Toch wil ik niet met je neuken Martijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanbid hier de geweldige user SCH!
dat zeg jij nu wel zo stoer...quote:
He ik zet het niet voor niet in ONZquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik weet dat je een wat treurige nicht bent in het echt, maar ik bedoel meer je verbale uitingen.
Hij is dan ook een vieze christennicht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:26 schreef Hexagon het volgende:
SCH wordt nogal geil van paternalisme als je sommige post leest. Hij is erg consequent in alles dat het huidige kabinet doet goed te praten.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is dan ook een vieze christennicht.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:26 schreef Hexagon het volgende:
SCH wordt nogal geil van paternalisme als je sommige post leest. Hij is erg consequent in alles dat het huidige kabinet doet goed te praten.
Je hebt alleen wat met schandknaapjes, niets meer en niets minder..quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]Ik heb niet op een kabinetspartij gestemd hoor en heb heel weinig met deze regering. Maar vergeleken met de afgelopen 8 jaar is het een zegen.
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVVquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat met schandknaapjes, niets meer en niets minder..
Ik heb niets tegen echte nichten maar relnichten zoals jij lust ik rauw.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVV
Ik drink de laatste tijd voor lessini light, die met cactus en liemoen, is zo lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:16 schreef dwerg het volgende:
Eén van de weinige mensen die ik nog wel een keer wil ontmoeten en een 7up (of zelfs een biertje) mee wil drinken.
En wat popolon zegt.
SCH on tha manhuntquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd voor lessini light, die met cactus en liemoen, is zo lekker![]()
en wij gaan elkaar zien, kleine tulpebol van me
Alleen is ie een slechte jagerquote:
De 16e smurf, die dikke die niemand wilquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Beschouw het volgende:
Wie is SCH?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat SCH's grote vriend Specsavers dit topic niet heeft geopend.
Heerlijk, baden in de zelfhaat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
Ik houd ook van notoire homofoben zoals jij en de rest van de PVV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |