En dat blijkt uit?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Right. Qua bord voor de kop hebben moet sch enkel zijn meerdere erkennen in meki
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat SCH's grote vriend Specsavers dit topic niet heeft geopend.
Gewoon z'n post geschiedenis. Hypocriet gejank. Zie dat topic bijvoorbeeld van hem maar over die terroristische dierenactivisten waar hij op fapt en een later topic waarin hij eigenrecht ineens afkeurt.quote:
Ik heb een zwak voor analfabeten dus ik hou ook van jouquote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon z'n post geschiedenis. Hypocriet gejank. Zie dat topic bijvoorbeeld van hem maar over die terroristische dierenactivisten waar hij op fapt en een later topic waarin hij eigenrecht ineens afkeurt.
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
.
Tering, wat heb ik lekker gegeten vanavond. Jullie ook?
Laat me raden, je bent allochtoon, woont thuis, heb nooit wat in het leven gepresteerd............?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef X. het volgende:
SCH is ok.
Die tenminste eens nadenkt voordat hij wat post in POL en nog eens moeite doet om het bord voor de kop van Wilders-adepten te breken. Daar heb je een hele, hele, hele lange adem voor nodig
Beetje jammer dat hij fan is van SportClub Heerenveen. En homo. Maar he, niet iedereen is perfect
quote:Op donderdag 17 april 2008 05:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?
Wat heb ik toch veel rechtse fansquote:Op donderdag 17 april 2008 05:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Laat mij eens raden? Woensdag? uhmmmm..............................worst?
Dat zie je nou nooit op FOKquote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent allochtoon, woont thuis, heb nooit wat in het leven gepresteerd............?
Misschien wel maar ik heb dit ook niet voor niets in ONZ geplaatstquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we binnenkort ook nog een SHE fantopic verwachten van jouw hand Martijn?
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.quote:
och jij ook al?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb SCH ontmoet en in het echt is hij ook leuk. Wereldgozer.
Maar op e-mails reageert hij niet
Bezet is zo'n jaren 90 woordquote:Op donderdag 17 april 2008 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat jij al bezet bent.
Oh nee he, weer zo eentje met een "open relatie".quote:
Ben jij een monogame bankzitterquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh nee he, weer zo eentje met een "open relatie".
Mag het niet hopen zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wordt heerenveen volgend jaar kampioen?
gatverquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
en als dat woordt valt moet ik in dit topic aan poep aan mijn penis denken eik.
Hoezo dat nou weer?quote:
ja sorry, maar dat associeer ik de laatste tijd met jouw naam.quote:
Doe maar gewoon Amy McDonald ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja sorry, maar dat associeer ik de laatste tijd met jouw naam.
dat scheelt al iets...quote:
Condoompje. Opgelost.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
en als dat woordt valt moet ik in dit topic aan poep aan mijn penis denken eik.
Monogaam wel. Bankzitten? Liefst niet alleen.quote:
Ik zit ook veel bank hoor. En graag alleen ook. Zoals vanavond. Zoals je ziet ben ik niet altijd bezet. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Monogaam wel. Bankzitten? Liefst niet alleen.
nee, ken haar niet. heb me wederom niet verdiept voordat ik een oordeel geef of ik liever haar poep aan mijn penis zie als associatie bij jouw naam. en ja! daar kan ik volmondig "ja!" op antwoorden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Ben je fan zhi?
Ik ben vanavond niet bezet nee. Ga niet bankzitten, maar gewoon op een stoel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik zit ook veel bank hoor. En graag alleen ook. Zoals vanavond. Zoals je ziet ben ik niet altijd bezet. Jij wel?
Ik bedoelde fan van mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ken haar niet. heb me wederom niet verdiept voordat ik een oordeel geef of ik liever haar poep aan mijn penis zie als associatie bij jouw naam. en ja! daar kan ik volmondig "ja!" op antwoorden.
maar ik zal eens youtuben, ze is vast goed.
Zal ik naast op je komen zitten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet bezet nee. Ga niet bankzitten, maar gewoon op een stoel, denk ik.
Moet je Martijn77 vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit het Homo zoekt date topic?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij wat van je.![]()
[ afbeelding ]
Stoel en ik overleven dat niet.quote:
IKEA. Zelfs de schroeven blijven niet zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Godlike02 het volgende:
Die stoelen van leen bakker zijn ook niet meer wat ze zijn geweest.
Ikeaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
IKEA. Zelfs de schroeven blijven niet zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |