sterker nog ik heb me nooit zwaar negatief uitgelaten tegen welke mod dan ook. weleens onenigheden maar zoals met gronk nee nooit. en heb het ook nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen problemen met een mod hadden en dat massaal in FB lieten weten. niet in NWS en ook nergens anders.quote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de crew zou het toch een veeg teken aan de wand moeten zijn dat het 'rumoer' in NWS feitelijk begonnen is sinds het aantreden van Gronk als mod. Sinds jaren is het niet meer zo uit de hand gelopen hier.
Maar ja, ignorance is bliss...
dus hij reageert alleen nog op mede MODs en SCHquote:Op zondag 13 april 2008 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Welkom terug GM.
Gronk zal wel niet reageren, doet ie ook niet bij mij. Users die kritiek op hem leveren worden genegeerd. Dat is voor een mod al behoorlijk onbeschoft gedrag.
Die snotneus denkt dat ik het dan opgeef om hem te bekritiseren maar dat werkt juist averechts.
Ik ook. Mijn ban van 48 uur zit er net op en ik durf nu eigenlijk niks meer. Reageren op een topic in NWS? Ik weet werkelijk niet of er een moderator is die besluit dat het 'bashen' is. Zo ook de post die ik nu maak. Als iemand besluit dat ik nu aan het 'rellen' ben, heb ik weer een ban aan mijn broek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Dat zul je hem moeten vragen, ik ben de weg een beetje kwijt in het voormalige NWS forum.
Ik vind het geen goede zaak om het 'rumoer' in NWS toe te schuiven op één persoon. Er is een heel team van NWS-moderators met daarboven nog eens Forum Admins. Uit de hand gelopen vind ik het trouwens ook niet; onduidelijk wel.quote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de crew zou het toch een veeg teken aan de wand moeten zijn dat het 'rumoer' in NWS feitelijk begonnen is sinds het aantreden van Gronk als mod. Sinds jaren is het niet meer zo uit de hand gelopen hier. Maar ja, ignorance is bliss...
Dat kunnen mods nietquote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef GewoneMan het volgende:
jullie kunnen zonder twijfel aan het IP adres zien dat het niet van mij afkomstig is.
[..]
ahhh ok dan kunnen de FA`s het alleen? het staat immers onder elke post je ip adres is ............ bladieblajadieja... dan nog is het natuurlijk niet netjes om iemand te beschuldigen die niet kan reageren en zonder enige vorm van bewijs. ik was best pissig toen ik het las en geen reageer knop had.quote:
Ja, ook nog even inhet openbaar: excuses daarvoor. Ik had het gevoel dat ik ineens virtueel in elkaar werd getrapt naar aanleiding van een ruzie die echt niet de mijne is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ahhh ok dan kunnen de FA`s het alleen? het staat immers onder elke post je ip adres is ............ bladieblajadieja... dan nog is het natuurlijk niet netjes om iemand te beschuldigen die niet kan reageren en zonder enige vorm van bewijs. ik was best pissig toen ik het las en geen reageer knop had.
ik was onschuldig want ik had een banquote:Op zondag 13 april 2008 20:41 schreef Floripas het volgende:
Ja, ook nog even inhet openbaar: excuses daarvoor. Ik had het gevoel dat ik ineens virtueel in elkaar werd getrapt naar aanleiding van een ruzie die echt niet de mijne is.
aanvaardquote:Sorry, dus
Wellicht ben je als user onhoudbaar, wie zal het zeggenquote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sterker nog ik heb me nooit zwaar negatief uitgelaten tegen welke mod dan ook. weleens onenigheden maar zoals met gronk nee nooit. en heb het ook nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen problemen met een mod hadden en dat massaal in FB lieten weten. niet in NWS en ook nergens anders.
fijn te lezen dat er mensen zijn die me welkom heten
we zien wel hoe het verder gaat, wmb is gronk onhoudbaar als mod maar ja ik heb weinig te zeggen over het beleid
hoor ik er nu helemaal bij nu ik een ban heb gehad?![]()
![]()
En daar gaan we nu een beetje op sturen if you don't mind.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:54 schreef xxx het volgende:
Wanneer is dat fenomeen toch precies begonnen? Dat mensen vrijheid van meningsuiting zijn gaan misbruiken om hun racistische frustratiegeneuzel in "eerlijke discussies" te verpakken, en daarna nog het lef hebben om verontwaardigd te doen over het feit dat anderen niet ziek in hun hoofd zijn, en dat soort subjectieve puberverontwaardiging liever niet onbegrenst als stront over het forum laten lopen...?
En wat is de discussiewaarde behalve het religieus azijnpissen (wanabee reltopique) ? Extremen komen in elk geloof voor. En is Iran nu opeens de bakermat van de Nederlandse nieuwsvoorziening ?quote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er wordt dan bij verteld dat het geportretteerde jongetje 'slechts één van honderden kinderen' is die in radicale Koran-scholen in Iran worden gedrild. Een topic over dit onderwerp op NWS wordt rigoreus gesloten, terwijl het gewoon een relevant nieuwsonderwerp betreft.
Come on. De hits van You Tube bepalen of iets nieuws is????quote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Een topic over dit onderwerp op NWS wordt rigoreus gesloten, terwijl het gewoon een relevant nieuwsonderwerp betreft. Anders scoorde het nooit zo veel hits op YouTube.
want wat heb ik misdaan? behalve dat ik aangeef dat het beleid niet klopt en niet word nageleeft door de MODs in een overtuigend duidelijke postquote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef Drugshond het volgende:
Wellicht ben je als user onhoudbaar, wie zal het zeggen.
Ja, je vraagt direct weer om een ban blijkbaar.quote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lees mijn 1e post na mijn unban die is vrij duidelijk toch?
[NWS FB] Fris en fruitig
je kan niet lezenquote:Op zondag 13 april 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je vraagt direct weer om een ban blijkbaar.
De policy is dat er niet over bans op het forum wordt gediscussieerd. Je bent geband voor het doorlopend doorzeiken en zuigen over bepaalde topics. Je bent terug en begint meteen weer over hetzelfde. Hoe hardleers kun je zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je kan niet lezensorry kon ik niet weten
ik discussier niet over mijn ban ik geef enkel aan dat hij onterecht was. verder geef ik diverse dingen aan over het modereren en het nieuwe beleid. daar is FB voor dus ik snap je commentaar even nietquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
De policy is dat er niet over bans op het forum wordt gediscussieerd. Je bent geband voor het doorlopend doorzeiken en zuigen over bepaalde topics. Je bent terug en begint meteen weer over hetzelfde. Hoe hardleers kun je zijn.
Waarom verziek je het voor zoveel anderen? Je bent hier niet alleen hoor.
Ik snap niet dat je nog ingaat op een user die zelf het zuigen en het topic's die hem niet aanstaan om zeep helpen heeft uitgevonden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik discussier niet over mijn ban ik geef enkel aan dat hij onterecht was. verder geef ik diverse dingen aan over het modereren en het nieuwe beleid. daar is FB voor dus ik snap je commentaar even niet![]()
grappig dat je wel weer lekker olie op het vuur gooit maar niet inhoudelijk ingaat op b.v. mijn post. ben benieuwd of iemand dat nog gaat doen want nogmaals mijn post is duidelijk en eerlijk en klopt als een bus. niet mee eens? hoor ik graag argumenten
Wat een non-inhoudelijke reactie weer. Ik en mijn serieuze medediscussianten trekken toch wel aan het langste eind Loedertje, en niet al die Rita achtige nieuw rechtse schreeuwerds waar jij ook bij bent gaan horen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je nog ingaat op een user die zelf het zuigen en het topic's die hem niet aanstaan om zeep helpen heeft uitgevonden.
Negeren.
1) Het is niet aan jou om een oordeel te hebben over mijn vraagstelling aan NWS-moderators en admins.quote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Ze zijn terug en ze gaan gewoon door.
Het is de bedoeling dat je iets leert van bans toch?
Ik vind de uitleg van Elfletterig echt zo onder de maat. Hij weigert te begrijpen wat hij doet met zijn islamgebash en hoe vervelend en storend dat is voor andere users die gewoon willen discussieren op FOK! Hij hangt nu ineens de vermoorde onschuld uit terwijl het volstrekt duidelijk is wat het probleem is. Ik hoop dat de moderatie er boven op blijft zitten en niet op dat gezuig en gezeur en op die naieve praatjes van hem ingaat. De policy is duidelijk en als hij het niet begrijpt dan moet hij hier misschien niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |