Game on!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van een insider dus, maar das nog on the down low.Nee de filliaalmanager zei het en hij wist nog niet welke broeken allemaal in de sale kwamen. Is inmiddels al meer als een week trug dat ie dat zei tegen me. Dus ik ben ook heel benieuwd of er nog wat leuks bij zit.
Je ziet zo vaak dat die broeken indien niet in de opruiming verkocht, gewoon de volgende opruiming weer opduiken. Ik hoop dat ze nog een 34/36 of 34/34 hebben liggen in donker blauw.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef sarlo het volgende:
loose frank? die broek wordt al 2 jaar niet meer gemaakt dus weinig kans dat je hem tegen gaat komen. Je wordt nu wel doorgegooid met average joe dry selvedge en black coateds
Die van de afbeelding is tof (de dry black)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef kortsluiting87 het volgende:
Eergisteren een Slim Jim Straight Tube gehaald en bevalt me prima.
[ afbeelding ]
Dat zie je zeker vaak. Gewoon oude voorraad of actie (happy blue days bij MAW) voorraad gaat de winkel in tijdens de uitverkoop of tijdens de actie. Verkopen zo veel mogelijk. Wat overblijft gaat weer naar een magazijn en dan komt er weer nieuwe collectie in de winkels en dan bij een actie of uitverkoop komt die oude voorraad weer terug de winkels in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak dat die broeken indien niet in de opruiming verkocht, gewoon de volgende opruiming weer opduiken. Ik hoop dat ze nog een 34/36 of 34/34 hebben liggen in donker blauw.
Maar misschien ga ik ook eens informeren of de mijne nog te herstellen valt.
Das wel tof gezegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef sarlo het volgende:
waar vuile jeans de overhand hebben op de massa productie van de hedendaagse g-star jeans!
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik heb al best lang twee slim jims.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:21 schreef Stansfield het volgende:
Tvp Nudie![]()
Alleen moeten ze nog wat doen aan de scheuren/gaten die je altijd bij je kruis krijgt.
Die heb ik ook, gekocht bij de rode winkel in Utrecht, Erg mooi broekje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik heb al best lang twee slim jims.
Net even bij de MAW gaan kijken weer, een hele vette SJ light rich blue gezienmaar ze hadden 'm niet in mijn maat.
Wel een irritante winkel wat betreft de verkopers
Zeggen ze ook over gezegdesquote:
Wat voor Masa's hebben ze liggen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef Brownietje het volgende:
tvp. mijn ajdh van augustus begint al z'n plekken te vertonen. Dat ding is idd erg heavy.
Trouwens, iemand die weet waar de Even Steven Dry Blue Black te kopen is?
Bendorffen & Mode d'Emploi (Den Haag) hebben hem niet meer, al heeft de Md'E heel wat Masa's liggen.
Op de chemische manier heeft het geen invloed.. bij stoom=water welquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef crossover het volgende:
Kan ik m'n dry trouwens laten stomen? (ja natuurlijk kan dat, maar heeft het effect op de kleur?)
De limited edition masa is dry blue met normale selvedge.. de andere modelen zijn gewoon de even stevensquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef Brownietje het volgende:
Wat voor verschillende Masa's zijn er?
op de kontzakken was het nudie logo (wat je tegenwoordig veel te vaak ziet) in het wit, zag er wel apart uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |