Ja, dat heb je nu al meerdere malen gezegd. Dat is dan misschien gebeurd en dan kijken we nu weer verder hoe het de komende tijd gaat. Akkoord? Wat wil je dan eigenlijk? Excuses, een mea culpa, een cadeau, bloemen?quote:Op maandag 14 april 2008 17:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien heb je een bril nodigik contateer dat er afwijkend word gemod op verschillende topics beiden in strijd met het nieuwe beleid. namelijk de ene word eindeloos geschoond en de andere word klakkeloos gesloten.
excuses wil ik alleen als ze gemeend zijn anders is het waardeloos. ik wil gewoon normaal en eerlijk kunnen posten in NWS iets wat me nu onmogelijk word gemaakt. de moslim problematiek spreekt mij toevallig erg aan dus als er dan een bericht komt waarvan ik denk dat is een topic waard dan wens ik niet dat die onder valse voorwendselen word gesloten (wat ook nog eens geheel tegen de regels is)quote:Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al meerdere malen gezegd. Dat is dan misschien gebeurd en dan kijken we nu weer verder hoe het de komende tijd gaat. Akkoord? Wat wil je dan eigenlijk? Excuses, een mea culpa, een cadeau, bloemen?
ja geweldig, maar daar heb ik ook geen problemen mee. zie mijn post hierboven en in je nieuwe naamtopicquote:
Als de mods denken dat een bericht geen topic waard is, dan sluiten ze het topic. Dat is niet eens nieuw beleid want dat is altijd zo geweest en dat is hun goed recht. Daar kun je lang en breed over janken maar dan heb je gewoon pech.quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
excuses wil ik alleen als ze gemeend zijn anders is het waardeloos. ik wil gewoon normaal en eerlijk kunnen posten in NWS iets wat me nu onmogelijk word gemaakt. de moslim problematiek spreekt mij toevallig erg aan dus als er dan een bericht komt waarvan ik denk dat is een topic waard dan wens ik niet dat die onder valse voorwendselen word gesloten (wat ook nog eens geheel tegen de regels is)
niet als het in strijd is met de regels want dan is het dus wel topic waardig en dat is precies het probleem, alleen wil jij dat niet zien.quote:Op maandag 14 april 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Als de mods denken dat een bericht geen topic waard is, dan sluiten ze het topic. Dat is niet eens nieuw beleid want dat is altijd zo geweest en dat is hun goed recht. Daar kun je lang en breed over janken maar dan heb je gewoon pech.
Als we het dan toch over excuses hebben, zou ik jou willen vragen om ze te maken. Namelijk voor het gegeven dat je mij beticht hebt van een 'haatcampagne tegen de islam', van fascisme en haatzaaien. Via moderators en forum admins krijg ik de opmerkingen namelijk niet gecorrigeerd. Misschien dat je dan *zelf* mans genoeg bent om te onderkennen dat je met die opmerkingen nogal ver bent doorgeschoten? Ik voer namelijk geen haatcampagne, doe niet aan haatzaaien, ben geen extremist of fascist. Ik heb alleen kritiek EN bepaalde zorgen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
Ja, dat heb je nu al meerdere malen gezegd. Dat is dan misschien gebeurd en dan kijken we nu weer verder hoe het de komende tijd gaat. Akkoord? Wat wil je dan eigenlijk? Excuses, een mea culpa, een cadeau, bloemen?
Ik heb mijn opmerkingen gebaseerd op jouw posts en wat dat betreft blijven de opmerkingen staan. Het is vervelend, maar niet helemaal mijn probleem, als je het op je persoon betrekt - dat zal ongetwijfeld anders liggen. Ik blijf het absoluut staande houden als het gaat om de dingen die je hier op FOK! post.quote:Op maandag 14 april 2008 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we het dan toch over excuses hebben, zou ik jou willen vragen om ze te maken. Namelijk voor het gegeven dat je mij beticht hebt van een 'haatcampagne tegen de islam', van fascisme en haatzaaien. Via moderators en forum admins krijg ik de opmerkingen namelijk niet gecorrigeerd. Misschien dat je dan *zelf* mans genoeg bent om te onderkennen dat je met die opmerkingen nogal ver bent doorgeschoten? Ik voer namelijk geen haatcampagne, doe niet aan haatzaaien, ben geen extremist of fascist. Ik heb alleen kritiek EN bepaalde zorgen.
Vergeetachtig?quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef gronk het volgende:
[..]
't is net zoiets als dat spreekwoord: 'de klant is koning': dat gaat alleen op als de klant zich ook als een koning gedraagt. Xenofobe paupers die alleen maar kunnen communiceren met om de 7 woorden een scheldwoord, tsja, die neem ik al heel snel niet meer serieus. Leuk om een beetje mee te dollen, maar verder...
We?quote:Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kritiek=gemiep?quote:Op maandag 14 april 2008 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, kan je je gemiep daar mooi centraal houden en kan dit topic voor normale feedback worden gebruikt.
Bovenstaande misleidende regel staat nog steeds in de OP.quote:Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.
Joh, zal me verder een worst wezen of je het weghaalt of niet, ik attendeer de moderatie op zaken die de waarheid geweld aandoen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef sp3c het volgende:
je kan het blijven herhalen maar het blijft gewoon staan
Het enige wat bij jou ontwikkeld is je alcoholisme.quote:Op maandag 14 april 2008 22:14 schreef sp3c het volgende:
bij mij ontwikkeld er tenminste nog is wat ... waha ... hahahahaha
Zuigen is ie dol opquote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Om een paar dingen te noemen; Schelden, vals beschuldigen, trollen, zuigen.............
[..]
oooo000ooo00ooooooooooowquote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het enige wat bij jou ontwikkeld is je alcoholisme.
daarom is hij gronk nu ook aan het paaien. Gezien die reactie van gronk bloeit er iets op tussen die twee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |