Niet helemaal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:55 schreef Wexy het volgende:
Die staatsobligaties zijn dus eigenlijk net als het vastzetten in een desposito als ik het goed begrijp.
Staat de rente ook vast net als bij een desposito?
tuurlijk heb ik het goed en duidelijk ingevuld. Ik wilde die mensen wat centjes laten bewaren, dus dan zorg je wel het heel duidelijk op het juiste adres staatquote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
grijnz dat is pech hebben
Vul je niet alles zelf in dan op het aanvraagformulier?
kortom je kunt ook verlies krijgen? als het staatstechnisch weer eens slecht gaat.. zoals Bos nu voorspelt bvquote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Obligaties hebben weliswaar een vaste looptijd, maar je kunt ze op elk moment kopen en verkopen.
Je aankoopkoers bepaalt uiteindelijk de 'yield', dus de effectieve rente die het jou oplevert.
Als je ze voor de afloopdatum verkoopt is dat mogelijk, maar als je ze tot afloopdatum aanhoudt krijg je altijd het hele bedrag + rente terug.quote:Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef Wexy het volgende:
kortom je kunt ook verlies krijgen? als het staatstechnisch weer eens slecht gaat.. zoals Bos nu voorspelt bv
Ik heb beidenquote:Op maandag 14 april 2008 20:01 schreef Wexy het volgende:
Nog steeds niet mijn ding.. ik houd het bij CEB
quote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Het_Biertje het volgende:
DSB rente is weer omhoog; 3.765% > 3,8 %![]()
die 5 tientjes missen ze echt nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze zijn te laat, ik heb mijn geld daar al weggehaald![]()
Ze hebben nu wel een deposito (1 of 2 jr) van 4,25% of Internetjaarspaarrekening (4,1%). Beide geen 4,5%, maar wel in de buurt.quote:Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef W00fer het volgende:
ABN Amro moet maar eens de rente verhogen naar 4.5 % ofzo.
Jep, die heb ik sinds enkele maanden. Werkt perfect. Via automatische incasso wordt er maandelijks een vast bedrag van je rekening geschreven ten gunste van de Maxispaarrekening. Het mooie is dat je gewoon zonder boeterente vrij kan opnamen van de maxispaarrekening. En uiteraard krijg je ook nog een aantrekkelijke rente.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Iemand die al gebruik maakt van Maxisparen van SNS? Ik heb momenteel een gewone internetspaarrekening bij SNS (2,6% rente) maar ben eens rustig aan het kijken voor iets met wat meer rente.
Ik heb hem pas opgezegd omdat ik er alleen maar ellende mee had...quote:Op woensdag 16 april 2008 17:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Iemand die al gebruik maakt van Maxisparen van SNS? Ik heb momenteel een gewone internetspaarrekening bij SNS (2,6% rente) maar ben eens rustig aan het kijken voor iets met wat meer rente.
Hmm, daar is een spaarrekening toch ook helemaal niet voor?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Eerst kon ik niet opnemen via internetbankieren
wel inleggen via internet en niet kunnen opnemen?? Voor mij is dat toch wel essentieel (en ik denk voor meer mensenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hmm, daar is een spaarrekening toch ook helemaal niet voor?
En hoe lang duurt een overboeking vanaf bijvoorbeeld Postbank naar ATB, en omgekeerd?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:51 schreef Nivard het volgende:
ATB ongeveer 2-3 weken.
Ten opzichte van de andere groote banken is dat zelfs nog een goede deal... Postbank, ABN, ING bieden echt weinig...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef W00fer het volgende:
Rabobank heeft weer een ultra spannende actie.
Zet je geld VIJF jaar vast, en je krijgt 4,2 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |