quote:
Ik zie Youri nog niet presenterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Liever Youri dan Tom
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Liever Youri dan Tom
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:41 schreef maril het volgende:
NOS Studio Voetbal
22.49-23.39 (Ned1):
Opiniėrend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder deze week Ron Jans,
trainer van FC Groningen, als gast
ontvangen.
FC Groningen speelt zondag tegen
Ajax, de enige concurrent van PSV
in de strijd om het kampioenschap.
Er wordt gesproken over het vertrek
van een aantal spelers van Groningen
naar Ajax, wat niet altijd zonder slag
of stoot ging.
Het betrof Luis Suarez, Bruno Silva
en Rasmus Lindgren.
Jans zelf wordt steeds vaker genoemd
als trainer bij een topclub, nu
bijvoorbeeld bij AZ.
Ik vind het een slechte interviewer. Alsof het hem allemaal niks interesseert. Als presentator en documentairemaker is ie erg goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tom is best leuk.... soms. Af en toe. Bij vlagen.
quote:
quote:Studio Voetbal # 51 Helaas met voortaan zonder Youri?
Laat Jan van Halst zijn plek maar innemen.quote:Schalke 04 heeft trainer Mirko Slomka
per direct ontslagen.Hij wordt tot het
einde van het seizoen vervangen door
Mike Büskens,de huidige trainer van de
beloften.Youri Mulder gaat aan de slag
als assistent van Büskens.
Het besluit om Slomka te ontslaan volgt
een dag na de 5-1 nederlaag van Schalke
bij Werder Bremen.De 'Königsblauen'
werden eerder deze week in de Champions
League uitgeschakeld door FC Barcelona.
In de competitie staat Schalke derde op
een flinke afstand van koploper Bayern.
Oud-international Mulder speelde in de
periode 1993-2002 in Gelsenkirchen,waar
hij na een zware knieblessure ook zijn
spelersloopbaan beėindigde.
Ik denk dat ie gewoon blijft.quote:Op zondag 13 april 2008 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Laat Jan van Halst zijn plek maar innemen.
dan weten we het meteen waar we het over gaan hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 19:01 schreef Bruce117 het volgende:
Ron Jans en Adri Koster komen vanavond.
(ze hadden vanmiddag toch niets te doen)
er kwam geen bal in voorquote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu wel beelden van RTL , en dat terwijl ze nooit wedstrijdbeelden van RTL hebben
Volgens mij mogen ze geen wedstrijd beelden uitzenden maar dit wisselen ze gewoon uit met rtl want voetbal insite had beelden van de nos zonet.quote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu wel beelden van RTL , en dat terwijl ze nooit wedstrijdbeelden van RTL hebben
o zo ja op die manier , zo helpen ze elkaar.quote:Op zondag 13 april 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze geen wedstrijd beelden uitzenden maar dit wisselen ze gewoon uit met rtl want voetbal insite had beelden van de nos zonet.
Bovendien is dit nieuws (en gaat 't dus niet zo zeer om de wedstrijd zelf) en zouden ze 't vanwege dat feit mogen uitzenden.quote:Op zondag 13 april 2008 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze geen wedstrijd beelden uitzenden maar dit wisselen ze gewoon uit met rtl want voetbal insite had beelden van de nos zonet.
Youri leest meequote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef rubbereend het volgende:
wat een slechte rekensom, winst van 12,25 miljoen. Alsof het allemaal pure winst iskortzichitg
Die sfeer is nog iets gemoedelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik dacht dat groningen supporters meer tegen herenveen waren dan tegen ajax maar dat blijkt toch niet zo te zijn
nog een medestanderquote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
hugo niet zo zeiken,
en janken over dat shirt
crowd walkingquote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef pieterpost_afca het volgende:
Waarom zou je van de 2 ring naar beneden springen?
Ja dat snapte ik dus ook al nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef rubbereend het volgende:
waarom vragen ze niet aan de trainers waarom ze met hun spelers in de rook in de kleedkamers bleven zitten? Je gaat met je spelers toch een plek opzoeken waar frisse lucht is ipv van de rook waardoor ze niet meer konden spelen
Zou Aadje al hebben berekend dat, als NEC verliest en Utrecht wint, Vitesse alsnog 9e kan worden als ze minstens met 12-0 winnen van PSVquote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Koster , PSV moet nog een keer verliezen en heeft voldoende aan 1 punt , hoorde ik dat goed ?
Zo ja moet ie niet teveel naar Aadje luisteren
Hij heeft toch gelijk? Ze hebben genoeg aan een gelijkspel.quote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Koster , PSV moet nog een keer verliezen en heeft voldoende aan 1 punt , hoorde ik dat goed ?
Zo ja moet ie niet teveel naar Aadje luisteren
quote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en wat een verademing is Tom toch vergeleken met Jackiiiiiiieeee
quote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en wat een verademing is Tom toch vergeleken met Jackiiiiiiieeee
dat accent.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Sef... ik weet niet wat het is, maar ik mag 'm niet echt.
dan zouden we 10de wordenquote:Op zondag 13 april 2008 23:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zou Aadje al hebben berekend dat, als NEC verliest en Utrecht wint, Vitesse alsnog 9e kan worden als ze minstens met 12-0 winnen van PSV.
EDIT:
9e ipv 6e..
De druk ligt zondag toch ook bij jou aller Feyenoord? Of is dat een uitzondering en ligt de druk dan op Roda?quote:Op zondag 13 april 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
das gelul van koster, druk bij psv.
euh 3x achter elkaar kampioen al. ajax niet. dus wie heeft de druk
ja hangt ook nog af van de westrijd van Woensdag , maar omdat ie het eerst zei over dat ze moeten verliezen , zou Koster nog ergens op hopen ?quote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Ze hebben genoeg aan een gelijkspel.
Dat was het enige domme van Youriquote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef pieterpost_afca het volgende:
Waarom zou je van de 2 ring naar beneden springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |