Ben ik met je eens, maar toch Juve bahquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag is het niet onverdiend vind ik.
Het blijft een kutclub.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag is het niet onverdiend vind ik.
Niet bepaald, behalve dat Milan er niet meer aan te pas kon komen. Maar het stond gewoon 2-2 toen, dus niks op slot.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:34 schreef Dos37 het volgende:
jammer van die rode kaart dat deed de wedstrijd op slot
Dat bedoelde ik eigenlijk, het wel een 4-4 wedstrijd kunnen worden. Olie dom en roekeloos van Boneraquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald, behalve dat Milan er niet meer aan te pas kon komen. Maar het stond gewoon 2-2 toen, dus niks op slot.
quote:
Zou fantastisch zijnquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef pfaf het volgende:
Ja. Nu moet ik al voor de derde keer in twee weken hopen op een overwinning van Viola.
Die scheids zou gewoon een boete moeten krijgen wegens het in de weg lopen van Totti, hoe durft hij.quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti 1.000 euro boete vanwege dit incident:
Die rug zal hem aan z'n reet roesten, die scheids stond daar gewoon debiel opgesteld, terecht dat ie 'm uitkafferde, moet je ook kunnen hebben als je op z'n moment zo hinderlijk een aanval afbreekt als scheids.quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
Francesco Totti 1.000 euro boete vanwege dit incident:
Terwijl Fiorentina op dit moment niet meer weet wat punten pakken is in uitwedstrijden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef pfaf het volgende:
Ja. Nu moet ik al voor de derde keer in twee weken hopen op een overwinning van Viola.
Laat maar. Cúper wil Budan en Lucarelli sparen voor Napoli.quote:Op maandag 14 april 2008 21:34 schreef pfaf het volgende:
Overmorgen trouwens eerst Juventus verslaan.
Is dat nog wat dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij kun je beter naar Inter - Lazio zappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |