Het wordt ook weer kouderquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef nubie het volgende:
Het wordt een beetje warm weer voor nudies.
Jammer dat ik dan weer niet in de buurt woonquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:12 schreef crossover het volgende:ik liep net even de roode winkel binnen en zag dat er een boel in de aanbieding was, 2 nudie's voor 120 euro!!
Heb ze met moeite laten liggen..
Misschien is het wel een landelijke actie, er zijn meer van die winkels..quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan weer niet in de buurt woon
Ja maar ik woon in het hoge noorden wat volgens westerlingen niet bestaatquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien is het wel een landelijke actie, er zijn meer van die winkels..
Rijden er wel al auto's?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het hoge noorden wat volgens westerlingen niet bestaat"Alles na Zwolle bestaat niet" zeggen ze wel eens
Ja de Golf type 2 is net uitgekomen inmiddels en Teun heeft net een cabrio versie besteld. Jannes is jaloers want die rijdt nog in een Datsun.quote:
Goede fitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
Hm, gister dus even gaan kijken, de nudie's waren niet in de aanbieding
Had wel een hele mooie gevonden, maar voor 130 euro heb ik het op dit moment niet hard genoeg nodig.
Daarom maar een pic van m'n SJ original blue
[ afbeelding ]
Welke had je gezien dan voor 130 euro?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
Hm, gister dus even gaan kijken, de nudie's waren niet in de aanbieding
Had wel een hele mooie gevonden, maar voor 130 euro heb ik het op dit moment niet hard genoeg nodig.
Daarom maar een pic van m'n SJ original blue
[ afbeelding ]
Toffe collectie, alleen wat is nou allemaal wat?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:48 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn
Nudie "jeans"collectie zover met als grote aanwinst The Wallet
Heb die een half jaartje geleden verkocht, mijn jeanspaleis wallet dus omdat die totaal niet praktisch meer was voor mij.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie collectie, al blijf ik die wallet veel te duur vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |