Over tien jaar in hools.
Borisz : 'Mijn leerlingen willen niet luisteren niet, was ik maar het bedrijfsleven ingegaan.'
Golfer : 'Na tien jaar weer een berichtje van me. Ik ben met pensioen gegaan vandaag en kreeg van mijn collega's een rollater kado.'
SCH : 'Na mijn ban van 3 jaar riskeer ik weer een ban door mijn topic dat ik Koning Willem Alexander in zijn reet wil neuken.'
Digger : 'Napoli gisteren opgeheven, ik ga me verhangen.'
Bluezz : 'Moet ik GVD de Zuid - Afrekaanse wijn boycotten.'
Maud : 'Mijn vriendje is slecht in bed'

Mateja : 'Ontslaan ze de trainer Kezman bij PSV'

Axel 'Mijn vader heeft meer kampioenschappen van Ajax meegemaakt.'

Bos : Net een advertentie gezet in de VIVA, "Man die op tijd naar bed gaat zoekt vrouw die ook een ochtendmens is"
Methodmich : 'Rondje op kosten van Ron Jans wegens zijn 20jarig jubileum bij FC Groningen.'
Appelsientje : 'Ga nu voor de 4de keer trouwen. Hopen dat ik hem nu wel omhoog krijg in de huwelijksnacht.'
Bliksemschicht : 'Met alles wat hier gezegd is was ik het 10 jaar geleden al mee oneens.'
Clauwhee : 'Mijn Nokia doet het nog steeds niet.'
Bloempje : 'Jeetje ben nu al oma'
Bjoro : 'Had nooit verwacht dat een opleiding zo lang kon duren'
Vaduz : 'Bevalt me goed hier in Liechtenstein, had ik tien jaar eerder moeten doen.'
tong80 : 'Neuken ?'
EngCatjuh : 'Hallo, kennen jullie me nog ? Zit tegenwoordig in een klooster in Zuid-Frankrijk.
Simsz : 'Dat ik nu aanvoerder ben van de Eiffeltowers. Hadden jullie tien jaar geleden ook niet verwacht.'
[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 14-04-2008 15:26:59 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !