ieuw, sentimenteel gedoequote:
Die bedoelde ik niet, ik bedoelde pizza-pizza. maar Koemans is natuurlijk ook ergquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef AirwiN het volgende:
Die naast Koemans?
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde, kwam ik daar best vaak. Daar heb ik mijn eerste Turkse pizza ever gehaald...
Keuzes, keuzes... Gezien het weer is Kijkduin ook nog een optie natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:05 schreef nectarientje het volgende:
Die bedoelde ik niet, ik bedoelde pizza-pizza. maar Koemans is natuurlijk ook erg
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo overquote:
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Litpho het volgende:
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo over. Utrecht
. praat
.
Zo zijn ze bijna allemaal hierquote:
gats!quote:
Hup, naar de blokken in Scheveningen. En vergeet je fles rosé niet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef nectarientje het volgende:
misschien moet ik rennen voor het te laat is
Awwww?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook praten
Veel beter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Om mijn vrije week-genot compleet te maken.
Huuuuu, mannen, bah!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan mannen die zo over wat-dan-ook praten
Nope, ik word daar echt heel eng vanquote:
nu al rose? Ik ben geen student meer hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Hup, naar de blokken in Scheveningen. En vergeet je fles rosé niet!
Utrecht. Mooi dorp.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zal er aan moeten wennen dat ik zo over. Utrecht
. praat
.
Dat moet je vieren, elke dag!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nu al rose? Ik ben geen student meer he
En? Jij ook?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel beter kan het niet worden.
Net dierenarts geweest, 2 minuten werk, kat is prima in orde
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:18 schreef nectarientje het volgende:
nu al rose? Ik ben geen student meer he
Gelukkig schemert mijn interne macho in levende lijve beter doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, ik word daar echt heel eng van![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!
Van wie mag dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit weer en op een vrije dag mag dat. Gewoon genieten!
Van mij!quote:
Hard blazen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Hier schuift net een dikke stomme wolk voor de zon
Heb jij in de Regentesselaan gewoondquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die naast Koemans?
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde, kwam ik daar best vaak. Daar heb ik mijn eerste Turkse pizza ever gehaald...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
Heb jij in de Regentesselaan gewoond?
Om de slowchat in het andere topic even beperkt te houden, ik denk dat je meer aanleg moet hebbenquote:
Voor het zijn van liefie_.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef liefie_ het volgende:
Aanleg?
Om niet single te zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om de slowchat in het andere topic even beperkt te houden, ik denk dat je meer aanleg moet hebben.
Dat heb ik tot nu toe ook nooit beschouwd als een groot gemisquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Ja
En borsten heb je ook nodig
Die heb je niet geloof ik
Alles is te koop, ook borsten als men erg graag wilt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Ja
En borsten heb je ook nodig
Die heb je niet geloof ik
Die voldoen prima als externe module. Ook beter voor mijn nek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is te koop, ook borsten als men erg graag wilt.
Ik mag ze wel mn tietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe ook nooit beschouwd als een groot gemis.
Damn rightquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef liefie_ het volgende:
Je weet niet wat je mist Litpho!
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik mag ze wel mn tieten
Ik vind ze misschien wel het leukste onderdeel van mn lichaam!
Je weet niet wat je mist Litpho!
Ik neem aan dat je het over Leafmeisje hebt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:26 schreef liefie_ het volgende:
Oeh wisten jullie dat loosmeisje eerst zo bij spuiten en slikken was en zei dat haar fantasie was het nog eens met een meisje te doen?
Nee, over een meisje dat loost, schijnbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over Leafmeisje hebt?
Wow. En ik dacht nog wel dat we in de tweede ronde teveel tijd aan kletsen en te weinig tijd aan vragen hadden besteedquote:
Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede rondequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wow. En ik dacht nog wel dat we in de tweede ronde teveel tijd aan kletsen en te weinig tijd aan vragen hadden besteed.
Misschien hebben ze hem gewoon niet meegeteld, onze eerste en derde ronde waren prima tenslotte en dan worden we vanzelf eerstequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede ronde.
Hoezo verkloot?quote:
Wacht even, was jij toen niet aan het soppen op Depp en Fox?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meegrekegen van die tweede ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |