Klinkt wel ok, is het een negert?quote:Op maandag 14 april 2008 18:25 schreef borisz het volgende:
Ik lees het wel wat je er van vindt.
Leuk album en ook leuke eerste single van die CD(nieuwe cd heet JIM) : another day.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft zaterdag Utreg leeggekocht, wat een te gekke stad
Een paar posts terug staan linkjes naar Youtube filmpjes, daar kun je wel het antwoord op je vraag uit opmakenquote:
Op alle fronten geslaagd!quote:
Ja meester.quote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Een paar posts terug staan linkjes naar Youtube filmpjes, daar kun je wel het antwoord op je vraag uit opmaken
quote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Ja is goed, doe ik wel een leuk nieuw outfitje voor je aan!quote:
Oh je gaat strippenquote:Op maandag 14 april 2008 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja is goed, doe ik wel een leuk nieuw outfitje voor je aan!
en dan doorwinkelen? De kroeg lijkt me dan de beste optiequote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Was de omgekeerde wereld, de mannen liepen met 5+ tassen, en de vrouwen sjokte erachteraan, zeurend dat ze naar de kroeg wilden!
Toch golfer nog een beetje in hoolsquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:28 schreef DIGGER het volgende:
Glenn liet vanavond na het eten er ineens een flinke boer uitflappen: "Pappa ik heb PSV gedaan"
Het is maar goed dat Fons Spooren er niet meer werkt, want anders had die zin een hele andere lading gehad!quote:Op maandag 14 april 2008 21:28 schreef DIGGER het volgende:
Glenn liet vanavond na het eten er ineens een flinke boer uitflappen: "Pappa ik heb PSV gedaan"
Je moet hem de zaken wel netjes bijbrengen he, zonder ziektes en zo.quote:
Dat is toch die film met de aanslag op de president van Amerika?quote:Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
Net Vantage Point in de bios gezien.
Ik vond het wel een coole film.
Ja.quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch die film met de aanslag op de president van Amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |