quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:22 schreef toma het volgende:avond.
Net een heerlijke pot voetbal gespeeld. Na een dramatische start kwamen we al snel met 0-3 achter door een hattrick van de topscoorder van de competitie. Daarna zette het slechte spel van onze kant zich voort en met rust stonden we 1-5 achter. In de rust hebben we elkaar flink opgepept en zijn we met volle strijd de 2e helft ingegaan. Het ging meteen stukken beter en 5 min. voor tijd scoorden we de 5-5. En om het nog mooier te maken in de allerlaatste minuut scoorden we de dik verdiende 6-5
fantastisch!
Nee ik doe aan zaalvoetbal. Maar een vriend van me is reserve keeper bij t eerste van VOAB. Maar hij is spits en topscoorder in de zaalquote:
OKeequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Nee ik doe aan zaalvoetbal. Maar een vriend van me is reserve keeper bij t eerste van VOAB. Maar hij is spits en topscoorder in de zaal!
ik hoop dat mn lichaam getraint genoeg ben om dit aan te kunnen. Maar je zult altijd zien dat t tegenvalt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zul je sowieso doorheen moeten, die spierpijn. Leuke autorit wordt dat.
Heb net de airco aangezet omdat ik het zo warm heb!quote:Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede nacht allemaal
Ik zie dat VoreG ook weer 'hard' aan 't werk is
En tot hoe laat mag moet je vanavond ?quote:Op zondag 13 april 2008 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb net de airco aangezet omdat ik het zo warm heb!
Komt alleen niet door het harde werken, maar door de stoffige computers die hier staan te draaien waardoor het ongeveer een sauna wordt. Gelukkig komt er hier niemand op om ze schoon te maken (ik ook niet)
Tot 7 uur.quote:Op zondag 13 april 2008 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En tot hoe laat mag moet je vanavond ?
Kijkquote:Op zondag 13 april 2008 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot 7 uur.
Agh zo'n straf is het niet, krijg veel betaald voor weinig werk..
Daarnaast is m'n ritme inmiddels zo dat ik standaard tot 6 uur wakker lig. Dus ipv in m'n nest wakker te liggen ben ik geld aan het verdienen.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijken anders was je het nu aan het uitgeven in de kroeg
En dat doen je vrienden nu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |