent om meteen met een subtopper mee te kunnen, maar Juve aast al enkele jaren op hem dus dat zou ook zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef DIGGER het volgende:
Verder zullen wel een aantal spelers van de degradanten verhuizen naar andere Serie A clubs, zoals een Mascara, Amelia, Vargas, Spinesi wellicht, Diamanti, Tavano
Kan dit voortaan in Serie B-topic?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat wordt interessant ja. Budan naar Palermo had je al genoemd. Ik ben vooral benieuwd wat Cigarini gaat doen, hij heeft genoeg talent om meteen met een subtopper mee te kunnen, maar Juve aast al enkele jaren op hem dus dat zou ook zo maar kunnen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan dit voortaan in Serie B-topic? [ afbeelding ]
En dus gaf Aquilani vandaag maar weer eens aan bij Roma te blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
De geruchten over Aquilani blijven maar aanhouden. De ene keer is het weer een kwestie van tijd voor hij een nieuw contract ondertekend, terwijl de volgende dag weer allemaal clubs hem willen inlijven.
Mexes heet de beste man.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef Adothehague het volgende:
1-0 roma, totti
Nee, dit seizoen niet. EK staat voor de deur.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:13 schreef Tim86 het volgende:
er is toch nog een return?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |