Jij was stiekem ook een beetje een spamkonijn?quote:Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren weer bijna 200 posts in mijn poging JortK een beetje in toom te houden.
Maak voor Muck en mij ook een bakje aubquote:
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepostquote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was stiekem ook een beetje een spamkonijn?
En terecht.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepost.
Leuke poging was dat, jammer van het resultaatquote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... alleen in de KSC die we niet binnen 45 minuten dichtkregen... daarna ben ik film gaan kijken, dus weinig gepost.
Maar dat kwam door FOK! Dankzij traagheid van het forum, verloren we 16 minuten, waarmee we feitelijk maar 43 minuten posttijd nodig haddenquote:Op zondag 13 april 2008 16:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuke poging was dat, jammer van het resultaat
Als je het maar laatquote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef JortK het volgende:
Wat heerlijk snel.. ik krijg spontaan zin om te baggeren
Dus eigenlijk was het een geslaagde poging?quote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat kwam door FOK! Dankzij traagheid van het forum, verloren we 16 minuten, waarmee we feitelijk maar 43 minuten posttijd nodig hadden.
Ik zal me inhoudenquote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het maar laat.
Dat kan de server namelijk vast niet aan.
Jaquote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een geslaagde poging?
Ah. Lekkerquote:
Keurig netjes, maar waarop zijn die 'verloren' minuten gebaseerd? Zeker op de tijd de je er langer over deed om het topic vol te krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef D-Y het volgende:
Op een druilerige en licht mellow voelende zondag middag, vind ik het heerlijk om na een jointje, met een muziekje op, een lekker kopje citroenthee te drinken.
Edit: Met twee schepjes suiker.
Bij Mart wel jaquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes, maar waarop zijn die 'verloren' minuten gebaseerd? Zeker op de tijd de je er langer over deed om het topic vol te krijgen?
oquote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef D-Y het volgende:
Op een druilerige en licht mellow voelende zondag middag, vind ik het heerlijk om na een jointje, met een muziekje op, een lekker kopje citroenthee te drinken.
Edit: Met twee schepjes suiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |