quote:Op maandag 14 april 2008 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
inkoppertje:
Je bent het toch gewend om over het hoofd te worden gezien?
Dat zeg je nu. tong80 heeft voorspellende gavenquote:
Ik had nooit verwacht met een opblaaspop te neuken. Maar je weet als je jong bent echt niet hoe je leven verlooptquote:
Ik luister lekker het nieuwe album van Jamie Lidell wat pas 28 april uitkomtquote:
Eigenlijk heb ik geen recht van spreken met mijn 1 meter en 76 centimetersquote:
Ik heb dat album ook binnen hoorquote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik luister lekker het nieuwe album van Jamie Lidell wat pas 28 april uitkomt
En toch RabRadio luisterenquote:
dat lijkt mij ook een goede tijdsbesteding de komende urenquote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moment van pure euforie?quote:Op maandag 14 april 2008 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht met een opblaaspop te neuken.
Mininova is ook bezig, maar wat is het eigenlijk voor soort muzak?quote:Op maandag 14 april 2008 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
6,5quote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef Grulez het volgende:
Wat had je?
quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mininova is ook bezig, maar wat is het eigenlijk voor soort muzak?
Wel Bloes muziek denk ikquote:Jamie Lidell (Huntingdon (Cambridge, Engeland), 18 september 1973) is een musicus en een soulzanger. Zijn muziek wordt uitgebracht op het label Warp Records.
Lidell staat bekend om zijn pakkende nummers die hij maakt met zijn stem en zijn microfoon. Hij maakt zelf de percussie en de melodie door te werken als een beatboxende eenpersoonsband. Dan zingt hij over zijn vergrotende stemmen zijn door soul geïnspireerde nummers. Bij zijn optredens wordt hij meestal begeleid door een Live Band.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
Ik heb een record gevestigd, heb vier bussen genomen om van Almere Muziekwijk naar Almere Parkwijk te gaan. Bij de ene stond het fout op de bus, bij de andere is het busnummer anders dan vroeger, dus ja
.
Ik lees het wel wat je er van vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |