Ik hou niet van nichten en zeker geen relnichten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanbid hier de geweldige user SCH!
eerder een pikuserquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef MASD het volgende:
kutuser.
Bron Elsevier zeker?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:16 schreef tong80 het volgende:
Eén van de werkelijke helden van Fok.
Altijd een eigen mening. Ook als je het er niet mee eens bent gaat ie je te woord staan.
Verder heeft ie een kat om op te passen. Een vriend om op te letten. En een kindje in een ver vreemd land waar ie voor betaald. Maakt één van de leukste radioprogramma's van Nederland. Heeft een goede muzieksmaak en een afkeer van gemaakte mensen op tv.
Opent leuke topics, die vaak te vroeg worden gesloten.
Jammer dat ie homo is, anders was het een vriend van me geweest.
En welk radioprogramma is dat dan?..quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:16 schreef tong80 het volgende:
Eén van de werkelijke helden van Fok.
Maakt één van de leukste radioprogramma's van Nederland. Heeft een goede muzieksmaak
Een programma op stand. Dat luister jij vast niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef Tism het volgende:
[..]
En welk radioprogramma is dat dan?..![]()
En wat voor smaak, zuur??..![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een programma op stand. Dat luister jij vast niet.
..quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een programma op stand. Dat luister jij vast niet.
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:22 schreef popolon het volgende:
Soms is het een misselijke klojo, soms ook niet.
En dan mag ik hem wel. Ook als 'ie een misselijke klojo is eigenlijk.
Toch wil ik niet met je neuken Martijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
dat zeg jij nu wel zo stoer...quote:
He ik zet het niet voor niet in ONZquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik weet dat je een wat treurige nicht bent in het echt, maar ik bedoel meer je verbale uitingen.
Hij is dan ook een vieze christennicht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:26 schreef Hexagon het volgende:
SCH wordt nogal geil van paternalisme als je sommige post leest. Hij is erg consequent in alles dat het huidige kabinet doet goed te praten.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is dan ook een vieze christennicht.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:26 schreef Hexagon het volgende:
SCH wordt nogal geil van paternalisme als je sommige post leest. Hij is erg consequent in alles dat het huidige kabinet doet goed te praten.
Je hebt alleen wat met schandknaapjes, niets meer en niets minder..quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb niet op een kabinetspartij gestemd hoor en heb heel weinig met deze regering. Maar vergeleken met de afgelopen 8 jaar is het een zegen.
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVVquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat met schandknaapjes, niets meer en niets minder..
Ik heb niets tegen echte nichten maar relnichten zoals jij lust ik rauw.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVV
Ik drink de laatste tijd voor lessini light, die met cactus en liemoen, is zo lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:16 schreef dwerg het volgende:
Eén van de weinige mensen die ik nog wel een keer wil ontmoeten en een 7up (of zelfs een biertje) mee wil drinken.
En wat popolon zegt.
SCH on tha manhuntquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd voor lessini light, die met cactus en liemoen, is zo lekker![]()
en wij gaan elkaar zien, kleine tulpebol van me
Alleen is ie een slechte jagerquote:
De 16e smurf, die dikke die niemand wilquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Beschouw het volgende:
Wie is SCH?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat SCH's grote vriend Specsavers dit topic niet heeft geopend.
Heerlijk, baden in de zelfhaat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVV
En dat blijkt uit?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Right. Qua bord voor de kop hebben moet sch enkel zijn meerdere erkennen in meki
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat SCH's grote vriend Specsavers dit topic niet heeft geopend.
Gewoon z'n post geschiedenis. Hypocriet gejank. Zie dat topic bijvoorbeeld van hem maar over die terroristische dierenactivisten waar hij op fapt en een later topic waarin hij eigenrecht ineens afkeurt.quote:
Ik heb een zwak voor analfabeten dus ik hou ook van jouquote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon z'n post geschiedenis. Hypocriet gejank. Zie dat topic bijvoorbeeld van hem maar over die terroristische dierenactivisten waar hij op fapt en een later topic waarin hij eigenrecht ineens afkeurt.
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
.
Tering, wat heb ik lekker gegeten vanavond. Jullie ook?
Laat me raden, je bent allochtoon, woont thuis, heb nooit wat in het leven gepresteerd............?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef X. het volgende:
SCH is ok.
Die tenminste eens nadenkt voordat hij wat post in POL en nog eens moeite doet om het bord voor de kop van Wilders-adepten te breken. Daar heb je een hele, hele, hele lange adem voor nodig
Beetje jammer dat hij fan is van SportClub Heerenveen. En homo. Maar he, niet iedereen is perfect
quote:Op donderdag 17 april 2008 05:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?
Wat heb ik toch veel rechtse fansquote:Op donderdag 17 april 2008 05:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?
Dat zie je nou nooit op FOKquote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent allochtoon, woont thuis, heb nooit wat in het leven gepresteerd............?
Misschien wel maar ik heb dit ook niet voor niets in ONZ geplaatstquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we binnenkort ook nog een SHE fantopic verwachten van jouw hand Martijn?
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.quote:
och jij ook al?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb SCH ontmoet en in het echt is hij ook leuk. Wereldgozer.
Maar op e-mails reageert hij niet
Bezet is zo'n jaren 90 woordquote:Op donderdag 17 april 2008 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.
Oh nee he, weer zo eentje met een "open relatie".quote:
Ben jij een monogame bankzitterquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh nee he, weer zo eentje met een "open relatie".
Mag het niet hopen zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wordt heerenveen volgend jaar kampioen?
gatverquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
en als dat woordt valt moet ik in dit topic aan poep aan mijn penis denken eik.
Hoezo dat nou weer?quote:
ja sorry, maar dat associeer ik de laatste tijd met jouw naam.quote:
Doe maar gewoon Amy McDonald ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat associeer ik de laatste tijd met jouw naam.
dat scheelt al iets...quote:
Condoompje. Opgelost.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
en als dat woordt valt moet ik in dit topic aan poep aan mijn penis denken eik.
Monogaam wel. Bankzitten? Liefst niet alleen.quote:
Ik zit ook veel bank hoor. En graag alleen ook. Zoals vanavond. Zoals je ziet ben ik niet altijd bezet. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Monogaam wel. Bankzitten? Liefst niet alleen.
nee, ken haar niet. heb me wederom niet verdiept voordat ik een oordeel geef of ik liever haar poep aan mijn penis zie als associatie bij jouw naam. en ja! daar kan ik volmondig "ja!" op antwoorden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Ben je fan zhi?
Ik ben vanavond niet bezet nee. Ga niet bankzitten, maar gewoon op een stoel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik zit ook veel bank hoor. En graag alleen ook. Zoals vanavond. Zoals je ziet ben ik niet altijd bezet. Jij wel?
Ik bedoelde fan van mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ken haar niet. heb me wederom niet verdiept voordat ik een oordeel geef of ik liever haar poep aan mijn penis zie als associatie bij jouw naam. en ja! daar kan ik volmondig "ja!" op antwoorden.
maar ik zal eens youtuben, ze is vast goed.
Zal ik naast op je komen zitten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet bezet nee. Ga niet bankzitten, maar gewoon op een stoel, denk ik.
Moet je Martijn77 vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit het Homo zoekt date topic?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij wat van je.![]()
[ afbeelding ]
Stoel en ik overleven dat niet.quote:
IKEA. Zelfs de schroeven blijven niet zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Godlike02 het volgende:
Die stoelen van leen bakker zijn ook niet meer wat ze zijn geweest.
Ikeaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
IKEA. Zelfs de schroeven blijven niet zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |