Dat moment dat hij in die giving tree zit is ook mooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had het nog even nagezocht en inderdaad:
[ link | afbeelding ]
Werd slapend rijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zat een beetje op internet rond te kijken en kwam het volgende tegen. Dat Michael de rechten bezit van vele liedjes is de meesten wel bekend, maar ik wist niet dat hij ook de rechten heeft van één van de grootste hits van Madonna: Like a virgin. Die kerel wordt echt slapend rijk.
Op dit moment heeft hij een schuld van 15 miljoen dollar open staan.quote:
Hij zal vast wel ergens die 15 miljoen hebben liggen desnoods verkoopt hij de rechten op de Beatles collectie al weet ik niet of dat als onderpand gebruikt is voor zijn lening.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:17 schreef Rnnz het volgende:
Ach. Dat ie schulden heeft wil niet zeggen dat hij geen geld heeft. Het probleem met MJ is dat hij z'n zaakjes niet goed op orde heeft. Geloof je nou echt dat hij die 15 miljoen niet ergens achter de hand heeft? Echt wel hoor.
Z'n financieën zullen altijd een raadsel zijn voor 't publiek.
Waar ik altijd zo om moet lachen, is dat mensen die "spending drift", zoals jij het noemt, louter baseren op die scene uit LWMJ. Goed, die man kan geld uitgeven, maar is daarmee dan gezegd dat ie dit dagelijk/wekelijks doet? Mocht hij dat doen, dan had hij nu zeker in een steegje gezeten met een bordje "Got any change?"quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij zal vast wel ergens die 15 miljoen hebben liggen desnoods verkoopt hij de rechten op de Beatles collectie al weet ik niet of dat als onderpand gebruikt is voor zijn lening.
Het blijft inderdaad een mysterie.
Slapend rijker zal hij niet zo snel worden met zijn spending drift.
Ik baseer het niet alleen op die ene scene maar ook op het feit dat meneer tot voor kort zoveel man in dienst had voor zijn eigen pretpark en het hele circus daarom heen.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar ik altijd zo om moet lachen, is dat mensen die "spending drift", zoals jij het noemt, louter baseren op die scene uit LWMJ. Goed, die man kan geld uitgeven, maar is daarmee dan gezegd dat ie dit dagelijk/wekelijks doet? Mocht hij dat doen, dan had hij nu zeker in een steegje gezeten met een bordje "Got any change?"
Bovendien, het vermogen van die man is tientallen miljoenen waard, de ATV catalogue daarbuiten gelaten, die wordt geschat op een $1,5 miljard!
Goh, en die negatieve publiciteit he, hoeveel blijkt daar echt waar van te zijn? Ik ken de krantenkoppen van 10 jaar geleden nog wel hoor, "MJ bankroet". Tot op de dag vandaag, dezelfde berichten...quote:Op zondag 15 juni 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik baseer het niet alleen op die ene scene maar ook op het feit dat meneer tot voor kort zoveel man in dienst had voor zijn eigen pretpark en het hele circus daarom heen.
Was hij maar verstandiger met zijn geld omgegaan dan zat hij nu niet in de problemen.
Het schijnt dat Jackson een tijd geleden al de helft heeft verkocht van die catalogue.
Als ik iets over hem lees dan is het 9 van de 10 keer negatieve publiciteit.
Jammer want ik gun hem het beste.
Als ik Michael moet geloven, komt het album er zeer snel aan, sneller dan we verwachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:27 schreef AgeEll het volgende:
w8 wel al veels te lang op de nieuwe plaat
Het hebben van schulden staat natuurlijk niet gelijk aan het hebben van een negatief saldo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:27 schreef AgeEll het volgende:
hij heeft schulden, waarschijnlijk heel veel schulden, maar hij gaat nooit failliet daar is die veels te veel voor waard .
Wat zie je dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:59 schreef Rnnz het volgende:
Kijk dit filmpje eens:
En dan specifiek tussen 0.55 - 1.05. Hint: z'n hand, z'n gezicht, z'n reactie.
Viel mij toevallig op, en aan de reacties te zien op YouTube ook anderen.
En... dat hij door het wereldwijde succes van Thriller 25 een wereldtourneequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, er zijn geruchten (voor de verandering) dat Michael zijn nieuwe single in september zal uitbrengen...
Ik wacht af
Decemberquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz wanneer komt nou dat nieuwe album wat je me beloofd hebt
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef Rnnz het volgende:
December 2006 toch al.
Wees gerust, hij is inmiddels bezig met zijn volgende album. Releasedatum: ergens ver in de toekomstquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Rnnz het volgende:
Loop ik weer eens achter..
Wordt al een hele tijd over gesproken... Enige manier om erachter te komen is simpelweg te wachten totdat het eind juli isquote:AKON AND MIJAC!
Akon’s new single features Michael Jackson – YEP! That’s what I am hearing. From what I understand Akon is taking his game to the level above next level and working with the “gloved one.” But what is going to be even more incredible, is they are even going to do a video for this song. Guess when it comes out? Late July. You heard from from the illest to the seed right here. I would LOVE for Mike to come back. It may not be Thriller but I saw about three Michael Jacksons and the BET Awards and its time for the original.
http://allhiphop.com/stor(...)/06/25/20220035.aspx
Tja en dan zingt hij 2 regels en voor de rest hoor je alleen dat yo, yo en nog meer van dat Akon geblaat, nee dank je.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wordt al een hele tijd over gesproken... Enige manier om erachter te komen is simpelweg te wachten totdat het eind juli is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |