Is www.rtp.pt misschien iets? Boven aan de homepage klikken op 'Multimedia' en in het submenu op 'TV Online'. Weet niet of het werkt maar ik hoop het.quote:
Thx !quote:Op zondag 20 april 2008 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is www.rtp.pt misschien iets? Boven aan de homepage klikken op 'Multimedia' en in het submenu op 'TV Online'. Weet niet of het werkt maar ik hoop het.![]()
Ik snap trouwens niet dat Betfair en Bet365 het niet als stream aanbieden. Wat is er zo bijzonder aan dit toernooi?
Graag gedaan. Deze link vond ik op een ander tennisforum..quote:
Ja, bij mij werkt hij ook niet, maar straks wel hoop ik.quote:Het werkt niet, maar zal het straks nog eens proberen.
Ja, ik ook. En wat ik al zei, vroeger zonden ze soms een compleet toernooi live uit, maar de finale niet (of een dag laterquote:En idd zeker raar van betfair en Bet365.
Nog stommer vind ik het van Eurosport ( wel een aantal potjes, maar de finale niet en weer dat WTA)
Yep!quote:Op zondag 20 april 2008 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Je weet wel dat Eurosport de finale om 23.00 uur uitzendt?
Ik dacht al dat mijn scoreboard weer vast zat.quote:Op zondag 20 april 2008 14:27 schreef Tim86 het volgende:
lol..4-5 30-40 Kirilenko en dan een regenpauze
Ja, klopt. Wat doen jullie als er geen streams zijn? Het scorebord niet volgen en gewoon om 23.00 uur kijken terwijl je de uitslag nog niet weet?quote:Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Yep!
Niet zo leuk, maar het is iets
Nu nog steeds niet? Bij mij doet hij het wel.quote:
Ja hij doet het nu wel.quote:Op zondag 20 april 2008 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Bij mij doet hij het wel.
Wat zie jij nu? En welke stream heb je gekozen op die pagina?quote:
Ik heb geen stream gekozen. De pagina doet het alleen nu. Ik kijk wel over 15 minuutjes want dan zou hij het moeten doen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zie jij nu? En welke stream heb je gekozen op die pagina?
Oké, ik hoop het. Wat een geklooi is dit elke keer weer zeg.quote:Op zondag 20 april 2008 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb geen stream gekozen. De pagina doet het alleen nu. Ik kijk wel over 15 minuutjes want dan zou hij het moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |