Oh, ik neem ze dan op de gok mee. Als het niet past, kun je het zo weer terugbrengen. Met online bestellen doe je toch niet veel anders?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Dat wil ik ook wel weten, lijkt me een best mooi jurkje.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?
[ afbeelding ]
Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?
[ afbeelding ]
Allebei leukquote:Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef ruffian het volgende:
Gisteren even koopzondag in Eindhoven opgezocht en snel de H&m binnen geschoten.
Score:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon erop klikken. Als hij dan niets kan vinden moet je nog even wachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!
Hoe werkt die barcode eigenlijk? Gewoon kopieren van de H&M site en dan plakken op de TNTsite?
Er staat dat ik geen correcte barcode heb ingevoerd
Welke maat heb jij genomen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaad
oeh oeh, die is mooiquote:Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil deze zo graag....
[ afbeelding ]
maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
"vroeger" kreeg je nog wel ns een mailtje met dat je 25% korting ergens voor kreeg etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo kortingscode? Wat kun je daarmee?
Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh oeh, die is mooi![]()
Ff checken of ze 'm in maat 40 hebben..
hellup hellup, waar staatie? Iig niet bij jurken..![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.
Oh kiek an! Had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
De kortingscodes staan in de openingspost, Grimm en Jojoortje!
Let er op dat die van 50% korting het niet meer doet, 8085.
Die ene van 5 euro korting doet het nog wel en die van 25% korting ook, die kan je in combinatie gebruiken zelfs.
Heb een M genomen maar hij mocht eigenlijk wel iets strakker zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke maat heb jij genomen?
En hoe lang ben je?
dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, dan ga ik morgen na het opstaan (6.45) gelijk ff kijken!
Ik heb het zelf ook gemerkt ja... heb rond 7.30 gekeken en de groene stond er nog op, maar wel alle maten uitverkocht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |