Klopt ja... maarja...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zijn al die mensen die slechts 1 post doen om dat ronde getal te halen.
hier ook, zonder werk overigens.quote:Op zaterdag 12 april 200813:03 schreef Houniet het volgende:
Op het werk is het rustig [afbeelding].
[afbeelding].
beste veel 9's inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 200813:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt ja... maarja...
57.999.999 is toch balen om te hebben [afbeelding] (maarja, heeft ergens ook weer wat)
Houniet, ik lekker thuis, ga zometeen leren [afbeelding]
Ehquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook, zonder werk overigens.
daarom ook puntjes, kon het anders niet bijhoudenquote:
haha...quote:Op zaterdag 12 april 200813:12 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daarom ook puntjes, kon het anders niet bijhouden [afbeelding]
POEK!!!!!quote:
Betaald fokken.. doet me denken aan dat betaald surfen van vroeger...quote:Op zaterdag 12 april 200813:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
POEK!!!!!
[afbeelding]
Ben betaald aan het fokken. Rustig op het werk [afbeelding].
Betaald emails lezenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Betaald fokken.. doet me denken aan dat betaald surfen van vroeger...
ja, dat soort gein ja... 1 cent per email voor al die spam die je kreeg. AllAdvantage heette dat.quote:Op zaterdag 12 april 200813:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Betaald emails lezen [afbeelding] alleen dan zonder te lezen.
Ohja, ik niet werken, ikke thuis zitten [afbeelding] leren [afbeelding]
je hebt er nog 1000 van, euroclix, moneymiljonair, buxa etc...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat soort gein ja... 1 cent per email voor al die spam die je kreeg. AllAdvantage heette dat.
Hehe, ja nou het is hier écht rustig. Lekker chill hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Betaald fokken.. doet me denken aan dat betaald surfen van vroeger...
Altijd goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
POEK!!!!!
Ben betaald aan het fokken. Rustig op het werk.
dat het nog bestaat zegquote:Op zaterdag 12 april 200813:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
je hebt er nog 1000 van, euroclix, moneymiljonair, buxa etc...
Ik heb trouwens autoclicker, draaien op de achtergrond en komt zo'n 2 dollar per week uit [afbeelding]
Hier is het ook goed weer voor een rustige avond, het regent namelijk als sinds de voormiddagquote:Op zaterdag 12 april 200813:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe, ja nou het is hier écht rustig. Lekker chill hoor [afbeelding]! Komt door het goede weer_O_.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:27 schreef PoeK het volgende:
[..]
Altijd goed
Nog steeds geen DHL geweest
peoh poehquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
je hebt er nog 1000 van, euroclix, moneymiljonair, buxa etc...
Ik heb trouwens autoclicker, draaien op de achtergrond en komt zo'n 2 dollar per week uit
Wat heb je besteld danquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:27 schreef PoeK het volgende:
[..]
Altijd goed
Nog steeds geen DHL geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |