Tja, Rockstar moet toch een omzet van minimaal 50 miljoen draaien op die DLC, dus het is ook in hun voordeel als ze die DLC gigantisch makenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef Gamer_V het volgende:
Microsoft blijft maar zeggen dat die DLC gigantisch wordt, terwijl rockstar daar zelf veel terughoudender over is.
Als het nodig is, hoop ik dat iemand ze straks aanklaagt voor misleidend adverteren. Je zou maar een xbox gekocht hebben
en dat is precies het doel van Microsoft met die extra DLCquote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kopen we toch gewoon een Xbox dr bij voor die extra steden
Want de definitie van "gigantisch" is voor iedereen gelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef Gamer_V het volgende:
Als het nodig is, hoop ik dat iemand ze straks aanklaagt voor misleidend adverteren. Je zou maar een xbox gekocht hebben
Oew dus je kunt de PS3 versie spelen zonder de PS3?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
200 euro voor een xbox, 60 euro voor GTA4,
OF
60 euro voor de ps3 versie..
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:
5 euro per maand
Je kan tegenwoordig wel xbox Live abbo's halen voor 30 euro per jaar, oh noes 2 euro 50 voor een stuk beter systeem, wat erg.
Dat is de PS3 fanboy retoriek.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Oew dus je kunt de PS3 versie spelen zonder de PS3?Das wel flink goedkoper dan
Kun je mij een statement van MS laten zien waar ze zeggen dat de DLC gigantisch wordt?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef Gamer_V het volgende:
Microsoft blijft maar zeggen dat die DLC gigantisch wordt, terwijl rockstar daar zelf veel terughoudender over is.
Een stuk beter systeem? PC online gaming is gewoon gratis hoor?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:
5 euro per maand
Je kan tegenwoordig wel xbox Live abbo's halen voor 30 euro per jaar, oh noes 2 euro 50 voor een stuk beter systeem, wat erg.
Als je even een stuk terug leest in dit topic.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kun je mij een statement van MS laten zien waar ze zeggen dat de DLC gigantisch wordt?
Nee he
Of gewoon hier op fok!games en dat is groot, zeker voor het doen van DLC!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV Xbox DLC will be bigger than San Andreas
Misschien is de downloadable content dus zelfs een nieuwe stad!
Van de originele bron. Klopt dat de uitbreiding erg groot wordt, maar dat zegt niks over nieuwe eilanden of whatever. Dan Houser heeft al bevestigd dat de eerste DLC zo rond de 10 uur zit, dat wordt waarschijnlijk iets meer, dus denk 12 uur. De meeste retail games heb je sneller uitgespeeld dan dat.quote:GTAIV DLC
* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV
* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV
* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it
* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions
Ik heb een ps3. Zo goed als voor deze game gehaald. 11 dagenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
Naja wacht jij lekker een halfjaar/driekwart jaar voordat jij die game speelt, wij hebben over 11 dagen al plezier
Ik verzin niks jij begon over PC dus nam aan dat je GTAIV voor de pc ging halenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb een ps3. Zo goed als voor deze game gehaald. 11 dagen
Maar blijf vooral proberen argumenten te verzinnen
Als je al een PS3 hebt.... Maar dit was toch bedoelt om mensen ook over te halen om een Xbox360 te halen?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Oew dus je kunt de PS3 versie spelen zonder de PS3?Das wel flink goedkoper dan
waar dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:Je kan tegenwoordig wel xbox Live abbo's halen voor 30 euro per jaar,
gamehubs.comquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |