Ja hequote:
Ik zei toch dat het je gister niet ging lukkenquote:Op zondag 13 april 2008 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
PS is binnen PoeKNu eens kijken of ik het kan fixen
Hahaquote:Op zondag 13 april 2008 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het je gister niet ging lukken
Is dus niet alleen hierquote:Op zondag 13 april 2008 14:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt lekker rap is het niet nee
Bakkes, spamkonijnquote:
Omdat eer-ik een van de grondlegers van KSC is, en derhalve eenereplekje verdient. Vdkaart moet ik er WEL nog uit gooien, maar dat komt nog.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:46 schreef JortK het volgende:
en waarom staat eer-ik nog in de OP?
Ja, dat hou ik allemaal niet meer bij, die kerel wisselt vaker van UI dan een willekeurig ander mens van onderbroekquote:
Dat zijn ook zorgen voor later, als het weer wat rustiger is hierquote:Op zondag 13 april 2008 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Bakkes, spamkonijn![]()
![]()
[..]
Omdat eer-ik een van de grondlegers van KSC is, en derhalve eenereplekje verdient. Vdkaart moet ik er WEL nog uit gooien, maar dat komt nog.
[..]
Ja, dat hou ik allemaal niet meer bij, die kerel wisselt vaker van UI dan een willekeurig ander mens van onderbroek. Maar ik zal het aanpassen
![]()
fikkende pleerollen schijnt niet lekker de voetballen.. Wat een kut-excuusquote:Op zondag 13 april 200815:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker weer. Groningen - Ajax afgelast [afbeelding]
dat vond ik ook al, takkezooi. Ik ga wel slapen of zoquote:Op zondag 13 april 200814:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt lekker rap is het niet nee [afbeelding]
Preciesquote:Op zondag 13 april 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn ook zorgen voor later, als het weer wat rustiger is hier
CSquote:
Goed hequote:Op zondag 13 april 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
Hey, FOK! laadt weer eens een pagina!
Die rare omschrijving die jij gaf, zorgde ervoor dat de trial verlopen is. Ik heb wel een goede serial nu, maar kan niet acitiveren via mijn mobiele telefoonquote:Op zondag 13 april 2008 16:10 schreef PoeK het volgende:
Lukket al?
spamz0rquote:Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef MPG het volgende:
#366 DaMart 27418
#371 Papierversnipperaar 27219
#373 MPG 27188
Mart gaat stiekem best hard
Ik ga hem voorlopig niet inhalen denk ik
Ja, gisteren weer bijna 200 posts in mijn poging JortK een beetje in toom te houdenquote:Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef MPG het volgende:
#366 DaMart 27418
#371 Papierversnipperaar 27219
#373 MPG 27188
Mart gaat stiekem best hard
Ik ga hem voorlopig niet inhalen denk ik
Jij was stiekem ook een beetje een spamkonijn?quote:Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren weer bijna 200 posts in mijn poging JortK een beetje in toom te houden.
Maak voor Muck en mij ook een bakje aubquote:
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepostquote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was stiekem ook een beetje een spamkonijn?
En terecht.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepost.
Leuke poging was dat, jammer van het resultaatquote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepost.
Maar dat kwam door FOK! Dankzij traagheid van het forum, verloren we 16 minuten, waarmee we feitelijk maar 43 minuten posttijd nodig haddenquote:Op zondag 13 april 2008 16:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuke poging was dat, jammer van het resultaat
Als je het maar laatquote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef JortK het volgende:
Wat heerlijk snel.. ik krijg spontaan zin om te baggeren
Dus eigenlijk was het een geslaagde poging?quote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat kwam door FOK! Dankzij traagheid van het forum, verloren we 16 minuten, waarmee we feitelijk maar 43 minuten posttijd nodig hadden.
Ik zal me inhoudenquote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het maar laat.
Dat kan de server namelijk vast niet aan.
Jaquote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een geslaagde poging?
Ah. Lekkerquote:
Keurig netjes, maar waarop zijn die 'verloren' minuten gebaseerd? Zeker op de tijd de je er langer over deed om het topic vol te krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef D-Y het volgende:
Op een druilerige en licht mellow voelende zondag middag, vind ik het heerlijk om na een jointje, met een muziekje op, een lekker kopje citroenthee te drinken.
Edit: Met twee schepjes suiker.
Bij Mart wel jaquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes, maar waarop zijn die 'verloren' minuten gebaseerd? Zeker op de tijd de je er langer over deed om het topic vol te krijgen?
oquote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef D-Y het volgende:
Op een druilerige en licht mellow voelende zondag middag, vind ik het heerlijk om na een jointje, met een muziekje op, een lekker kopje citroenthee te drinken.
Edit: Met twee schepjes suiker.
Begin je weerquote:Op zondag 13 april 2008 16:58 schreef JortK het volgende:
spam
quote:Op zondag 13 april 2008 16:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, speel Mart nu niet de zwarte Piet toe hè
oneenschquote:
FOK! was tijdens de openingstijden van dat topic ongeveer 8 minuten volledig onbereikbaar. Ook was het ongeveer 8 minuten enorm traag, waardoor je erg lang moest wachten voordat een post was ingevoerd en de pagina weer geladen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes, maar waarop zijn die 'verloren' minuten gebaseerd? Zeker op de tijd de je er langer over deed om het topic vol te krijgen?
quote:
Toen was het zooo traa, dat ik heel even wat anders was gaan doenquote:Op zondag 13 april 2008 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, schaam je maar... jij was op een gegeven moment compleet van het toneel verdwenen.
ik heb het dus juist precies andersomquote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
oneensch
suiker in de koffie vind ik ronduit vies, maar (zwarte) thee drink ik dan weer MET een schepje suiker
Awwww. Vult elkaar mooi aan danquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:06 schreef JortK het volgende:
MPG
In de Euroborg, in Groningenquote:
Whehequote:
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
.quote:
lipsum?quote:Op zondag 13 april 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
lipsum
Lorem ipsum dolor etc. etc. bla blaquote:Op zondag 13 april 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
lipsum
Nee. de DIG SC staat in TTKquote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar gaat t over videokaarten en mediaplayers
te engquote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar gaat t over videokaarten en mediaplayers
kende ik al, maar hij blijft leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|