Aan online gamen ben je bij de Xbox voor 5 euro per maand klaarquote:Op donderdag 17 april 2008 01:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
29 april is gewoon te koop PS3+GTAIV pack.
[ afbeelding ]
Bron
Uiteindelijk is PS3 gewoon goedkoper want aan online gamen ben je bij Xbox360 nog aardig wat kwijt en je hebt dan ook geen blueray speler
xboxquote:Op donderdag 17 april 2008 02:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Aan online gamen ben je bij de Xbox voor 5 euro per maand klaar.
360 ( 199 ) + GtaIV = 260 euries.
En daar gaat het toch om, GTAIV ?
Meeste mensen hebben nog niet eens een HDTV. Maargoed dat is weer een console discussie en die mochten we hier niet meer houden.
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:45 schreef Sackboy het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de 15e multiplayer mode? Ze hebben hem nu al een tijdje geheim gehouden. Je zou zeggen dat het dan wel iets verrassends moet zijn toch? Als het gewoon een standaard multiplayer mode is zie ik niet in waarom ze hem nog niet zouden onthullen.
Citizen Frenzy / Kill all Citizensquote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef rival het volgende:
Find mister X
met 15 man 1 persoon zoeken, maar dan door de gehele stad!![]()
![]()
potjes van een hele avond
CTFquote:Op donderdag 17 april 2008 08:45 schreef Sackboy het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de 15e multiplayer mode? Ze hebben hem nu al een tijdje geheim gehouden. Je zou zeggen dat het dan wel iets verrassends moet zijn toch? Als het gewoon een standaard multiplayer mode is zie ik niet in waarom ze hem nog niet zouden onthullen.
Verstoppertjequote:Op donderdag 17 april 2008 08:45 schreef Sackboy het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:
Ze zullen hem echt niet eerder krijgen dan andere shops hoor. Reken er maar gewoon op dat je hem een week na de release binnenkrijgt.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
Ben beneuwd hoe Gamehubs het gaat doen. Shipping duurt toch wat langer dan normaal dus misschien versturen ze het dan ook eerder? Zal ze eens mailen. We zullen zien
Krijgen shops het spel niet al iets eerder binnen zodat ze het op tijd kunnen shippen bv. naar fillialen in het land (gaat niet op voor webshops maar toch). Ach ja, een weekje kan ik nog wel wachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:00 schreef Sackboy het volgende:
Ze zullen hem echt niet eerder krijgen dan andere shops hoor. Reken er maar gewoon op dat je hem een week na de release binnenkrijgt.
Zoiets zit er wel in met een koffertje geloof ik.. koffertje pakken en het andere team moet ze tegenhouden oid. Lijkt me wel super lachen om dan al schietend achter elkaar aan door de straten te racenquote:
Bron: http://www.1up.com/quote:Nieuws: [Upd.] Grand Theft Auto met pop-up en framedrops
Door Joni Philips op 17-04-2008 om 12:56 Bron: 1Up
Rockstar North heeft de laatste jaren hard gewerkt aan Grand Theft Auto IV. De game is nu afgewerkt, het is gewoon wachten op de release.
De game heeft reeds tweemaal een 10 gekregen, maar perfect is de game niet. 1Up meldt dat de game dezelfde framerate en pop-up problemen als zijn voorgangers kent. De game kent soms ook lelijke karakters. Ze worden nu echter verborgen door een creatief gebruik van filters. Op NeoGAF bevestigt de 1Up redacteur Skip dat de motor, de boot en de helikopter met de Sixaxis bestuurd kunnen worden bij de PS3. De PS3 versie heeft ook een korte installatie van vijf minuten. Beide versies zijn voor de rest gelijkwaardig, er is geen inferieure versie. De Rockstar medewerkers die Skip begeleidden bij de preview dachten dat de PS3 versies lichtjes beter lijkt.
[Upd.] De PS3 heeft dus een korte installatie van vijf minuten, deze is verplicht. Op de Xbox 360 heb je echter ook de mogelijkheid om de game te installeren voor wat snelheidswinst, aldus 1Up. Dit is echter optioneel.
Ik zie dit nergens staan op 1up.com? Of ben ik nou scheel?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV Xbox DLC will be bigger than San Andreas
Misschien is de downloadable content dus zelfs een nieuwe stad!
LDOquote:What should be noted is that this special edition magazine has been sponsored by Microsoft. There are advertisements for the Xbox 360 edition of GTA IV (with DLC) as well as other 360 games including Ninja Gaiden II and Lost Odyssey. In this context the comments by CVG sound suspiciously like advertorial - e.g. paid for editorial. If this is the case than CVG really should follow proper journalistic standards and clearly label the piece as such.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |