In Valencia, dus niet voor dit topicquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:56 schreef suus21 het volgende:
Die Safin boekt weer ff een lekkere overwinning op Ferrero..hopen dat ie dit kan volhouden..
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Net of iemand deze wedstrijden wil zien![]()
.
Na eerste een 5-2 voorsprong en daarna een 4-0 voorsprong in de tiebreak weggeven te hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:11 schreef dndiek het volgende:
en Serra pakt de eerste set in een tie-break met 7-5
Dit is zijn nieuwe tactiek: mensen laten denken dat hij aan het fixen is, waardoor ze massaal op zijn tegenstander betten, maar ondertussen laat Davy zijn eigen mannetjes massaal op hem inzetten en wint hij hem alsnogquote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Het was *4-1 voor Davy, nu 4-4. Ouderwets verkochte wedstrijd?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is zijn nieuwe tactiek: mensen laten denken dat hij aan het fixen is, waardoor ze massaal op zijn tegenstander betten, maar ondertussen laat Davy zijn eigen mannetjes massaal op hem inzetten en wint hij hem alsnog!
Hoho ! vriend Gierquote:Op donderdag 17 april 2008 14:29 schreef TheVulture het volgende:
De natte Georgische droom van KS staat het ook lekker te verkloten, stond met 5-2 voor, nu 6-5 en een break achter![]()
Sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 14:33 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Hoho ! vriend Gier![]()
Daar haal je onze cultheid ff door de war met o.a. Huta, Andy, DdR etc.
Ieeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwkquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben tegenwoordig trouwens meer fan van Gasquet![]()
![]()
![]()
Heeft hij al een week ofzo. Ik hoorde ergens dat hij gestoken was door een bij.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
wat heeft Fed voor een blauwe bult op zijn kop joh..aan de rechterkant schuin onder zijn oog..
damn en dan zo'n bult..moet wel een allergische reactie ofzo zijn..quote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft hij al een week ofzo. Ik hoorde ergens dat hij gestoken was door een bij.
Wat is er mis met Gasquet?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwk![]()
Ieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasquet?
behalve dat ie Frans is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
+ lelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef Norrage het volgende:
Gasquet is de meest verschrikkelijke ongeinspirireerde tennisser ooit, en hij benut zijn talenten niet. Bovendien speelt hij zo ontzettend dom en wil hij volgens mij het lieft slapen op de baan.
In ieder geval, mooi dat Fed aan het winnen is! Het moet toch weer eens gebeuren.
Bij Federer heeft het zowat de hele partij geregendquote:Op donderdag 17 april 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Regen in Estoril, hebben we ook nog niet meegemaakt.
Is Federers wedstrijd uitgezonden uit Eurosport 2? Ik heb het opgenomen en ik heb niks gezien. Het wordt toch van 17.00-18.45 uur uitgezonden?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Federer heeft het zowat de hele partij geregend
Federer zat toen al in badquote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is Federers wedstrijd uitgezonden uit Eurosport 2? Ik heb het opgenomen en ik heb niks gezien. Het wordt toch van 17.00-18.45 uur uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |